• Dat is een serie op Nickelodeon.
    Alleen ik heb een vraag.. Een hele intelligente, waar je koppijn van krijg.

    Nou kijk. Hoe kwam de allereerste mens in Chalkzone?
    Ik bedoel. Alleen mensen kunnen een poort tekenen met magisch krijt.
    Alleen, magisch krijt is alleen in Chalkzone.. dus hoe de fug kwam de eerste magisch krijt in de echte wereld als alleen echte mensen zo fcking poort kunnen tekenen o_O...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ImAwesome schreef:
    Er kwam iemand van harry potter en die verplaatste zich naar chalkzone


    Shoganai i ne~

    Infinitum schreef:
    Nou, kijk. Vroeger werden die krijtjes in de echt wereld gemaakt. Maar toen werd er zoveel misbruik van gemaakt dat ze die krijtjes alleen maar in chalkzone gingen maken.
    Ik heb toevallig de aflevering gezien dat Cyclope (ofziets xd) zoiets liet zien, haha.


    Ghehe ;P ze werden nooit in echte wereld gemaakt ;P
    Alleen vroeger lieten ze iedereen in chalkzone toe, alleen daar werd misbruik van gemaakt en toen mocht et dus niet ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    waarmensenzichalnietdrukommakentegenwoordig


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mijn zeer intilligente opmerking is...
    Er was eens een persoontje op Q en die schreef een story over de chalkzone, en eindigde het verhaal met een open einde, waarin 1 krijtje hier was achtergebleven. dat krijtje is gevonden door dat jochie in Chalkzone.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik vind dat echt een kut tekenfilm (A)


    =

    Socrates schreef:
    waarmensenzichalnietdrukommakentegenwoordig


    Achjaah, ik moet me toch ergens druk om maken.
    [Maar dan krijg ik een preek van me ma dat ik me alleen druk moet maken later over dat me vriendje niet vreemd ga of me vriendinnetje.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you