• Na het studeren komt een oude vriendengroep weer bij elkaar. Ze waren ooit zo close op de middelbare school, maar toen iedereen hun eigen weg ging hield dit verhaal al snel op. Langzaam komen ze allemaal weer in contact met elkaar. Ze zien waar hun vroegere vrienden nu zijn en hoe hun leven eruit ziet zonder de invloeden van de groep. Maar het blijkt dat het bij iedereen praktisch hetzelfde verhaal is. Ze zijn klaar met hun studies. Voor hen is het nu alleen nog maar een kwestie van opstaan, goed voor de dag komen, werken, thuis komen en weer slapen. Dag na dag. Ze zijn het er allemaal over eens dat ze nog één groot avontuur moeten hebben, met zijn allen. Just like the old days. Weken gaan voorbij en dan is het eindelijk zover. Ze zijn allemaal vrij en de road trip door Amerika kan beginnen. Maar is dit wel zo'n goed idee? Zijn de banden tussen hen nog goed genoeg om uren samen in een busje te zitten en wat gebeurt er als het even moeilijk wordt?
    Een ding is zeker: deze road trip wordt zeker het grootste avontuur dat ze ooit zullen meemaken...


    Rollen:
    Vrouwen ~
    - Adriana Hayden Stark ~ Barone
    - Cassia "Cass" Meia Woods ~ Wiser
    - Gracey Jenna Palmer ~ Balloo
    - Delaney Clara Lincoln ~ HeaIy
    - Elle Gabi Mack ~ MeganKM
    - Alison "Ali" Naomi Geisiër ~ AlisonAriaEmily
    - Christina Blake Smith ~Blurrierface
    - Eliza Moore ~ Heavenlyy

    Mannen ~
    - Matthew 'Matt' Nikolai Lockwood ~ Barone
    - James-Dean Marcus Devraux ~ Wiser
    - Luke Damian Lewis ~ XDarkWingsX
    - Ezra Issac Cullen ~ GusWaters
    - Noah Westerfield ~ coven
    - Alexander James Smith ~ Blurrierface



    Regels:
    • Schrijf stukjes van +- 200 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.



    Extra:
    ~ De groep komt uit Seattle, dit is dan ook het vertrekpunt.
    ~ De bus >




    The Group:

    Women ~


    Gracey Jenna Palmer


    Cassia Meia Woods


    Alison Naomi Geisiër


    Elle Gabi Mack


    Adriana Hayden Stark


    Delaney Clara Lincoln


    Eliza Moore


    Christina Blake Smith

    Men ~


    Matthew Nikolai Lockwood


    James-Dean Marcus Devraux


    Luke Damian Lewis


    Ezra Issac Cullen


    Noah Westerfield


    Alexander James Smith



    Begin:
    Ze verzamelen allemaal op een plein wat vroeger ook wel een van de plekken was waar ze samen vaak kwamen. Via een vriend van Matthews vader hebben ze een busje kunnen regelen voor zolang hun reis duurt. Als iedereen er is en alles is gecontroleerd kunnen ze vertrekken en hun reis beginnen

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:21 ]


    El Diablo.

    MT


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaaay!! Mt


    One Who Travels A Higher Path.

    MT


    I just caught the wave in your eyes

    Mt (ik heb hier echt enorm veel zin in)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind


    Alison "Ali" Naomi Geisiër

    "I wasn't strong enough."


    Het is de dag dat de vriendengroep weg gaat. Ik kijk kort uit het raam, om erachter te komen dat er geen camera's voor mijn deur staan. Sinds ik bekend ben is het nooit meer veilig. Weet de rest nog dat ik nooit iets van me liet horen? Zelfs niet als ze me belden? Ik liet mijn telefoon dan altijd maar rinkelen. Wat heb ik daar nu spint van. "Ali! God, wat zie je er eng uit!" Mijn broer woont bij me om ervoor te zorgen dat ik mezelf niet snij, ik geef mezelf de schuld van de dood van mijn moeder. Zander heeft gelijk, ik heb donkere kringen rond mijn ogen, dikke wallen. Ik ben lijkbleek. "Gaat het wel met je?" vraagt Zander. Ik kijk hem kort aan. "Het gaat prima." Een kort antwoord, ik heb geen tijd om wéér te gaan huilen. Ik check de app voor de duizendste keer vandaag, maar Elle, Delaney, Matthew of Luke hebben nog niks van zich laten horen. Ik stuur een appje naar Delaney.

