• Kijk, ik wéét dat heel veel mensen vinden dat we Tokio Hotel niet mogen beledigen dat ze niet meer naar Europa komen, maar het word toch wel een beetje te veel,want ze doen nog alleen mààr dingen in Amerika.. een klein voorbeeldje van de o-zo massa mails die ik binnen krijg van Tokio Hotel:

    This September is starting out great for Tokio Hotel and there are tons of opportunities for YOU to get super close to Bill, Tom, Gustav & Georg. Here are this newsletter’s hot topics:
    Tokio Hotel on American Radio!
    Signing Session and free performance in Hollywood!
    Tokio Hotel at the MTV Video Music Awards!



    Zie? ik ben wel blij enzo dat TH het heeft gemaakt in Amerika, maar misschien kunnen ze ook eens heel even naar Europa terugkeren? of denk ik dat nu verkeerd? -____-

    Iedereen heeft daar zijn eigen mening over,en ik ben ZEKER geen slechte fan of zo, maar ik vind het nu toch wel erg worden..

    ik wil se teruugg x3 en ben het met je eens.. x3


    We can only learn to love by loving.

    Uhuh, dat zag ik ook ja..
    Ik vind het echt heel jammer, maar wat kunnen we er aan doen.. :'( (huil)

    Ik vind het eigenlijk niet eerlijk, dat hebben ze bij ons nooit gedaan! :P

    Maar ze komen vast wel terug! :)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ik ben het met je eens, ze mogen best naar Amerika hoor, maar waarom moet alles gelijk in één keer, ze kunnen het toch ook verspreiden over verschillende keren...


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    nja, ze wille er denkikgwn het beste van make terwijl ze daar zijn... maar ik vind het wel stom dat ze zoveel gratis concerten doen, en signeersessies en weetikveel terwijl er in europe in 3 jaar nog niet zo iets geweest is als daar. Met die bandjes om binnen te grake enzo...

    is dat een nieuwsbrief ofso dat jij aankrijgt?


    I need you like a heart needs a beat

    ik las het ook ;)
    en heb automastisch het bericht snel verwijderd omdat ik het niet wou lezen.
    ik ben denk jaloers. omdat ik wil dat ze hier komen . aan de ene kant ben ik het me eens aleen aan de andere kant. ze zijn mischein nu wel gelukkig!
    xX.

    Misschien is het niet eerlijk maar wacht gewoon geduldig ze komen weer terug hoor. na 7 september hoop ik maar anders... word ik geakkxD

    maar ik vind het wel stom dat ze zoveel gratis concerten doen, en signeersessies en weetikveel terwijl er in europe in 3 jaar nog niet zo iets geweest is als daar.


    GRATIS CONCERTEN? Daar weet ik niets van O.O
    maar idd, iedeereen heeft gelijk.. want ik heb eerlijk gezegd nog nooit Tokio Hotel weten signeersessies te geven in BE of NL..
    En geef toe, wie heeft er al massas Tokio Hotel mails gehad met als titel: 'VOTE FOR THE EMA'S!!' ?
    Dat hadden ze met de TMF Awards 2007 niet hoor..

    Ik wil ze ook terug :'(
    Mjah, ben wel blij dat ze zoveel succes hebben, maar is het niet té veel? Ik bedoel; het zijn ook maar mensen hoor -_-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Misschien is het niet eerlijk maar wacht gewoon geduldig ze komen weer terug hoor. na 7 september hoop ik maar anders... word ik geakkxD

    ^^ IDD IKKE OOWKK x3


    We can only learn to love by loving.

    is dat een nieuwsbrief ofso dat jij aankrijgt?.


    Ja, dat is de Tokio Hotel Newsletter, me ooit voor aangemeld (:

    Oke, wacht. Ik wacht even tot ik een reactie kan geven, want ik ben even sprakeloos >___< Zo terug.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik wil ze ook terug ö Maar wete,stelt u hier is voor da ze in europa een signeer sessie of een gratis concert geve,iedreen weet hoe da ga aflope.Dus eigelijk is het meer positief voor ons dat ze het hier ni doen omdat ze hier blijkbaar meer succes hebbe.

    Kijk ik snap zowiezo niet waarom Amerika , het is echt zoo cool voor hun maar ik bedoel sinds wanneer luisterd Amerika duits. En als TH dan engels gaat zingen moet ik toch echt zeggen dat TH beter duits kan zingen omdat het dan ook veel gevoeliger enz is !! Ik wil ze terug .. ze behoren tot Europa. Ik ga niet 10.000000 jaar zitten wachten totdat ze weer komen. Dan moet Amerika dat maar doen *Puhh*


    Because Nobody Love's

    (...)

    GRATIS CONCERTEN? Daar weet ik niets van O.O
    maar idd, iedeereen heeft gelijk.. want ik heb eerlijk gezegd nog nooit Tokio Hotel weten signeersessies te geven in BE of NL..
    En geef toe, wie heeft er al massas Tokio Hotel mails gehad met als titel: 'VOTE FOR THE EMA'S!!' ?
    Dat hadden ze met de TMF Awards 2007 niet hoor..


    WAAAAAAAAAT? Gratis concerten? Oké ik flip hier ongeveer!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]