• Edit: Het [url=http://www.quizlet.nl/chapters/214981/1--creepy-guys/[/url]eerste hoofdstuk[/url] is er.

    Ik had het eigenlijk nooit van mezelf verwacht, maar ik ga een Justin Bieber verhaal beginnen. (:

    Als Justin Bieber op een avond door “Bieber-haters” in elkaar wordt geslagen ligt zijn lot in de handen van één persoon. Megan, een 16 jarig meisje uit de buurt die zojuist terugkomt van een avondje stappen met wat vrienden, ziet alles van een afstandje gebeuren en belt direct het alarmnummer. Dan ziet ze dat het echt de verkeerde kant op gaat en grijpt zelf in. Ze probeert de boel te sussen, maar krijgt zelf ook een stomp in haar maag. Justin en Megan komen beide in het ziekenhuis terecht. Megan is er minder erg aan toe dan Justin en mag die nacht nog het ziekenhuis verlaten. Als Justin eindelijk het ziekenhuis mag verlaten wil hij graag zijn “redster” vinden, om haar te bedanken. Het enige wat hij van haar weet is het beetje wat hij zich van die avond kan herinneren. Een zoektocht volgt. Zal hij haar ooit terugvinden?


    Ik zoek nog drie rollen:

    Beste vriendin Megan. GossipSas.
    Bitch van school. Luxury.
    Beste vriend Megan. Baboon.

    Invullen:

    Rol;
    Voornaam;
    Achternaam;
    Leeftijd [Tussen 15 en 17];
    Foto;
    Karakter;


    Ik kies de beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 18:41 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Rol; Beste vriendin
    Voornaam; Serena
    Achternaam;Lands
    Leeftijd [Tussen 15 en 17]; 16
    Foto; Serena
    Karakter;Serena is lief en betrouwbaar en een tikkeltje brutaal. Haar ouders vinden haar een voorbeeldig kind omdat ze veel 8ten haalt. zelf maakt het haar blij om te feesten.
    p.s wil je melden als ik rol heb
    p.s.s
    wil je ook een rol in mijn verhaal? Trueblood

    Rol; Bitch van school
    Voornaam; Rose
    Achternaam; Oliver
    Leeftijd [Tussen 15 en 17]; 16
    Foto; klik
    Karakter; Arrogant, flirt met iedere jongen die ze tegen komt(zelfs leraren), egoïstisch, ze vind zichzelf heel wat en heeft een grote bek tegen iedereen die haar tegen spreekt.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 21:24 ]


    You are beautiful, you are love.

    Rol; Bitch van de school
    Voornaam; Caitlyn
    Achternaam; Stone
    Leeftijd; 16
    Foto; Caitlyn
    Karakter; Caitlyn is nogal bitchy en doet wat ze wil. Ze is enorm brutaal en gooit alles wat ze wil zeggen uit haar mond. Ze houdt ervan om te feesten en drinkt graag íets te veel alcohol


    Destroy what destroys you.

    Rol;Beste Vriend Magan
    Voornaam; Dylan Alex
    Achternaam; Noway
    Leeftijd; 17
    Foto;Deze of deze
    Karakter; Dylan is een spontanen vrolijke jongen. Hij weet heel goed wat hij wel en niet wil, en is niet bang om zijn mening te uiten.
    Hij is heel bescherment naar zijn vrienden en familie toe. Hij probeert alles uit het leven te halen en laat zichzelf darom niet snel dwarszitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    GossipSas schreef:
    Rol; Beste vriendin
    Voornaam; Serena
    Achternaam;Lands
    Leeftijd [Tussen 15 en 17]; 16
    Foto; Serena
    Karakter;Serena is lief en betrouwbaar en een tikkeltje brutaal. Haar ouders vinden haar een voorbeeldig kind omdat ze veel 8ten haalt. zelf maakt het haar blij om te feesten.
    p.s wil je melden als ik rol heb
    p.s.s
    wil je ook een rol in mijn verhaal? Trueblood


    Je hebt de rol. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Ik wist niet dat je fan was van Justin Bieber haha :3


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Ik wist niet dat je fan was van Justin Bieber haha :3

    Ik ook niet. ö
    Grapje. xd
    Ik ben al best lang fan, maar ik ben nooit zo geobsedeerd geweest zoals anderen. Maar ik had echt zin om een Justin Bieber verhaal te beginnen. (cat)


    hoi, jij bent leuk.

    Rol; Bitch van school
    Voornaam; Katie
    Achternaam; Johansson
    Leeftijd; 16 jaar.
    Foto; Katie Johansson!
    Karakter; Brutaal, populair, overdreven, eigenwijs, sluw, gemeen, sadistisch, aanstellerig, arrogant, egoïstisch.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik heb ook zon verhaal dat zo heet, haha.


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    Ik heb ook zon verhaal dat zo heet, haha.

    Serieus? ;o
    Wist ik niet. ;3


    hoi, jij bent leuk.

    Believing schreef:
    (...)
    Serieus? ;o
    Wist ik niet. ;3


    naja het gaat niet daarover bedoel ik, maar ik heb een verhaal dat zo heet.
    maar ik heb hem geinactiveerd en ga hem nooit meer activeren denk ik. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    naja het gaat niet daarover bedoel ik, maar ik heb een verhaal dat zo heet.
    maar ik heb hem geinactiveerd en ga hem nooit meer activeren denk ik. (krul)

    haha, oké.


    hoi, jij bent leuk.

    Het eerste hoofdstuk is er; http://www.quizlet.nl/chapters/214981/1--creepy-guys/ .


    hoi, jij bent leuk.