    Heey Delaney!
    Zin in vandaag, ik ben zenuwachtig.
    De eerste keer sinds tijden dat ik de rest weer zie!
    XxX Alison


    Nu nog hopen dat ze reageert. "Alison. Waarom zie ik geen eten in de koelkast?" Shit! Ik heb het vervangen voor groente en fruit wat je slank houdt! "Ik heb vers groente en vers fruit!" roep ik fel. Ik loop naar de keuken en gris een appel uit de fruitschaal. Terwijl ik de appel eet, ga ik bezig met me klaar maken voor de rit. Ik kies wat kleren uit om aan te doen en bedek de donkere kringen en wallen met foundation. Ik doe een beetje mascara op en klaar ben ik! Zander komt de badkamer binnen. "Pap wil nog even met je praten voor je weg gaat."

    Het korte gesprek met mijn vader is goed verlopen. Ik hol nog even de badkamer in, om vervolgens mijn vinger in m'n keel te steken. Ik braak het eten van gister en vandaag weer uit. "Ali! Opschieten nu!" Ik veeg mijn mond af en spoel de toilet door. Hier komt Alison! Ik grijp mijn tas en koffer en ren naar beneden. "Ik hoop dat je de reis overleefd. Ik wil niet dat jou iets overkomt." Zander geeft een kus op mijn voorhoofd, iets wat hij altijd al deed. Ik zwaai, daarna loop ik naar buiten en ga ik naar de cabriolet die ik heb gekocht. Ik gooi mijn bagage achterin en race weg, naar het pleintje waar we vroeger altijd afspraken.

    "Flashlight, light, you're my flashlight. Yeah." Ik zing zachtjes. Straks zie ik iedereen weer. Mijn zenuwen worden steeds erger nu ik hier zit, met bagage. Wat zullen de anderen van me denken? "I got all I need when I got you and I."


    all because i liked a girl

    DELANEY CLARA LINCOLN
    Rockstar • Leadsinger and guitarist • 23
    Outfit

          "Ga. Dicht," mopper ik tegen mijn koffer terwijl ik erop ga zitten en de rits probeer dicht te sjorren. Door de hoeveelheid spullen die ik erin heb geprobeerd te proppen krijgen ik hem met moeite dicht – maar hij gaat dicht! Echter lijkt hij wel elk moment te ontploffen, maar zolang dat nog niet gebeurd ben ik tevreden en gauw sta ik op om nog even rond te kijken in mijn appartementje. Ergens is het wel grappig, gezien ik vaak genoeg rond tour met mijn band en mezelf nog steeds niet goed aangeleerd heb alleen het hoognodige mee te nemen (nu komt dit ook omdat ik alles belangrijk vind, daarom heb ik het immers toch ook?).
          Als ik ik zeker van ben dat ik alles heb, pak ik nog snel mijn gitaarkoffer die ik over mijn schouder slinger en met mijn koffer en gitaar loop ik mijn appartement uit en doe hem vervolgens op slot – vaarwel, ik zie je voorlopig even niet meer. Op mijn Vans wandel ik richting ons oude vertrouwde pleintje waar we met zijn allen hadden afgesproken met elkaar, vanaf daar zouden we vertrekken. Kennelijk ben ik de eerste want nog geen andere levende ziel is aanwezig – afgezien van een duif – en zuchtend ga ik op mijn koffer zitten en pak mijn gitaar even uit. Om de tijd te doden ga ik dan maar even spelen, kan vast geen kwaad toch? Een beetje afwezig ga ik Chocolate van The 1975 spelen en zing er zachtjes bij terwijl ik ook nog wat om me heen kijk.
          Dan hoor ik opeens ook iemand anders stem, van een meisje om precies te zijn en verbaasd kijk ik om en zie Alison zitten. Glimlachend sta ik op en loop met mijn gitaar en mijn spullen met wat moeite naar haar toe en glimlachend ga ik naast haar zitten.
          "Hey! Heb je er zin in?" zeg ik vrolijk en sla een arm om haar schouder ter begroeting. Daarna ga ik weer verder met spelen en bedenk me dat ik wel dankbaar ben dat Noah niet de eerst was. Dat zou pas gênant zijn geweest.
          Dan gaat mijn telefoon en verbaasd kijk ik op.

