• Ja, dat las je goed, lol. Mijn laptop was kapot, want hij was gevallen. Dus ik dacht, ooooh dat is zo opgelost. Nou dus niet. Het duurde teringlang en ik heb 17 boeken uitgelezen in een week (cat)
    Dus, mijn vader had hem meegenomen naar zo een gast op zijn werk, en wat bleek nou.. mijn harde schijf was kapot. DIED. Ik heb nu een nieuwe, ben alles kwijt. Alle foto's. Al mijn bestanden; A L L E S. En het ergste vind ik nog dat ik al mijn liedjes kwijt ben, het waren er teringveel en ook veel liedjes waar je nooit naar luisterd, die je nooit tegenkomt of hoort, maar toch zo geweldig zijn! Anyway, ik ben terug voor diegene die het gemerkt hadden? Lol.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 17:17 ]

    Clueless schreef:
    Dat is echt waardeloos! Had je geen back-up of zo van al je bestanden?

    Dat was juist het probleem, ik denk net twee dagen voordat mijn laptop viel, was alles van mijn backup, en een deel van mijn zus verwijderd ofzoiets, omdat er een heel groot bestand op moest van mijn oma, waar financien en testamenten in stonden. En ik was van plan om dat weekend die extra aparte harde schijf aan te sluiten het daar op te zetten, maar dat gaat nu niet meer, haha.

    ROSEISHOT schreef:
    Stiekem ken ik je helemaal niet, maar dat is je eigen fout. Er bestaan dingen als externe hardeschrijf. Daarmee kun je back-ups maken van je bestanden.
    Maar zoiets moet je eerst gebeuren voordat je dat gaat doen. Is zelfs met Quizlet gebeurd. -wijst naar de verloren hfs-

    Zie bericht die ik naar Clueless stuurde, en ik heb dat altijd al gedaan aangezien ik zo neurotisch ben ingesteld dat ik zelfs al mijn smsjes overtyp in bestanden omdat ik ze niet kwijt wil.

    Acceptance schreef:
    (...)
    Dat was juist het probleem, ik denk net twee dagen voordat mijn laptop viel, was alles van mijn backup, en een deel van mijn zus verwijderd ofzoiets, omdat er een heel groot bestand op moest van mijn oma, waar financien en testamenten in stonden. En ik was van plan om dat weekend die extra aparte harde schijf aan te sluiten het daar op te zetten, maar dat gaat nu niet meer, haha.

    Wow, dubbel zo waardeloos...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    (...)
    Wow, dubbel zo waardeloos...

    Ja, ik kon iedereen echt zo hard neerschieten, inculding myself. Maarja, I'll get over it. Someday.. haha.