• Hee allemaal,
    Ik heb een probleem! Ik ben zelf 13 en vind een jongen van 17 leuk. We hebben al een tijdje stiekem iets gehad, daardoor loog ik altijd tegen mijn ouders. Ik zei dat dat ik bij een vriendin was of dat ik andere dingen had gedaan dan die ik werkelijk deed. Mijn ouders kenden de jongen wel een beetje en mijn moeder kreeg aan het begin al wel door dat we elkaar leuk vonden, maar ik ontkende. Uiteindelijk had een vriendin van mijn moeder ons gezien en het aan mijn moeder verteld. Toen is het een soort van gelopen dat ik het 'uit' heb gemaakt. Maar nu komt het ik kwam hem vandaag tegen en de vlinders zijn terug we zitten nu weer de hele tijd te smsen. Maar wat moet ik nu doen want mijn moeder zit er nog steeds mee dat ik tegen haar heb gelogen.

    Wat vinden jullie ervan?
    Moet ik niks meer met hem te maken hebben en mijn hart laten breken?


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Nou, als je verliefd bent, go for it, maar vertel het wel altijd eerlijk aan je ma.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Je moet het je moeder góed uitleggen. Als je echt van hem houdt, dan accepteert zij dat wel. Leg haar uit hoeveel je voor hem voelt en dat er echt niks kan gebeuren.


    We accept the love we think we deserve.

    Carcass schreef:
    Nou, als je verliefd bent, go for it, maar vertel het wel altijd eerlijk aan je ma.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als jij hem terug wilt, kan je het altijd eens proberen. Maar wees nu gewoon eerlijk tegen je moeder. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Met wat voor reden heb je het toen uitgemaakt? Het moet een goede reden zijn geweest, toch? Dan zou ik niet meer terug naar hem gaan. Maar je zit nu weer met hem te smsen, dus ik weet niet of je hiernaar luistert. En als je wel weer wilt proberen, zeg het dan wel tegen je moeder. Leg het haar goed uit en betrek haar erbij, dan voelt ze zich misschien iets minder rot.


    wth.

    Quixotic schreef:
    Met wat voor reden heb je het toen uitgemaakt? Het moet een goede reden zijn geweest, toch? Dan zou ik niet meer terug naar hem gaan. Maar je zit nu weer met hem te smsen, dus ik weet niet of je hiernaar luistert. En als je wel weer wilt proberen, zeg het dan wel tegen je moeder. Leg het haar goed uit en betrek haar erbij, dan voelt ze zich misschien iets minder rot.

    Carcass schreef:
    Nou, als je verliefd bent, go for it, maar vertel het wel altijd eerlijk aan je ma.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    je excuses aanbieden aan je moeder en er voor gaan! ;D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    reyon schreef:
    Als jij hem terug wilt, kan je het altijd eens proberen. Maar wees nu gewoon eerlijk tegen je moeder. (cat)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mmm thanks mensen. En sommige mensen zeggen: 'het moet wel een goede reden zijn geweest dat je het uitmaakte.' Maar nee die was er niet ik voelde me alleen maar heel erg kut en had kapotte ruzie met m'n moeder.


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    vertel dat je hem weer ziet anders vertrouwt je ma je nooit meer

    Ga ervoor, maar pas wel op.
    Op je dertiende met iemand hebben van 4 jaar ouder... Op je 20e is dit wat anders, maar -ach laat maar ik moet me niet moeien.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zeg: lieg niet, vertel haar gewoon de waarheid en wees dwars als je wilt, maar gewoon niet liegen. Daar wordt de wereld niet echt beter van... Maar als je echt verliefd op hem bent, zou ik er wel voor gaan!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Woestynbloem schreef:
    Ga ervoor, maar pas wel op.
    Op je dertiende met iemand hebben van 4 jaar ouder... Op je 20e is dit wat anders, maar -ach laat maar ik moet me niet moeien.


    Mn neef van 18 heeft met iemand van 14, 4 jaar is niet zo'n super groot verschil. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik snap niet dat je het geheim houdt : )
    mijn ouders zijn juist blij als ik een vriend heb, en gelukkig ben