• Ik was ne Lover or Loser aan het lezen. Al voor de 10e keer in mijn leven, het blijft gewoon een leuk boek, maar ik kom er nu pas achter.
    Ik zat een beetje na te denken en ben tot de conclusie gekomen dat je de titel eigenlijk ook anders kan zien.
    Lover or Loser = Love her or Lose her.
    Dat is mijn nieuwe inzicht van vandaag. Wat is jullie nieuwe inzicht van vandaag?


    Love & Rockets


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn nieuwe inzicht van gister was de dubbele betekenis achter `Kransje´ maar dat is een ander verhaal.

    Dat ik écht een baantje nodig heb ;(

    Die vind ik goed gevonden! :o
    Mijn nieuwe inzicht is dat ik nooit meer naar de Heinink aan de singel moet gaan, maar naar een andere vestiging. Ze hadden er niet eens chocoladeijs |:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Die vind ik goed gevonden! :o
    Mijn nieuwe inzicht is dat ik nooit meer naar de Heinink aan de singel moet gaan, maar naar een andere vestiging. Ze hadden er niet eens chocoladeijs |:


    Hoe kunnen ze zu geen choco ijs hebben?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat is goed gevonden. Ik heb nog niks geonvden :Y)


    Olive

    Die had ik dus ook vandaag. Door een quiz. Maar. Verder eigenlijk niets...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ben er achter gekomen hoe je de hoogte berekend van een niet gelijkbenige rechthoekige driehoek._O_


    effort never betrays you

    Dat ik in twee jaar dat ik iemand leuk vind niet verder kom dan 'Hoi,' als ik hem tegenkom tijdens het uitgaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Dat ik in twee jaar dat ik iemand leuk vind niet verder kom dan 'Hoi,' als ik hem tegenkom tijdens het uitgaan.

    Ah lieeeef. :9~

    Ik?
    Goeie vraag.
    Ik denk dat ik eigenlijk helemaal niet zulke rare benen heb. Ik ben gewoon een gezond Hollands wijffie.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    uncommon schreef:
    Dat ik écht een baantje nodig heb ;(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    dat ik serieus een andere baan wil (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat wiskunde gewoon echt kut is.


    Opgeven is geen optie.

    Sadism schreef:
    Mijn nieuwe inzicht van gister was de dubbele betekenis achter `Kransje´ maar dat is een ander verhaal.


    & mijn nieuwe inzicht is om nooit op theekransje te gaan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat ik nu echt moet gaan leren !


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Fellatio schreef:
    (...)

    & mijn nieuwe inzicht is om nooit op theekransje te gaan..


    hahahaa. En zelfs het woord 'Mond' kreeg een nieuw inzicht :'D