• Heeft iemand enig idee als ik stop met de pil en ik wacht tot ik ongesteld word, dat duurt altijd even, of ik dan in die tussentijd seks kan hebben?
    Of word je daar zwanger van? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, dan kun je geen sex hebben, want dan is er sprake van ovulatie, het eitje dus. Dan ben je JUIST vruchtbaar.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Op het moment dat je ongesteld moet worden begint je baarmoederwand los te komen en kan er dus geen eitje genesteld worden, je kan dus niet zwanger worden. Anders gebruik je voor de zekerheid een condoom. (:


    your eyes are like stars in the night.

    JA DAT KAN! Het eitje kan zeg maar al "onderweg" zijn, maar nog niet aangekomen zijn in de baarmoeder. Het kan dan echter al wel bevrucht worden.. dus ik zou maar even wachten.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 21:21 ]


    It's time to be happy again.

    Bedoel je in je stop week?
    Nee, want je lichaam maakt zelf de stoffen ook nog aan alleen in veel mindere maten. Zo komt het er eigenlijk op neer dat je lichaam een te kort aan hormonen heeft en dan krijg je een bloeding. De pil zorgt er ook voor dat er geen eicel rijpt. Dus je kan niet zwanger worden


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik zou dan sowieso een condoom gebruiken (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Courtesan schreef:
    Nee, dan kun je geen sex hebben, want dan is er sprake van ovulatie, het eitje dus. Dan ben je JUIST vruchtbaar.

    Dan moet ze ongesteld worden, en dan ben je niet vruchtbaar. Rond 1,5 tot 2 weken na het ongesteld zijn is er de eisprong en dan kan je wél zwanger raken. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Je bedoelt je stopweek? Nee, dan kun je juist niet zwanger worden. Op dat tijdstip word je namelijk ongesteld, en dus ben je niet vruchtbaar op dat moment :)


    Life is hard and then we die

    10 dagen na je ongesteldheid krijg je de eisprong en dan kan je zwanger worden.


    Some angels have no wings.

    Poseidon schreef:
    Op het moment dat je ongesteld moet worden begint je baarmoederwand los te komen en kan er dus geen eitje genesteld worden, je kan dus niet zwanger worden. Anders gebruik je voor de zekerheid een condoom. (:


    Maar als ze stopt met de pil, heeft haar lichaam niet meer het idee dat het "zwanger" is. Dus er komen weer eicellen vrij. Als ze dan ondertussen seks heeft (zonder condoom, zou ik btw niet doen), kan het eitje wel bevrucht worden omdat het even duurt voordat we baarmoederwand loskomt. Je kan dus wel zwanger worden.


    It's time to be happy again.

    Nee want je eierstokken zijn in slaap, die moeten eerst wakker worden -dat duurt iets van 10 dagen- en dan pas gaat het proces verder.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Je bedoelt je stopweek? Nee, dan kun je juist niet zwanger worden. Op dat tijdstip word je namelijk ongesteld, en dus ben je niet vruchtbaar op dat moment :)

    ik bedoel niet ín het moment dat ik ongesteld ben, want dat is vies
    ik bedoel de dagen tussen het ongesteld zijn en het innemen van de laatste pil.. kan ik dan alsnog niet zwanger worden? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Altijd een condoom gebruiken, dan neem je het risico niet.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Als je ongesteld bent kan je niet zwanger worden, maar met al dat bloed.. zou ik ook niet willen.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    (...)

    Maar als ze stopt met de pil, heeft haar lichaam niet meer het idee dat het "zwanger" is. Dus er komen weer eicellen vrij. Als ze dan ondertussen seks heeft (zonder condoom, zou ik btw niet doen), kan het eitje wel bevrucht worden omdat het even duurt voordat we baarmoederwand loskomt. Je kan dus wel zwanger worden.

    Serieus ik heb nog nooit gehoord dat je dan zwanger kan worden, anders konden mensen vroeger toch ook niet rekenen met de periodieke onthouding?


    your eyes are like stars in the night.

    Prosecco schreef:
    (...)

    Maar als ze stopt met de pil, heeft haar lichaam niet meer het idee dat het "zwanger" is. Dus er komen weer eicellen vrij. Als ze dan ondertussen seks heeft (zonder condoom, zou ik btw niet doen), kan het eitje wel bevrucht worden omdat het even duurt voordat we baarmoederwand loskomt. Je kan dus wel zwanger worden.

    naja, ik doe het altijd zonder condoom, maar ik moet wel zeker weten of het 100% veilig is en dat weet ik dus niet op dit moment (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.