• Ik kan nergens anders bij terecht en niemand begrijpt me in mijn buurt.
    Ik worstel al maanden met emoties over de dood en nog wat dingen meegemaakt.
    Ik begrijp niet waarom mensen leven gemakkelijker maken
    Ik haat het soms om mens te zijn ben zo beu dat ik vecht met mezelf en niemand me helpt (huil)(huil)(huil)

    Als je wilt mag je mij een pb sturen, want het ziet er niet naar uit dat dit niet zomaar iets is. Sterkte in ieder geval. (K)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Als je wilt mag je mij een pb sturen, want het ziet er niet naar uit dat dit niet zomaar iets is. Sterkte in ieder geval. (K)


    Bedankt waarom leven moeilijk voor mij wens dat nooit geboren was (huil)(huil)(huil)

    Patholoog schreef:
    Als je wilt mag je mij een pb sturen, want het ziet er niet naar uit dat dit niet zomaar iets is. Sterkte in ieder geval. (K)

    This. Je mag altijd een pb sturen. sterkte!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 15:46 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn gastenboekje of berichtjes staan ook open! Maar hoop dat de anderen je al hebben kunnen helpen natuurlijk!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ook de mijne staan open!


    -

    Mijn pb staat ook altijd open!


    obsessive rage

    Ik ben niet echt iemand die goed is in troosten, maar aangezien ik zelf vaak genoeg met depressies zit, kan ik misschien wel het een en het ander voor je betekenen via pm of zo.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    N'ahw :c
    Mijn pb staat open voor je..


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Mijn pb staat altijd voor je open.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Mijn pb en gb staan voor je open, en natuurlijk ook voor alle anderen die met problemen kampen (h)


    You are my piece of paradise.