    Heey Delaney!
    Zin in vandaag, ik ben zenuwachtig.
    De eerste keer sinds tijden dat ik de rest weer zie!
    XxX Alison


          "Nou die kwam wat later aan," lach ik naar haar en bijt dan op mijn lip. "Ja ik vind het ook leuk om de anderen weer te zien, sommige heb ik nog wel gesproken maar Noah wil ik echt niet zien." ik schud mijn hoofd en kuch even.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 23:09 ]


    I just caught the wave in your eyes

    [foutje!]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 23:16 ]


    all because i liked a girl


    Alison "Ali" Naomi Geisiër

    "I wasn't strong enough."


    Ik heb het eerst niet door, maar wel als Delaney begint te praten. "Hey! Heb je er zin in?" zegt ze vrolijk. Ik knik, misschien dat ze het niet ziet, maar ach. Ik hoor een telefoon. Die van mij? Dan zie ik Delaney en haar telefoon. "Nou die kwam wat later aan," lacht ze naar mij. Ik glimlach. De zoen van dat feest blijft door mijn hoofd spoken, iedere keer als ik haar zie. Om de een of andere reden, ben ik toen verliefd op haar geworden, toen ik nog een relatie met Luke had. Mijn gedachten worden opgeschrikt door Delaney's stem. "Ja ik vind het ook leuk om de anderen weer te zien, sommigen heb ik nog gesproken maar Noah wil ik echt niet zien." Delaney schud met haar hoofd en kucht even. Ik ben even stil. Zou ze weten dat ik beroemd ben geworden, al een tour door Engeland, Nederland en Duitsland heb gehad? Uiteindelijk komt ze het te weten en ík wil het haar vertellen. Niemand anders moet het doen! "Ik ben beroemd geworden!" flap ik eruit. Nu nog afwachten op haar reactie...

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 23:26 ]


    all because i liked a girl

    Matthew 'Matt' Nikolai Lockwood
    Lawyer ~ 24 ~ Outfit



    Met een grote tas over mijn schouder en mijn mobiel in mijn hand sluit ik de deur achter me. Vandaag was de dag, de hele groep weer bij elkaar na zo'n.. Wat was het, vijf jaar? Met sommigen was het contact wat verwaterd, maar op de een of andere manier is nu iedereen weer bereikbaar. Ik hoor opgewekt geblaf naast me en ik kijk grijnzend neer op de golden retriever pup. ''Ook zin in, boy?'' grijns ik, waarop Bailey weer vrolijk blaft. Ik grijns even en aai hem snel, voordat ik doorloop naar de lift. Eenmaal daar doe ik snel de riem bij hem om en kijk op wanneer de liftdeuren weer opengaan op de begane grond. Snel loop ik door en kom dan nog een van mijn vele buren tegen. Een oude vrouw, Maddie noemt iedereen haar. ''Ga je op reis?'' lacht ze als ze de grote tas ziet en ik knik grijnzend. ''Zeker, roadtrip. Even het hele land zien.'' antwoord ik en ze knikt goedkeurend. ''Dan hoef ik jou ook niet meer snel te verwachten... Nou ja, veel plezier hé?'' glimlacht ze en ik knik. ''Thank you!'' glimlach ik voor ik naar buiten loop. Mijn appartement was vlakbij het plein waar we afgesproken hadden, wat ook wel weer handig was. Voor mij tenminste. Ik grijns even en loop snel door. Eerst even iets anders, koffie.
    Een kwartier later loop ik de lokale koffiezaak uit. Een grote beker in mijn ene hand, de riem van Bailey in de ander en de tas nog steeds over mijn schouder. Ik loop het plein op en neem ondertussen een paar kleine slokken uit de beker. Een brede grijns verschijnt op mijn lippen als ik twee bekende gezichten zie, en ook nog is van de dames waar ik het beste contact mee heb gehouden. Snel loop ik naar de hen toe en eenmaal daar dump ik de tas op de grond en kijk hen aan. ''Ladies... Long time no see..'' grijns ik en geef ze een snelle knipoog.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 23:38 ]


