• Ik heb weleens laarsjes met een klein hakje van 3 cm, maar nu heb ik hakken van 9.5 cm gekocht. Ik kan er opzich wel op lopen, maar nog niet zo heel erg goed. Dus ik loop nu de hele tijd heen en weer, om te oefenen. :P Weet iemand iets waardoor ik er goed op kan leren lopen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee, ik weet niets behalve oefenen, maar dat doe je al dus haha.:'D


    everything, in time

    Koop een rollator


    Today will be Girl's Day party with you~

    Veel lopen,zoals je doet. En moeilijk lopen,zoals trappen.Als je dat kan kan je het gewone ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Op de loopband met die dingen ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Op de loopband met die dingen ^^


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Oefening baart kust luidt het gezegde. (:

    Veel & vaak oefenen. (:
    succes. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Veel lopen, vooral traplopen (;


    Me so good.

    Veel oefenen en dan ook op verschillende gronden, bijv. grind ofzo. Dat is soms nog wel lastig vind ik:$

    Ik kon het best wel snel. (steelt altijd de hakken van mijn zus)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Shoppen drmee! Echte oefening; trappen op/af, door dingetjes rennen om het laatste shirtje te krijgen, nonstop lopen met dingen aan je arm, manouvre'n tussen mensen dooor. :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wij hebben catwalk training, maar ehm, erop dansen enzo :'D dat helpt.
    En, schouders naar achter (': En, met een boek op je hoofd lopen ;d

    Carcass schreef:
    Shoppen drmee! Echte oefening; trappen op/af, door dingetjes rennen om het laatste shirtje te krijgen, nonstop lopen met dingen aan je arm, manouvre'n tussen mensen dooor. :'D

    Haha, sorry maar ik ging echt stuk om deze reactie. x"D

    Eumh, met een boek op je hoofd lopen? Zo loop je rechtop, in een goede houding (dacht ik)

    Succes er mee!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Carcass schreef:
    Shoppen drmee! Echte oefening; trappen op/af, door dingetjes rennen om het laatste shirtje te krijgen, nonstop lopen met dingen aan je arm, manouvre'n tussen mensen dooor. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Uhm weet ik veel ik kon het van mezelf meteen op hoge hakken heb ik niet voor hoeven oefenen. :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.