• ik weet niet of dit een goede suggestie is maar ik zou het wel handig vinden als we iets als een memo hadden

    bijvoorbeeld
    ik heb nu een tekenwedstrijd en iemand heeft een tekening gestuurt
    is het niet handig als ik bij een memo kan schrijven hoeveel ik haar geef enzo

    andere voorbeelden
    je wil een story schrijven maar je hebt geen tijd meer dus je zet het in memo en je ziet de volgende dag staab story over ...schrijven
    en ook met quizen

    wat denken jullie

    trouwens een memo is een soort kladblaadje

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 20:01 ]


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    i don't understand ;$


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat is een memo?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    SinCity schreef:
    i don't understand ;$


    Shoganai i ne~

    Je bedoelt gewoon een soort blokje in beeld waarop je dingen kunt schrijven die je moet onthouden? En dan hier op Q.? Want zoiets kun je toch ook gewoon op je bureaublad plaatsen dan. In dat geval vind ik het niet echt nodig.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    Je bedoelt gewoon een soort blokje in beeld waarop je dingen kunt schrijven die je moet onthouden? En dan hier op Q.? Want zoiets kun je toch ook gewoon op je bureaublad plaatsen dan. In dat geval vind ik het niet echt nodig.


    Opgeven is geen optie.

    wtf. o.O


    -

    A. ik snap het niet
    B. het klinkt als iets wat niet nodig is
    C. nee dus


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb ook een schrijfwedstrijd en ik heb er een story van gemaakt. De uitslag staat in een hoofdstuk dat ik pas activeer na de deadline.
    En memo's kunnen op je bureaublad :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Gesture schreef:
    Je bedoelt gewoon een soort blokje in beeld waarop je dingen kunt schrijven die je moet onthouden? En dan hier op Q.? Want zoiets kun je toch ook gewoon op je bureaublad plaatsen dan. In dat geval vind ik het niet echt nodig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gesture schreef:
    Je bedoelt gewoon een soort blokje in beeld waarop je dingen kunt schrijven die je moet onthouden? En dan hier op Q.? Want zoiets kun je toch ook gewoon op je bureaublad plaatsen dan. In dat geval vind ik het niet echt nodig.


    Niet iedereen kan dan op zijn of haar computer,Ik vind het zelf wel heel erg handig want ik vergeet heel snel dingen en ik kan ze nergends opschrijven.
    Dus dan kan ik er gewoon opzetten "Ohw euhh dit en dat moet ik nog doen",Ik zeg stuur een berichtje naar Rutger.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dan zet je dat in een ingeactiveerde hoofdstuk of op word.
    Maar ik vind het onnodig om het hier te hebben


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wedstrijden zijn maar bijzaak en voor de fun, he.
    De site draait niet om de wedstrijden dus ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zet letterlijk alles in een Word bestand.

    ImAwesome schreef:
    Dan zet je dat in een ingeactiveerde hoofdstuk of op word.
    Maar ik vind het onnodig om het hier te hebben


    Ghehe dat dacht ik ook al


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amused schreef:
    Ik heb ook een schrijfwedstrijd en ik heb er een story van gemaakt. De uitslag staat in een hoofdstuk dat ik pas activeer na de deadline.
    En memo's kunnen op je bureaublad :)


    Ik doe het via powerpoint en naast elke naam komt een cijfer. Achteraf (na de wedstrijd) kopieer ik het helemaal, pas ik het hier en daar wat aan en dan heb ik de complete uitslag xp. Dus eigenlijk doe ik het een beetje zoals jij, maar met een extra stap tussen (:


    MUSIC && FASHION