    El Diablo.


    Luke Damian Lewis

    psycholoog


    Ik liep rustig op mijn dooie gemakje naar het pleintje waar we hadden afgesproken met onze vriendengroep. Waar we vroeger altijd zaten toen we nog op de middelbare school tijd zaten. Mijn redelijke luxe appartement was vlakbij het plein, dus het was onnodig om met mijn auto te gaan. Ik had op mijn rug veel te zware rugtas, maar het deerde me niet zo. Aan mijn rechterhand had ik mijn warme chocolademelk van de starbucks en mijn andere hand had een grote sporttas waar de kleding in zaten voor de vakantie. Ik nam intussen wat slokjes van mijn heerlijke chocolademelk. Ik had er zin in om weer iedereen van mijn vriendengroep te zien, vooral Rowley en Delaney. Terwijl Rowley die ik nog een paar dagen geleden zag. Delaney had ik wel nog gesproken via de Whats App maar dat was het dan ook. Ik had ook de laatste tijd wat druk, maar dat wist ze. Ik keek op mijn horloge en zag dat ik optijd was, gelukkig maar. Mijn ouders had ik gisterenavond nog gezien en soort van uitgezwaaid. Ik zag ze wel weer na mijn terug keer. Met goede zinheid liep ik op het plein en keek rond om te zien of ik nog bekende zag. Ik zag in het midden Alison en Delaney zitten met hun gitaren en zongen zachtjes samen. Ik liep meteen glimlachend naar ze toe. ' Heey, dames!' Begroette ik hun vrolijkend, nadat ik mijn sporttas op de grond zette. Het was wel weer even wennen om Alison te zien. Ze was veranderd, dat zag ik van haar. Ik had weleens een keer via de Whats app gepraat met haar maar niet gezien meer. Ze was een mooi meisje geworden, maar dat vond ik al tijd. Ik lette niet zo op uiterlijkheden, maar om het innerlijk. Ik gaf een kus aan Delaney op haar wang, wat ze gewend van me was en ongemakkelijk gaf ik Alison een hand. Het was wel even wennen om haar te zien. ' Hoe is het?' Vroeg ik glimlachend aan ze.

    Vervolgens kwam Matthew aanzetten en hem had ik al helemaal niet meer gezien. ' Hoe is het gozer?' Vroeg ik hem begroetend toe.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 23:50 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Ezra Issac Cullen



    Ik had zin in de trip. Mijn koffer was dus ook vrij snel ingeladen. Ik had niet speciaal nagekeken of ik alles bijhad maar als dat niet zo zou zijn, zou ik nog altijd iets kunnen lenen van iemand anders of iets kopen.
    Doe geen rare dingen
    Dat berichtje had mijn vader nog naar me gestuurd. Zoiets kon ik altijd wel van hem verwachten en eigenlijk bedoelde hij er gewoon mee dat ik moest opletten maar toch plezier moest maken. Misschien dat hij vreesde dat ik iemand zwanger ging maken of zo maar dat ging niet gebeuren.
    Ik stond klaar om te vertrekken. Het enige dat ik controleerde, was of ik geld bij me had en sigaretten. Wanneer ik bij de afgesproken plaats aankwam, verscheen er al meteen een glimlach op mijn gezicht. Wat had ik dit gemist.
    Nu wist ik zeker dat ik zin had in deze tocht. Kampvuren, geheimen, veel gelach,...Ik kon het me allemaal zo voorstellen.
    Ik zette mijn koffer neer op de grond toen ik zag dat Delaney en Alison er al waren.
    Ik liep naar Delaney toe en knuffelde haar.
    'lang geleden', zei ik met een glimlach en ik vroeg me af of mijn reactie misschien wat overdreven was. Misschien wilde ze niet dat ik haar omhelsde.
    Even later zag hij pas dat Matthew en Luke er ook al waren. 'hey', riep hij enthousiast en hij verbaasde zich er over hoe hard Matthew veranderd was.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 12:32 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    DELANEY CLARA LINCOLN
    Rockstar • Leadsinger and guitarist • 23
    Outfit

