• Hee allemaal,
    Ik heb een probleem! Ik ben zelf 13 en vind een jongen van 17 leuk. We hebben al een tijdje stiekem iets gehad, daardoor loog ik altijd tegen mijn ouders. Ik zei dat dat ik bij een vriendin was of dat ik andere dingen had gedaan dan die ik werkelijk deed. Mijn ouders kenden de jongen wel een beetje en mijn moeder kreeg aan het begin al wel door dat we elkaar leuk vonden, maar ik ontkende. Uiteindelijk had een vriendin van mijn moeder ons gezien en het aan mijn moeder verteld. Toen is het een soort van gelopen dat ik het 'uit' heb gemaakt. Maar nu komt het ik kwam hem vandaag tegen en de vlinders zijn terug we zitten nu weer de hele tijd te smsen. Maar wat moet ik nu doen want mijn moeder zit er nog steeds mee dat ik tegen haar heb gelogen.

    Wat vinden jullie ervan?
    Moet ik niks meer met hem te maken hebben en mijn hart laten breken?


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Carcass schreef:
    Nou, als je verliefd bent, go for it, maar vertel het wel altijd eerlijk aan je ma.


    No growth of the heart is ever a waste

    > Titel aangepast. Er mag niet alleen 'Help' in een titel staan. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Carcass schreef:
    Nou, als je verliefd bent, go for it, maar vertel het wel altijd eerlijk aan je ma.

    Clueless schreef:
    > Titel aangepast. Er mag niet alleen 'Help' in een titel staan. (:


    Hahaha oké dank je :P


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    same problem here,
    Ik ben ook iets ouder dan mijn vriendin, het is echt lastig om dat allemaal geheim te houden.
    Als het even kan, vertel het aan je ouders, misschien hebben ze er wel begrip voor.

    Ga ervoor maar zeg het eerlijk tegen je moeder


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Patat schreef:
    same problem here,
    Ik ben ook iets ouder dan mijn vriendin, het is echt lastig om dat allemaal geheim te houden.
    Als het even kan, vertel het aan je ouders, misschien hebben ze er wel begrip voor.


    Hoeveel is iets bij jullie?


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Het probleem waar je moeder wss het meest mee zit is dat je tegen haar gelogen hebt.. Vertel haar gewoon dat je hem nu nog leuk vind en bed je excuses aan voor het feit dat je het haar eerst niet had verteld.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Je moet het gewoon vertellen, en je moeder zou het eigenlijk moeten accepteren.


    live the life you love

    Er voor gaan, maar het je moeder vertellen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nu gewoon wel eerlijk aan je moeder vertellen en zeggen dat je spijt hebt dat je het de vorige keer niet eerlijk verteld hebt?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het leeftijdsverschil wel een beetje groot D:
    Maargoed, ik zou daardoor alsnog niet tegen mijn ouders gaan liegen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    dan moet je deze keer gewoon eerlijk zijn ;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt