• Mijn vriendin deed op school vandaag echt verschrikkelijk kinderachtig. Wij zijn op school zeg maar een 'groepje' met nog een paar meisjes. En eentje daarvan zei steeds: 'Kijk haar.' Over mij, terwijl ik helemaal niks deed. Het gebeurde zo uit het niets. En het ging echt de hele dag door, en ze zegt het ook nog gewoon waar ik bij sta.
    Dus in de pauze, deed ze het wéér, en toen schudde ik mijn hoofd zo van; 'Ik ben teleurgesteld in je.' Zo dus. En toen ging ze gewoon verder, en keek ze me zo aan van; 'Wat moet je nou.'


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tss, dat vind ik dus echt zielig dat ze zoiets doet. :S
    sorry, moest even.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat zielig zeg! Ik zou echt gelijk een grote bek terug hebben gegeven!


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zou mijn bek dus echt niet houden he. Ik had allang al er wta van gezegd

    Zo vervelend ><
    Ik had dat ook eens met een stel Turken. Gingen ze me in zo'n groepje telkens aanstaren en grinniken en in het Turks praten. Dus ik kijk dat wijf aan en zeg op een ijzige toon: Is er wat? En dan ineens haar bek houden. Ik had echt zoiets van: Ja, zeg het maar. Als je in het Turks zo'n grote muil hebt, mag dat ook wel in het Nederlands.
    Moraal van het verhaal: gewoon je mond opentrekken.


    No growth of the heart is ever a waste

    stomme vriendin dan zeg!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    TheBoss schreef:
    Zo vervelend ><
    Ik had dat ook eens met een stel Turken. Gingen ze me in zo'n groepje telkens aanstaren en grinniken en in het Turks praten. Dus ik kijk dat wijf aan en zeg op een ijzige toon: Is er wat? En dan ineens haar bek houden. Ik had echt zoiets van: Ja, zeg het maar. Als je in het Turks zo'n grote muil hebt, mag dat ook wel in het Nederlands.
    Moraal van het verhaal: gewoon je mond opentrekken.

    Ja maar dan maakt ze gelijk een lullige opmerking, en gaat ze lachen met m'n andere vriendinnen en doet ze alsof ze stoer is..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    wat vervelend!! Praat eens met haar, misschien kan ze dan uitleggen waarom ze zo vervelend doet? [waarschijnlijk slaat het nergens op..] En zo niet? Is het niet een echte vriendin..

    astridc schreef:
    wat vervelend!! Praat eens met haar, misschien kan ze dan uitleggen waarom ze zo vervelend doet? [waarschijnlijk slaat het nergens op..] En zo niet? Is het niet een echte vriendin..

    Ja, ik vroeg net of ze boos was, zegt ze ja, en gaat ze de schuld op mij afschuiven terwijl ik niks doe..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maar bedoelde ze het als een grapje of serieus?
    Mijn vriendin doet dat soms ook maar dan maakt ze een grapje.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!