          Alison valt even stil waardoor ik ondertussen even tijd heb om mijn gedachtes te ordenen. Alison en ik zijn goede vriendinnen, echter hebben wij een keertje op een feestje gezoend en ook al ben ik beslist niet een lesbienne of biseksueel, het voelde.. Fijn? Toch heb ik er nooit meer echt over nagedacht – gewoon omdat het me vanzelfsprekend leek dat we er niet op terug zouden komen. Het was gewoon in een dronken bui gebeurd toch? Geen gevoelens of iets... En dan hebben we nog Noah... Waarom gaat die jongen ook alweer mee? Oh ja, hij hoort bij de groep. Ik heb serieus lopen overwegen niet mee te gaan vanwege hem. Hem zien gaat echt pijnlijk worden, dat kan ik je wel vertellen. De manier hoe we uiteindelijk definitief uit elkaar zijn gegaan was alles behalve hoe ik het had verwacht – toch ben ik degene geweest die er een punt achter heeft gezet.
          "Ik ben beroemd geworden!" hoor ik haar dan opeens en verbaasd kijk ik op voordat ik breed begin te glimlachen.
          "Oh my god! Dat is zo awesome! Waarmee?" roep ik enthousiast en klap in mijn handen. "Ik ook trouwens! We zijn nog echt geen All Time Low, maar ik en mijn band hebben al wat tours door Amerika en Canada achter de rug!" zeg ik enthousiast en stop even met spelen zodat ik Alison even kan omhelzen.
    Dan zie ik vanuit mijn ooghoek Matthew aankomen en gelijk spring ik op om hem te knuffelen.
          ''Ladies... Long time no see..'' zegt hij knipogend en ik schud even mijn hoofd waarna ik hem even plagend op zijn arm sla.
          "Shut up you, Matty," zeg ik lachend terwijl ik mijn hoofd even schud en laat hem weer los voordat ik neerhurk en Bailey begin te knuffelen – zijn hondje is zó schattig! "Bailey!" zeg ik vrolijk terwijl ik het hondje vertroetel. Na een minuutje sta ik weer op en ga naast Alison zitten voordat ik weer mijn gitaar pak en Hey, Hey van Eric Clapton begin te spelen.
          "En beetje zin in?" vraag ik dan aan Matt en kijk op wanneer ik Luke zie. Deze geeft me een kus op mijn wang en glimlachend geef ik er één terug – zo close zijn we wel dat we dat kunnen doen zonder ons te generen. Hij geeft Alison een hand waarna ik even naar hun tweeën kijk – awkwardness on point. Ik betwijfel of ik Noah überhaupt een hand kan geven zonder hem vuil aan te kijken, hoe onvolwassen dat ook mag zijn.
          "Hoe is het?" vraagt hij dan glimlachend en ik haal even mijn schouders op.
          "Wel goed, net een tour achter de rug dus ik kan wel even wat ontspanning gebruiken," zeg ik onverschillig en zie dan hoe Ezra aankomt lopen – nou eerst ben je alleen en dan zijn er opeens vier bij, dat gaat vlot. Hij loopt op ons af – correctie: op mij af – voordat hij me knuffelt en even overdonderd zit ik daar, nou die kwam onverwachts. Echter herstel ik me snel en knuffel hem terug – hij is immers ook een goede vriend van me. Ooit ergens hebben we een "relatie" gehad, toen het even uit was met Noah. Toch kan je het meer een fling noemen dan iets anders, daar zal hij het vast wel mee eens zijn. Gelukkig zijn we nog steeds vrienden, want ik mag de jongen graag en een ruzie met hem zou ik niet prefereren.
          "Lang geleden," zegt hij dan glimlachend waardoor ik even instemmend knik en hem loslaat.
          "Nogal ja! Goed je weer te zien, je ziet er goed uit," zeg ik met een neutraal doch vriendelijk gezicht. Nee dat was geen flirt move, mijn flirt skills zijn wel iets beter dan dat, nee het was gewoon een opmerking van een vriendin.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 12:17 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Adriana Hayden Stark
    Actress ~ 23 ~ Outfit




