• En ik mis haar nu al. Ik heb het over mijn vriendin die in coma lag, na haar zelfmoordpoging (lees eventueel hier). Gister is ze dus om 23:44 overleden het was mijn moeders verjaardag. De artsen zeiden dat ze niet meer wakker zou worden, waarschijnlijk was een deel van haar brein zo beschadigt, dat het onmogelijk zou zijn. Ik mis haar echt enorm, dat kan ik niet vaak genoeg herhalen. Ze was zo lief en bezorgt om anderen en nu zijn zij en haar leuke ijsjes-obsessie er niet meer. Althans, niet meer in lichaam, ze zal altijd bij me blijven.
    Ik baal wel omdat ik er niet meer heen ben geweest, dit was voor mij onmogelijk omdat ik ruzie had met haar ouders. (Zij zeiden dat het mijn schuld was, ik neem het ze niet meer kwalijk. Kirsten heeft me duidelijk gemaakt dat ze het waarschijnlijk niet menen, maar dat ze gewoon het gevoel hadden iemand de schuld te moeten geven, helaas was ik dat.) Maar nu heb ik het gevoel alsof ik haar niet genoeg heb gesteund. Wel heb ik haar nog vaak gesmst dat ik van haar hou, omdat ze het altijd leuk vond om sms'jes te krijgen.


    Dit was Suus toen ze een jaar of acht was, nog vrolijk en toen al gek op ijsjes. Ik heb deze foto gekozen omdat ze deze foto grappig vond, vanwege mijn 'wat ben je schattig' reactie.
    Moge zij in vrede rusten. *2 december 1994 - †20 maart 2011.






    Ik ben nu helemaal klaar met beste vriendinnen trouwens, als ik dat nog even mag zeggen. Ik vind het genoeg. Ik ben er al één aan leukemie verloren en nu twee aan zelfmoord. Ik denk dat iemand daarboven niet wil dat ik beste vrienden heb. Steeds als er iemand te dichtbij komt, gaat het mis. Geen beste vriendinnen meer voor mij.


    everything, in time

    O, Sorry.
    Sterkte als je iemadn nodig hebt ik sta voor je klaar.
    (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    Allemaal echt heel erg bedankt voor de lieve reacties, dat is een enorme steun!(flower)


    everything, in time

    Heel veel sterkte met dit grote verlies (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Verschrikkelijk is dit, ik krijg er kippenvel van.
    Heel veel sterkte meid!

    Ahw, wat heftig,
    Heel veel sterkte, en gecondoleerd!

    Veel sterkte(flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aaaahw )';
    Sterkte<3


    Me so good.

    Wow, dat is echt vreselijk. Maar alsjeblieft, geef jezelf alsjeblieft niet de schuld! Gecondoleerd en heel veel sterkte! <3

    Ecstasy schreef:
    Wow, dat is echt vreselijk. Maar alsjeblieft, geef jezelf alsjeblieft niet de schuld! Gecondoleerd en heel veel sterkte! <3

    Omg, schatje Marleen, wat verschrikkelijk voor je.. Zo erg.
    Echt stom dat ze jou de schuld gaven, jij bent zo lief en spontaan.
    Ahw, ze weet dat je wel wou komen om te bezoeken, dus dat moet jejezelf niet kwalijk nemen liefje. Ze kijkt op je neer, elke dag.. Want jij bent haar lieve beste vriendin. En dat is ze nog steeds schat! Alleen bestaat ze dan niet meer.
    Heel erg veel sterkte, als je iemand nodig hebt, ben ik er voor je moppie x
    Echt waar, ik weet hoe het voelt. DIt is ook bij mijn beste vriendin gebeurt. Dus ik begrijp je wel. Gecondoleerd& you have a schoulder to cry on.
    She will always look at you, no matter what.
    Rust zacht, Suus <3.


    We accept the love we think we deserve.

    Nevada schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is gecondoleerd en veel sterkte!<3

    O jeetje! Wat erg serieus! Sterkte! (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    omg wat erg voor je. Ik had nooit verwacht dat dat echt zo erg zouzijn maar ik ben blij dat ik dat nog nooit heb mogen meemaken. heel erg veel sterkte. weetje wat helpt. gedichten, verhalen en brieven naar haar schrijven. ik doe dat voor mijn opa en het helpt echt. HEEL HEEL HEEL ERG VEEL STERKTE(flower)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DeKrull schreef:
    Lieve lieve Marleen,
    ik vind die foto echt heel mooi uitgekozen..
    Ik leef nu echt zoo erg met je mee.

    Toch moet je niet denken dat je jou beste vriendinnen verliest om een reden die met jou te maken heeft. Dat maakt jou misschien wel 'kapot', om het zo maar even te zeggen.
    Meeen, ik wil je een heel klein beetje opvrolijken maar ik weet niet hoe D:

    Ik ben er voor je <3


    Ligt and Darkness are both very different..

    Veel Sterkte
    Oprechte deelneming


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"