• Het hoofdstuk waar we nu bij wiskunde zijn gaat over de stelling van pythagoras, alleen snap ik er helemaal niks van en als ik morgen niet tot 41 af heb kan ik nakomen.
    Alleen snap ik er niks van dus kan ik het niet maken -,-

    Wie snapt nog meer de stelling van pythagoras niet?
    En wie kan het uitleggen?


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik snap dat 100%, vertel maar wat je er niet aan snapt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik snap het wel, maar kan het niet via internet uitleggen.. sorry.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik snap het wel maar weet niet of ik het uit kan leggen! ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik snap hoe je een driehoek uitrekent maar dan komt ineens met een diagonaal uit rekenen, een huis uitreken, een driehoek uitrekenen, een ruit uitrekenen enzo en dan snap ik het niet meer


    (Be)lieve in (you)rself

    nerveus schreef:
    Ik snap het wel, maar kan het niet via internet uitleggen.. sorry.

    same here.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    a2+b2=c2? Of wel kant a van een driehoek in het kwadraat + kant b van een driehoek in het kwadraat is gelijk aan kant c van een driehoek in het kwadraat.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Faceless schreef:
    Ik snap hoe je een driehoek uitrekent maar dan komt ineens met een diagonaal uit rekenen, een huis uitreken, een driehoek uitrekenen, een ruit uitrekenen enzo en dan snap ik het niet meer

    Vertel de som/opdracht eens.


    *insert philosophical cringe expression here*

    pythagoras WTF?!?! is dat O_O


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ghehe this omdat ik bar slecht ben in uitleggen en al helemaal via zo. anders had ik je dolgraag willen uitleggen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lycaon schreef:
    a2+b2=c2? Of wel kant a van een driehoek in het kwadraat + kant b van een driehoek in het kwadraat is gelijk aan kant c van een driehoek in het kwadraat.


    Dat snap ik nog alleen nu moet ik het bij een ruit gaan doen of een rechthoe waarvan je de maat van een zijde weet en van de diagonaal en dan moet je de omtrek uitrekenen enzo


    (Be)lieve in (you)rself

    Lycaon schreef:
    a2+b2=c2? Of wel kant a van een driehoek in het kwadraat + kant b van een driehoek in het kwadraat is gelijk aan kant c van een driehoek in het kwadraat.

    En toen voelde ik me ineens HEEEEL dom O_O


    its always the same road,it just go's on and on..

    Je moet er dan twee driehoeken van maken dacht ik


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik snap het wel een beetje, maar via internet uitleggen gaat het niet worden xD Ben überhaupt al slecht in wiskunde uitleggen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Faceless schreef:
    (...)

    Dat snap ik nog alleen nu moet ik het bij een ruit gaan doen of een rechthoe waarvan je de maat van een zijde weet en van de diagonaal en dan moet je de omtrek uitrekenen enzo


    Oh dat. Daar was zo'n som voor. (cat)


    SLOAN.

    Faceless schreef:
    (...)

    Dat snap ik nog alleen nu moet ik het bij een ruit gaan doen of een rechthoe waarvan je de maat van een zijde weet en van de diagonaal en dan moet je de omtrek uitrekenen enzo

    Ik weet wat je bedoel. Weet alleen niet mee hoe je dat precies moest doen. Was iets met tanges ofzo. En die ruit moet je dan geloof ik opdelen ik verschillende driehoeken.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.