• Jup, zoveelste zeik topic. sorry ;$

    dus, ik had iemand ontmoet. op een feest. en hij het was best wel heel erg gezellig met hem, dus nummers uitgewisseld etc. en we hebben best wel veel gepraat.
    Vrienden van mij kennen hem heel goed, en een hele goeie vriend van mij had hem op whatsapp. En in een groepsgesprek heeft mijn 'crush' dus allemaal dingen gezegd zoals; 'ik denk niet dat ze mijn type is, ik vind haar niet leuk, wat moet ik doen?' en blablabla.

    dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurd. Eerst krijg ik het idee dat ze me op zich wel oké vinden en zo, en dan gaan ze ineens allemaal van: 'Jaa, ik vind haar niet leuk, nee niet mijn type' en blazen ze alles af.. *zucht*

    Jongens.. :/

    maar oke, facking chagerijnig nu omdat het voor de zoveelste keer gebeurd.. :(
    thanks for reading. ik moest het gewoon ff kwijt.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Heb ik ook altijd hoor, maak je maar geen zorgen als de tijd daar is vind ook jij je ware liefde (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Het komt vanzelf, don't worry ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Het komt vanzelf, don't worry ^^


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    Het komt vanzelf, don't worry ^^


    Pretty is just a pretty word.

    CyberLord schreef:
    Het komt vanzelf, don't worry ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.