• Op aanraden van een vriendin plaats ik hier een topic over mijn leven zeg maar.
    Ik ben op de basisschool heel erg gepest, niet normaal. In groep 7 ben ik voor het laatste jaar van school veranderd. Omdat ik zo erg werd gepest. Groep 8 was beter, maar niet goed. Ik werd weer gepest. Ik had daar 3 hele goede vriendinnen. Iemand anders heeft ze tegen mij opgestookt.
    Toen veranderde ik weer van school dit keer omdat ik naar de middelbare ging. Ik was bang omdat ik met kinderen van mijn eerste bassisschool in de klas zat. Dat jaar begon goed, ik was zelfs populair. Maar na nog geen halfjaar lag ik eruit. Ik werd gepest en genegeerd. Ik had niemand dus ging ik om met een ander meisje uit de klas dat alleen was en iemand van een andere klas. In de 2de weer een andere klas. Ik had 3 hele goede vriendinnen waaronder 1 hartsvriendin. Voor het eerste vertrouwde ik weer iemand. Maar ik begon buiten het groepje te liggen en door een knallende ruzie die nog bezig is ben ik ze kwijt. In de klas zit ik altijd alleen, ook in de pauzes. Als we groepjes moeten vormen blijf ik als laatste over. Ze zeggen dingen tegen me als "Jij bent raar, kan je het zien" want ik zie maar weinig.
    En dat was alleen nog maar school. Thuis gaat het ook niet goed.
    Ik heb 2 oudere zussen, een zwaargehandicapte broer en een broertje. Groot gezin dus. Mijn ouders zijn 2 jaar gescheiden geweest, maar voor mijn broer weer bij elkaar gaan wonen. Ik voel me thuis niet op mijn gemak omdat mijn broertje me heel erg pest, ik ben bang voor hem. Mijn moeder is bijna elke dag boos op me, Ik kan niks goed doen. Ik voel me thuis niet veilig. Mijn ene zus studeert en is het huis uit. Maar als ze er is is ze meestal chagerijnig. Mijn andere zus wisselt. Soms is ze heel aardig,maar vaker is ze gemeen. Ik vertel al 3 jaar niks meer aan mijn ouders over het feit dat ik nog gepest wordt. Ik moet van mijn ouders van alles doen. Naar huiswerkbegleiding, naar dit, naar de fysio voor mijn rug. Ik moet nu echt eens gaan lijnen. Ik heb steeds minder vrije tijd. Ik voel me niet fijn, Ik voel me lelijk en onzeker. Ik heb op quizlet meer vrienden dan in het echt

    Dit is mijn leven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het heel erg voor je. Misschien is het een idee om professionele hulp te zoeken?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Toen ik dit las kreeg ik echt tranen in mijn ogen... Ik heb al je gedichten gelezen en andere dingen van je waarin ik al dingen te weten kwam, maar ik vind dit echt zo vreselijk rot voor je! Ik heb het al wat keren eerder verteld maar alsnog, ik voel echt met je mee!
    Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, maar... Mocht je de behoefte hebben, aarzel dan niet om mij een berichtje te sturen als je ergens over wilt praten! Ik kan denk ik alleen maar hopen dat het beter zal gaan in je leven, iedereen doorstaat ups en downs. Ik heb diep respect voor je dat je ondanks dit alles toch gewoon doorgaat met leven! Anderen hebben het recht niet jou de put in te werken, ieder moet de kans krijgen om zijn eigen, fijne leven te leiden!
    Dat was denk ik zo ongeveer wat ik zeggen wou (flower) Ik zie jou op 4 april! Hoop ik (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    awh arm meisje...
    Ik weet dat je me niet kent, maar als je ooit wilt praten kun je me altijd pb'en;)(flower)
    Als je me nodig hebt ben ik er voor je


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb ook meer vrienden op Quizlet/internet dan in het echt.
    Als je wilt praten, je mag altijd PB'en. Ik weet hoe je je voelt.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:29 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ahw, heftig.
    Ik leef echt met je mee.
    Weetje ook waarom ze je pesten?
    Zoals de andere ook zeggen, je kan me altijd een privé bericht sturen.
    Ik hoop echt voor je dat het snel beter met je gaat.

    Aaahww;3
    PB me maar als je erover wilt praten (;


    Me so good.

    KingJonghyun schreef:
    Ik vind het heel erg voor je. Misschien is het een idee om professionele hulp te zoeken?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat erg voor je zeg, ik heb respect dat je dit vertelt.

    Heel veel sterkte, ik hoop echt dt je hele lieve vrienden zal krijgen, misschien niet nu maar misschien in de toekomst ;) Goed bedoelt.

    Sterkte en zals al kinjonghyun al zei misschien is professionele hulp zoeken, misschien helpt dat ook. (flower) Sterkte


    What is youre favo scary movie?

    mag ik vragen wat je broer heeft (flower) ? Ik kan je mss helpen (flower)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Whoa ik weet hoe je je voelt, mijn zusje is ook gehandicapt en mijn leven zag er ook zo uit, maar nu in klas 3 heb ik een geweldige klas.. helaas is dat niet bij jou zo. :'c

    Sterkte. <3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    mijn broertje heeft ook een handicap (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Awww ;x
    Weet je, het is zo stom om te zeggen, maar je moet weten dat hier altijd wel mensen voor je klaar staan.
    Sterkte (flower)


    effort never betrays you

    Ik weet zo ongeveer wel hoe je je voelt.
    En het is ook echt niet fijn om in die situatie te zijn.
    Maar ik weet zeker dat het over een tijdje wel beter zal gaan!

    Ik denk dat bijna heel Quizlet wel voor je klaar staat meid.