    ''Oh god, gebeurt mij weer..'' klaag ik zachtjes en ik plof neer op mijn koffer om hem dicht te krijgen. Ik was te laat in slaap gevallen, met gevolg dat ik veel te laat was opgestaan en nu alles heel snel moest doen. Wat helemaal niks voor mij is. Ik ben sowieso niet van het haasten en zeker niet in de ochtend. Terwijl ik de matzwarte koffer onder me met moeite dichtrits werp ik een blik op de klok, wat weer een reeks scheldwoorden uit mijn mond laat komen. Over vijf minuten ging de bus en als ik die miste was ik sowieso veel te laat. En dat is niet iets waar ik nu naar uitkijk. Ik gooi snel wat kleine dingen in mijn witte tas en schiet in mijn schoenen, waarna ik mijn koffer erbij pak en mijn penthouse zowat uitren. De deur sluit ik achter me en ik ren verder, wat door de koffer een enorm kabaal geeft. Maar dat is momenteel niet een van mijn grootste zorgen.
    Eenmaal buiten ren ik verder en verbaas me erover hoe snel ik bij de bushalte ben. ''Fuck..'' verlaat mijn mond als de bus zowat wegrijd. De buschauffeur merkt me echter nog net op en ik haal opgelucht adem als hij de deuren weer opent. Snel loop ik door en stap in. ''U bent echt een held..'' zeg ik met een brede glimlach en hij lacht even. ''Je gaat op reis?'' zegt hij met een glimlach en ik knik. ''Jep, en u heeft er net voor gezorgd dat ik niet grandioos te laat ben. So thanks you..'' zeg ik en ik betaal. Hij glimlacht, ''geen probleem..'' zegt hij en ik knik snel naar hem voor ik ergens achteraan plaats neem. Ik vis een spiegeltje uit mijn tas en kijk even naar mijn spiegelbeeld. Voor make up of mijn haar had ik nog geen tijd gehad, dus dat kan ik net zo goed hier doen. Het duurt toch nog zo'n twintig minuten. Ik pak mijn mascara en doe het snel op, een dun lijntje eyeliner volgt al snel en vervolgens haal ik een lichte, vrij onopvallende lipgloss over mijn lippen. Het elastiekje haal ik uit mijn haar zodat het uit de knot, in golven neer valt. Ik haal een kleine kam uit mijn tas en haal die een aantal keer door mijn haar. Als ik tevreden ben stop ik alles weer terug en zie verderop het plein al in zicht komen.
    Ik sta op wanneer de bus stopt. ''Veel plezier!'' hoor ik de chauffeur zeggen en ik moet glimlachen. ''Bedankt!'' zeg ik vrolijk en ik stap uit. Ik kijk naar het plein en glimlach als ik me nog een aantal momenten herinner. Mooie tijden, maar die gaan we nu ook krijgen. Daar ben ik zeker van. Ik loop het plein op en zie al een deel van de groep: Alison, Delaney, Matthew, Luke en Ezra. Sommigen zijn geen steek veranderd en anderen juist heel veel. Best interessant om zo te zien, zeker omdat ik de meesten al heel lang niet meer heb gezien. ''Hey hey!'' glimlach ik en zet mijn koffer neer als ik eindelijk bij het groepje ben. ''Soms ben ik er echt van overtuigd dat sommige buschauffeurs straight from heaven komen..'' zeg ik en kom even op adem. Gezien alles echt in een haast ging het laatste anderhalf uur. ''Anyway, het is echt goed om jullie weer te zien..'' glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 0:27 ]


    El Diablo.


    Alison "Ali" Naomi Geisiër

    "I wasn't strong enough."


    "Oh my god! Dat is zo awesome! Waarmee?" Ik open mijn mond, maar Delaney kletst alweer verder. "Ik ook trouwens! We zijn nog geen All Time Low, maar ik en mijn band hebben al wat tours door Amerika en Canada achter de rug!" Ik pers er een glimlach uit. Ze stopt even met spelen zodat ze mij kan omhelzen. "Zangeres," zeg ik zacht. Ik verstijf in de omhelzing, wat the shit Alison? Vroeger vond je dat ook niet erg! "Ladies... Long time no see..." Ik zie Matthew. Godzijdank! Ik dacht dat ik hem nooit weer zou zien.
    "Shut up Matty!" zegt Delaney plagend. Zij gaat Bailey knuffelen, de golden retriever van Matt. "Heey. Hoe gaat het ermee?" vraag ik zacht aan Matt, zo zacht dat ik niet eens weet of hij het wel hoort. Net op dat moment zie ik Luke. Hij geeft Delaney een kus op haar wang, zij geeft er een terug. Mij geeft hij een hand. Ik ontwijk zijn blik. Ik weet niet of hij al weet dat ik op de universiteit een vriendin had. Of dat ik, als ik mezelf weer te dik vind, m'n vinger in m'n keel steek. "Hoe is het?" Ik laat Delaney eerst wel antwoorden. Wat ze ook doet. "Ik ben pas twee dagen thuis van de tour in Duitsland," mompel ik. Hierna komt Ezra aanlopen. De drukte wordt me iets te veel, ik pak mijn spul en ga tegenover Delaney zitten, maar aan de andere kant van het pleintje. Ik pak m'n gitaar er weer bij.
    "But if I had you, that would be the only thing I ever need.
    If I finally had you!
    "
    Ik barst in tranen uit. Dit slaat zo erg op mij. Ik wil mijn moeder terug. Als ze dat verdomde auto-ongeluk niet had gekregen, was ze er nog. Ze zou me steunen als het even niet ging. "Mam, ik wil dat je dit weet. Ik ben altijd van je blijven houden," zeg ik tegen de lucht. Aan de overkant van het plein zie ik Adriana. Shit. Ik wil niks tegen haar zeggen, als het even kan. Zelfs hier hoor ik: "Hey hey!" Ze zegt er nog iets achteraan, maar dat versta ik niet. "Anyway, het is echt goed om jullie weer te zien," zegt ze. Waarschijnlijk geeft ze er geen ene moer om dat ik mezelf een afschuwelijk persoon vind, kwa uiterlijk. Hoe ik mezelf laat overgeven, alleen maar om in de kleine maatjes te passen zodat ik nooit weer die grote maten hoef? Ik verafschuw mezelf daar nu voor. "My mama told me what I should know, too much candy gonna rot your soul," zing ik. Wat zou June nu aan het doen zijn? Ze zei dat ze ook wel zangeres wilde worden, maar ze heeft niks meer van zich laten horen...

    "Alison, kom op nou. Je kan niet een hele tijd wachten totdat iedereen er is," zeg ik tegen mezelf. Dus uiteindelijk loop ik toch maar terug naar Delaney. Ik keur Adriana en Luke geen blik waardig. Dat zijn ze niet waard. Ik heb gehoord dat June bij een psycholoog is geweest, misschien was het Luke wel! Ik besluit hem er niks over te zeggen. Ik schiet in een flashback naar de avond van het feest, waar Delaney en ik elkaar gezoend hebben.

