• Omdat ze nogal in zijn en Q'ers meestal tegendraads, wil ik weleens weten wie toch maar met de stroom mee gaat. Steek je hand maar op als je BB hebt.

    -steekt hand op-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wel (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een iPhone (nerd)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nope (;
    Ik ben bly met myn iPhone ;'D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik heb de samsung star.

    Ik niet. Ik houdt mijn gsm simpel, zodat ik nog weet hoe ik ermee moet bellen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    -steekt hand op- Maar volgend jaar neem ik een iPhone (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Major schreef:
    Ik niet. Ik houdt mijn gsm simpel, zodat ik nog weet hoe ik ermee moet bellen.

    Daar ken ik toch een mooi verhaaltje over. Ik was in de bus m'n pa aan het bellen, vanwege dat hij me op moest gaan halen bij het station. Ik zat naast een of andere vreemde, want de bus zat nogal vol. Dus ik hang op en die gast me zo aankijken. ''Kun je ook bellen met een BlackBerry?'' Ik ging plat dude.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jacker schreef:
    Nee & ik hoef zo'n ding niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Daar ken ik toch een mooi verhaaltje over. Ik was in de bus m'n pa aan het bellen, vanwege dat hij me op moest gaan halen bij het station. Ik zat naast een of andere vreemde, want de bus zat nogal vol. Dus ik hang op en die gast me zo aankijken. ''Kun je ook bellen met een BlackBerry?'' Ik ging plat dude.

    Haha ja, want ik zie nooit iemand bellen met een BlackBerry.
    Alleen pingen, whatsappen, smsen, twitteren, maar niet bellen. :'DDD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    SaulHudson schreef:
    iPhone, mag ik lachen. Haha, endroid is beter xD haha. BB HAHA
    Wil je veel geld kwijt zijn ga over op BB. speciaal internet er voor en ook nog eens moeten betalen voor pingen. Haha, Laat me niet lachen xD

    Haha, weer eentje die een mening klaar heeft maar de echte feiten niet kent :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nop en ik hoef ook geen bb!
    Vind ze lelijk en onhandig (ja ik een vriendin heeft een bb en ik vind ze gewoon kut) :3
    iPhone en HTC ftw


    dream, dare, fly!

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Daar ken ik toch een mooi verhaaltje over. Ik was in de bus m'n pa aan het bellen, vanwege dat hij me op moest gaan halen bij het station. Ik zat naast een of andere vreemde, want de bus zat nogal vol. Dus ik hang op en die gast me zo aankijken. ''Kun je ook bellen met een BlackBerry?'' Ik ging plat dude.

    Hahahaha geweldig!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    SaulHudson schreef:
    iPhone, mag ik lachen. Haha, endroid is beter xD haha. BB HAHA
    Wil je veel geld kwijt zijn ga over op BB. speciaal internet er voor en ook nog eens moeten betalen voor pingen. Haha, Laat me niet lachen xD

    1. Met ''speciaal internet'' (BB blox) is pingen gratis.
    2. Mijn BB is prepaid


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb een wannabe(nerd)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik heb een wannabe(nerd)

    Ik gok op een bepaalde Samsung of alquatel.


    *insert philosophical cringe expression here*