• Hii! Ik zoek een leuk verhaal dat ik wil blijven lezen!

    Een leuk verhaal is/heeft:
    -Realistisch (Waargebeurd of het kan waargebeurd zijn)
    -Nu nog niet teveel hoofdstukken (ik houd niet van bijlezen)
    -Geen blabla ft. blabla etc.
    -Geen fantasieverhaal
    -Niets met beroemde mensen/verhalen/films etc. te maken


    Succes!

    Verhaal dat mij het leukste lijkt krijgt Abo+5Kudos!

    Can't remember myself Neem maar gewoon een kijkje (:


    Forever.

    (Niet naar je wensen, maar misschien vind je hem alsnog leuk)


    Black Snow.
    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dude...
    Hoe kan je nou 5 kudo's geven?xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Dude...
    Hoe kan je nou 5 kudo's geven?xd

    Haha idd, vroeg ik me ook al af XD


    JDN.

    Woestynbloem schreef:
    Dude...
    Hoe kan je nou 5 kudo's geven?xd

    Misschien heeft ze wel 5 IP adressen x']

    Woestynbloem schreef:
    Dude...
    Hoe kan je nou 5 kudo's geven?xd


    proxy


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben momenteel bezig met een verhaal. This is War

    Nadat een meisje een jongen al langere tijd leuk vindt, wordt het eindelijk wat tussen hen. Ze besluiten om samen naar Pinkpop te gaan, maar eenmaal daar gebeurt er iets wat niemand had verwacht.

    Er zullen later in het verhaal wel bekende mensen voorkomen, maar niet in een liefdesrelatie.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 23:22 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Woestynbloem schreef:
    Dude...
    Hoe kan je nou 5 kudo's geven?xd

    Ja, dat vroeg ik me ook af. Maar misschien bedoelt ze vijf keer een kudo, over vijf dagen dus...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Binnenkort activeer ik mijn verhaal wanneer ik 5 hoofdstukken heb... Ik zet het dan hier wel neer.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ...

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 18:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat als je erachter komt wat het geheim van Florence is? Is deze stad wel zo als iedereen dacht? Wat als je niet meer weet wat je moet doen? Zijn de mensen om je heen wel zo onschuldig als je als eerst dacht? Wat als je dit niet in je eentje kan oplossen en dus wel die mensen moet vertrouwen? Ook al vertrouwen zij jouw niet…!


    Dit overkomt het verlegen 16-jarige meisje Valora Donne, geboren in Loano, Italië en verhuisd naar het oude, maar nog steeds prachtige Florence in de tijd van de Renaissance. Zou haar vriend Modesto, een bescheide jongen van hoge afkomst haar kunnen helpen?


    Hoofdpersoon: Valore Donne
    Tijd: Renaissance
    Plaats: Florence
    Voor wie: 12+


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    hope u like it.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..