• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:47 ]

    Sadistic schreef:
    Ik ben al een hele tijd bezig en al 20 kilo kwijt. :')

    Wow! Hoe doe je dat als ik vragen mag?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xSnoepjex schreef:
    Ik heb zo vaak gezegd, ik ga lijnen, maar ik kan dat niet volhouden.

    snoepverslaafd


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik wil ook graag afvallen, maar of het gaat lukken is een ander verhaal...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Afvallen hoeft niet echt, maar een plattere buik.
    *Toch zou ik iets moeten afvallen.*


    Food.

    Ik ga meer sporten, maar niet minder snoepen (';

    heb ik zojuist besloten


    Me so good.

    Ik heb net in je fotoboek gekeken en je bent echt niet dik hoor.
    Je hebt de lichaamsbouw die heel veel meisjes willen, je moet jezelf echt niet verplichten om af te vallen want dat gaat niet goed komen vrees ik.
    Volgens mij -sorry als dit niet waar is- ben je een van de vele meisjes die zichzelf zo ziet:


    Het is voor jou echt niet nodig om af te vallen.
    Ik zag ook dat je 1.60 bent en 54 kilo weeg, ik ben even groot en ik weeg er 62. Ik ben zelf ook niet altijd blij met mijn lichaam, maar pech, iedereen neemt me zoals ik ben dus dat is goed.
    Je moet gewoon meer zelfvertrouwen krijgen en alle positieve punten van jezelf opschrijven.
    Als je nu nog niet overtuigd bent dat je niet moet afvallen, denk dan goed na. Ga niet opeens stoppen met eten, maar sport, ga 3x per week lopen, ga zwemmen, ga naar de zumba (wat héél leuk is). Maar meid, je hebt dit echt niet nodig!!

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 16:39 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    @Sorenos, nee daar gaat het mij niet om x) Ik ben gewoon het gezeik zat, dat ik laatst een blousje een maat te lang moest kopen omdat ie te strak zat inmijn lengte-maat, vond ik ook niet zo leuk. Het scheelt een hoop gedoe, en er is zat lekker fruit :9~
    Zowiezo moet ik gezonder gaan eten, hehe
    @Tranquillity I promise, als jullie ontdekken dat ik fout ga lijnen mogen jullie bij de meetings een bigmac voor me kopen en me die dwingen op te eten Eerlijke deal hea(nerd)

    @Amused, ik vind het heel lief dat je dat zegt, maar ik wil toch wat dunner zijn. Ik hoef geen hele maten af te vallen. maar iets dunner kan geen kwaad. En ik ga gewoon mijn snoepjes wegleggen, de mac met rust laten, zwemmen, fietsen etc, dus dont worrie :Y)

    ik eet nu al 3 dagen niks meer,
    niet omdat ik wil lijnen ik heb gewoon geen honger

    MarleentjeJR schreef:
    @Sorenos, nee daar gaat het mij niet om x) Ik ben gewoon het gezeik zat, dat ik laatst een blousje een maat te lang moest kopen omdat ie te strak zat inmijn lengte-maat, vond ik ook niet zo leuk. Het scheelt een hoop gedoe, en er is zat lekker fruit :9~
    Zowiezo moet ik gezonder gaan eten, hehe
    @Tranquillity I promise, als jullie ontdekken dat ik fout ga lijnen mogen jullie bij de meetings een bigmac voor me kopen en me die dwingen op te eten Eerlijke deal hea(nerd)


    O ja dat helpt -.-


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ben aan het afvallen. En het maakt me helemaal kapot. Ik mag niets meer eten, en sport me kapot. En nog ben ik in 2 maanden maar 3.4 kilo kwijt. En ik voel me nog steeds een dikke vetzak. Soms voel ik me mooi, maar dat ik maar heel weinig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik jank met je mee, want mijn enkel doet g**se veel pijn. (huil)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga je niet tegenhouden, maar ik houd je streng in de gaten.


    everything, in time

    MarleentjeJR schreef:
    @Sorenos, nee daar gaat het mij niet om x) Ik ben gewoon het gezeik zat, dat ik laatst een blousje een maat te lang moest kopen omdat ie te strak zat inmijn lengte-maat, vond ik ook niet zo leuk. Het scheelt een hoop gedoe, en er is zat lekker fruit :9~
    Zowiezo moet ik gezonder gaan eten, hehe
    @Tranquillity I promise, als jullie ontdekken dat ik fout ga lijnen mogen jullie bij de meetings een bigmac voor me kopen en me die dwingen op te eten Eerlijke deal hea(nerd)

    Dan zal dat waarschijnlijk al te laat zijn (:
    Eet gezond, niet minder, geen tussendoortjes meer, behalve fruit of groente en ga sporten. Dan verlies je al wat kilo's


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dan zal dat waarschijnlijk al te laat zijn (:
    Eet gezond, niet minder, geen tussendoortjes meer, behalve fruit of groente en ga sporten. Dan verlies je al wat kilo's

    En meer 's middags eten, en minder 's avonds (nerd)