• De stelling van vandaag luidt:
    Tegenwoordig zeggen mensen veel te vlug dat ze van iemand houden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Iedereen zegt eens, maar kennen jullie wel mensen die dat ook onterecht zeggen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Eens.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    HHhmm...Dat kan ik natuurlijk niet over iedereen zeggen.
    Maar over het algemeen klopt het wel. Bijna iedereen die ik ken zegt te snel ik hou van hem etc.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 1:12 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Eens ((vooral een vriendin van mij xd))


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Ja, echt wel. Ik doe het zelf niet zo snel (behalve als iemand bijvoorbeeld een broodje uit de stad voor me meeneemt, als grapje). Maar als ik naar mijn 14-jarige zusje kijk; die zegt tegen elke jongen: 'Ik hou van je!'. En dan zeg ik altijd: 'Dat doe je toch niet'. En dan krijg ik een klap. (aa) maargoed, eens dus.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 1:39 ]


    It's time to be happy again.

    Over het algemeen helemaal mee eens (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    oneens


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Eens. Om van iemand te houden moet je een sterke band creëren, elkaars fouten accepteren en door het vuur voor diegene gaan.
    Sommigen denken dat houden van alleen maar aardig zijn is.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 7:57 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens, vooral op hyves zie je het veel. 'hou van je schatje.' Terwijl ze elkaar nog geen week kennen.


    Everything is worse without music.

    Niet eens, niet oneens.
    Soms kan je de echte liefde van je leven tegen komen, iemand waarbij je jezelf gelukkig voelt.
    Als je bij elkaar bent dan zit je in de zevende hemel.
    Je weet gewoon dat de liefde oprecht is en eeuwig zal duren, ik spreek over echte liefde.
    Dit heb ik met mijn meisje, ik zeg haar dat ik van haar hou, en die woorden zijn dan ook oprecht.

    eens!


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    eens, ze kennen het gevoel van liefde alleen maar houden doen ze niet. als je echt van iemand houdt moet je het zeggen niet als je verliefd bent en het over drie weken al uit kan gaan.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Als het om mensen in de omgevingen gaat, ben ik het er niet mee eens in mijn geval. Ik heb nog nooit gezegd dat ik iemand graag zie, behalve aan één vriendin.

    Als het gaat om beroemdheden in de zin van fan zijn van iemand ben ik het wel eens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.