• Ik heb met een jongen uit mijn klas een discussie: hij vind dat vampiers wél verwoestbaar zijn en ik zeg van niet. Het is zo'n sukkelig (maar toch aardig) jongetje die zelf nog nooit Twilight heeft gezien.
    Hij zegt dat kernbommen de vampiers wel zullen verwoesten en blablabla...

    Nou, wat denken jullie? :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik denk het wel, ongeveer een kwart van de aarde sterft dan af als je daarop staat gaat volgens mij elk ding/wezen dood


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    ik denk het wel, ongeveer een kwart van de aarde sterft dan af als je daarop staat gaat volgens mij elk ding/wezen dood

    En Edward dan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zeg wel, maar niet op zijn manier (cat)


    Life is hard and then we die

    Mwaha, vampiers bestaan toch niet :')
    Maar de vampiers uit Twilight zijn inderdaad niet te verwoesten. Al begint Aro in Breaking Dawn wel een gesprek over dat de moderne mens wapens gebruikt die zelfs voor vampiers gevaarlijk kunnen zijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik weet niet zoveel van vamps maarja als ze zouden kunnen ademen in de ruimte jah (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Who cares :'D? Ze bestaan toch niet!


    Olive

    Je moet niet per se naar Twilight kijken om dat te weten.
    En ze bestaan niet, dusseh.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Vampiers kunnen verwoest worden als je hun lichaams delen uit elkaar scheurt en dan verbrand. Dus door een kernbom ook want dan wordt je uit elkaar gerukt en door de explosie onstaat er vast wel vuur vrij (nerd)

    De twilight vampiers.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 18:50 ]


    Forever.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zeg wel, maar niet op zijn manier (cat)


    Ik ook


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Defensive schreef:
    Mwaha, vampiers bestaan toch niet :')
    Maar de vampiers uit Twilight zijn inderdaad niet te verwoesten. Al begint Aro in Breaking Dawn wel een gesprek over dat de moderne mens wapens gebruikt die zelfs voor vampiers gevaarlijk kunnen zijn.

    Ieuw, Edward met een kogel in zijn lijf :o

    Ookal bestaan ze niet, dan wil ik het nog wel weten.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik denk het niet want ze hoeven niet te ademen en als ze worden weg geblazen voelen ze het niet dus.. ik denk het niet


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Zijn onverwoestbaar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hmm, ik heb geen flauw idee [: x


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wilshere schreef:
    Hmm, ik heb geen flauw idee [: x


    We accept the love we think we deserve.

    Als je kijkt naar de originele vampiers;
    houten staak door het hart etc.
    Als je kijkt naar Twilight vampiers;
    alle lichaamsdelen eraf rukken en in de fik zetten.