• Ik zoek:
    1 verhaal over tom
    1 verhaal over bill
    1 verhaal over gustav
    $ ik zoek een verhaal over georg
    het mag vanalles zijn dus zet hier even info waar het verhaal over gaat dan lees ik die wel als het me bevalt:D

    AMEN

    ik heb 2 over tom en 1 over bill ;)
    maar ik zou die nieuwste over tom doen die is het leukst (A)


    when words fail, music speaks.

    ik heb een verhaal ( serie ) over bill .
    naomi is zwanger van bill. maar bill weet dat niet.. hoe dat is gebeurt en af loopt zie je in [L] I'll keep it, no matter what...

    dan heb ik nog een georg verhaal sinds een paar minuten. het gaat over een meisje dat de vriendin is van georg aleen hij wil graag 1 kind maar zei niet wat zal er gebueren dat verhaal heet:
    He want's a baby X3

    Dan heb ik nog een bill verhaal op xLoveMusic dat heet ; Why I said no...
    dat gaat over een meisje die op de dag van haar bruiloft in plaats van ja nee zegt tegen bill!
    ik hoop dat je er een maakt.
    xx. MICHELLE

    MEER??

    ik heb 4 series, ze hebben er elk eentje :D die met bill is het langste tot nu toe, daarna die met Tom.

    In die met bill win je een wedstrijd waarmee je naar disneyland mag met de jonges, maar daar blijft het natuurlijk niet bij.

    Bij die met Tom begin je vanuit zijn standpunt. Hij zit net een beetje in de put als hij een meisje over straat ziet lopen. Hij komt haar die avond weer tegen in een club...

    als je zin hebt!

    xx maud

    ik heb er 1 over bill en 2 over tom ;;
    over bill ;; wherearethedreams $

    en over tom ;;
    ingesneeuwd en mishandeld door tom


    ^^ titels van laatste 2 seggen genoeg x3 die van de 1e ;;;
    de vriendin van bill wordt op 15 jarige leeftijd zwanger van hem maar op de dag dat ze het wil vertelle gaat hij op tour. het meisje roept hem na dat ze zwanger si maar hij heeft het nooit gehoord.een paar maand later maakt hij het uit en het meisje blijft alleen agter met een baby in der buik.het meisje wordt uit der huis gegooid door haar ouders en verhuisd naar amerika. 3 jaar later is ze een knappe jonge vrouw met een dochtertje van 3 ;; Becki.op een dag krijgt ze een brief dat er 1 reunie van haar oude klas komt ;; de klas waar bill ook in zat. ze besluit erheen te gaan om bill te vertellen dat hy een dochter heeft


    We can only learn to love by loving.

    You know just how to make me laugh. (12)
    Het gaat over een meisje Noe-leara Sillk Die met haar broer is meeverhuis naar duitsland! omdat ze het in nederland niks meer aan vond en omdat Duitsland haar altijd al wel trok van wege de Natuur, in duitsland ontmoet ze een meisje Nicky dat word haar beste vriendin, samen met nicky haalt ze heel wat ongein uit en komen ze af en toe wel eens in de problemen!

    Ik heb ze wel redelijk orgineel al zeg ik het zelf!
    Probeer in iedergeval wel me best te doen ;)
    heb alleen nog niet veel lezers, als jij hm zou willen lezen zou ik wel heel aardig vinden!!
    liefs (H) Flowers

    als je meer wilt weten over de quiz moet je hem natuurlijk gewoon even maken Xx.

    Ik heb er twee over Bill en één over beiden.

    Bill... Dat briefje betekende alles... (BILL)

    Jij en Bill, liefde für immer? I love him, you 2? MINISERIE (BILL)

    The sister of a rockstar. (BEIDEN)

    Viel spass^ (K)

    Ditsoort ik zoek topics zjin verboden.
    >slotje