• Dat is een serie op Nickelodeon.
    Alleen ik heb een vraag.. Een hele intelligente, waar je koppijn van krijg.

    Nou kijk. Hoe kwam de allereerste mens in Chalkzone?
    Ik bedoel. Alleen mensen kunnen een poort tekenen met magisch krijt.
    Alleen, magisch krijt is alleen in Chalkzone.. dus hoe de fug kwam de eerste magisch krijt in de echte wereld als alleen echte mensen zo fcking poort kunnen tekenen o_O...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er was een krijtje uit Chalkzone in de echte wereld gevallen 0=)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Flabergasted schreef:
    Er was een krijtje uit Chalkzone in de echte wereld gevallen 0=)


    Jah hoe ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou,kijk. Er was een gat in het tijd en ruimte continue en via dat gat kwam er een hele slim professor uit chalkzone en die legt het magische krijt in de echte wereld neer. Wand hij wist dat er op een dag een jongen kwam die het zou vinden en slechts ter goede zou gebruiken.
    Ja ja ik heb veel fantasie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Nou,kijk. Er was een gat in het tijd en ruimte continue en via dat gat kwam er een hele slim professor uit chalkzone en die legt het magische krijt in de echte wereld neer. Wand hij wist dat er op een dag een jongen kwam die het zou vinden en slechts ter goede zou gebruiken.
    Ja ja ik heb veel fantasie.


    Nee dat bezorgt hoofdpijn o-O holy crap


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scandinavia schreef:
    (...)
    Door mij (baby)

    Handtekuninguuuh


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Óf ze hadden in de krijtfabriek een foutje gemaakt en een krijtje uit verkeerde (magische) stoffen gemaakt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    She schreef:
    (...)
    kijk maar naar Phineas and Ferb; ten eerste kán het niet (maakt niet zoveel uit) en ze hebben maar 4 vingers...

    haha is me nog niet opgevallen dat ze maar 4 vingers hadden

    Ik vind dat zo'n kut programma (';


    Me so good.

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    haha is me nog niet opgevallen dat ze maar 4 vingers hadden

    Per hand danxD


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Perish schreef:
    Tekenfilms kloppen nooit :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    She schreef:
    (...)
    kijk maar naar Phineas and Ferb; ten eerste kán het niet (maakt niet zoveel uit) en ze hebben maar 4 vingers...
    oja? is me niet opgevallen-.-


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Dat monster dat in die grot woont waar al die krijtjes liggen heeft per ongeluk een cirkel getekend naar de 'mensenwereld' en heeft het krijtje daar toen per ongeluk achtergelaten, en toen vond een mens dat krijtje? x'D

    Lol, ik kijk er amper naar, maar toevallig zag ik die aflevering. xp


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Er kwam iemand van harry potter en die verplaatste zich naar chalkzone


    "Ignite, my love. Ignite."

    SSSoep schreef:
    Dat monster dat in die grot woont waar al die krijtjes liggen heeft per ongeluk een cirkel getekend naar de 'mensenwereld' en heeft het krijtje daar toen per ongeluk achtergelaten, en toen vond een mens dat krijtje? x'D

    Lol, ik kijk er amper naar, maar toevallig zag ik die aflevering. xp


    Maar die monster is een krijt ding dus die kan et niet geweest zijn ;P
    ImAwesome schreef:
    Er kwam iemand van harry potter en die verplaatste zich naar chalkzone

    Eigenlijk.. Kan dat nog best wel eens waar zijn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, kijk. Vroeger werden die krijtjes in de echt wereld gemaakt. Maar toen werd er zoveel misbruik van gemaakt dat ze die krijtjes alleen maar in chalkzone gingen maken.
    Ik heb toevallig de aflevering gezien dat Cyclope (ofziets xd) zoiets liet zien, haha.


    To live would be an awfully big adventure