    Ik pakte nog een wiskey en dronk 'm gelijk weer op. Ik liep naar Delaney en trok haar mee voor een dans. Zij had ook behoorlijk wat drank op. Na de dans omhelsde ik haar en toen gaven we elkaar een kus. Uit de angst dat ze me niet meer leuk zal vinden, liet ik haar los en vluchtte weg van het feest. Ik wist niet wat Delaney deed.

    Die avond heeft mijn leven compleet veranderd. Ik had eerst nooit gevoelens voor vrouwen, maar nu heb ik gevoel voor mannen én vrouwen. Ik kijk naar Adriana, wat ziet zij er eigenlijk stralend uit. Is ze echt blij dat iedereen er straks is? "Adriana. Wat leuk jou weer te zien," zeg ik koeltjes. Ik ben mijn oude ik nog niet compleet verloren. Adriana en ik zijn gewoon niet een goede match. Toch waren we in High School wel vrienden, of iets in de richting. Ik gris mijn telefoon uit mijn broekzak en app Zander nog dat er al best veel mensen zijn. Dat mag hij best weten. Ik moet hem ook op de hoogte houden of ik me wel oké voel tussen de mensen, en niet denk dat ik weer naar huis wil. Dat, kan ik hem niet kwalijk nemen. "Zeg Delaney, een foto voordat we op reis gaan?" vraag ik vrolijker dan bedoeld. Ik ben niet zo'n vrolijkerd, alleen op feesten...

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 9:21 ]


    all because i liked a girl


    Luke Damian Lewis

    Psycholoog - 24


    Ik zag dat er weer nieuwe mensen bijkwamen. Sommige waren nog hetzelfde maar anderen weer anders. Ik begroette Ezra en Adriana glimlachend. Vervolgens dronk ik weer van mijn warme chocolademelk en ik hoorde wat Delaney tegen mij zei, dat ze wel een goede tour had gehad maar dat ze nu wel ontspanning kon gebruiken. ' Ja, dat heeft iedereen hier wel nodig' bevestig ik tegen mezelf maar ook tegen haar. Ik had er erg zin in. Even weg van alles en plezier maken met onze vriendengroepen. Ik luisterde naar gesprekken tussen iedereen en dacht in stilte na. Vervolgens liep ik even naar een prullenbak toe om mijn beker van mijn chocolademelk die leeg was weg te gooien. Ik draaide me om en zag Alison weg lopen van de groep. Wat is er met haar? Waarom liep ze weg? Was er iets met haar? Ik wis dat ze er niet zo goed tegen kon als het te druk was, maar ik dacht dat ze daar wel overheen was. We waren tenslotte ouder geworden, maar ze had het toch. Ze ging aan de overkant van het plein zitten en pakte haar gitaar. Verward keek ik toe. Kappen zeg ik tegen mezelf. Niet de Psycholoog uithangen. Dat zei Rowley altijd tegen mij. Ik kon er niets aan doen. Ik wilde altijd mensen helpen, maar sommig psychologen gebruikten hun ' Macht' voor iets anders en dat nam ik ze kwalijk. Ik wilde mensen helpen en naar hun luisteren. Mensen hebben problemen, kunnen problemen hebben en wij moeten hun helpen om hun beter te maken. Daarom was ik zo gewild op mijn werk omdat mensen zagen dat ik ze kon helpen, echt helpen. Ik haalde vervolgens mijn schouders op, het zal wel. Ik liep terug en pakte ondertussen tijdens het lopen mijn mobiel. 'Waar ben je gast??' Appte ik naar Rowley. Ik stond weer bij de groep en ik zag dat Aliison weer bij kwam zitten. Dat is raar, maar goed. Vervolgens keurde zij mij geen blik waardig. Oke, dat hoefde ze ook weer niet te doen. Wat is er allemaal aan de hand met haar?? Ik had niets gedaan en ik begreep ook niet waarom ze zo deed tegen mij. Ik moest me er niet zoveel van aantrekken. Ik zuchte zachtjes en ik zou haar wel negeren de komende tijd. Het had toch geen nut om de komende tijd erover te piekeren. Ik wilde plezier hebben en dat ging zij niet verpesten.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 13:21 ]


    One Who Travels A Higher Path.