• Toen ik een uur of twee geleden thuis kwam, kwam ik op het idee om tosti's te maken. Nu had ik dus het probleem dat ik die arme boterhammetjes vergeten was en toen ik ze uit de oven haalde waren ze zwart. De keuken stond binnen no-time helemaal blauw van de rook. Dat vond ik in eerste instantie niet zo'n probleem, totdat het brandalarm afging. D:
    Haha, omg, ik was helemaal hysterisch en echt bang dat de brandweer om niks langs zou komen of zo. Maar goed, ik heb het overleeft. :Y)
    Nog meer mensen die wel eens te maken hebben gehad met een brandalarm dat om zoiets stoms begon te piepen?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha, ja, heel vaak. Echt een oorverdovend gepiep, en dat alleen omdat mijn oma stond te koken. Hoe deed je het brandalarm uit? x']

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 14:36 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    SSSoep schreef:
    Haha, ja, heel vaak. Echt een oorverdovend gepiep, en dat alleen omdat mijn oma stond te koken. Hoe deed je het brandalarm uit? x']

    Op de één of andere manier stopte dat geval uit zichzelf met piepen toen ik de keukendeur en het raam open deed. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ghehe op de middelbare is dat ding zo vaak afgegaan door natuurkunde/scheikunde ;D en doordat er meisjes te veel deo spoten..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, echt heel vaak, bij ons is die overgevoelig ofzo ;d

    uncommon schreef:
    Ja, echt heel vaak, bij ons is die overgevoelig ofzo ;d


    We accept the love we think we deserve.

    Uh nou bij mij is het te vaak gebeurt xD De brandweer zal niet meteen komen, het is eigenlijk als er brand is dat de ding af gaat en dan pas moet je dat nummer bellen xD


    What is youre favo scary movie?

    Haha, wij hebben volgensmij geen brandalarm... ;x

    ik had wel een keer dezelfde situatie maar dan zonder brandalarm (gelukkig)


    Don't serch to love, love will find you.

    Bij mij ging die af omdat ik té veel haarlak in mijn haar spoot op mijn kamer. En dat ging dus helemaal naar de brandalarm toe. Dus ik schrok me dood omdat het zo'n irritant piepje is. En ik kwam er oook nog niet eens bij dus ik werd gek! xd Toen heb ik een bezem gepakt en met de achterkant brandalarm uit gedrukt, haha.


    Sometimes it's best not to care.

    ons alarm is overgevoelig:| ik liep voorbij stootte ergens tegenaan, dat viel op het alarm en dat alarm ging aan:|
    En ik kreeg het niet uitxD(huil)

    Maar nu is het uit:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik towen ik stroopwafelachtige iets aan het maken was
    ik heb de batarijden eruit gehaald


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ik was met mijn ex naar een horror aan het kijken, en toen net op een spannend stukje ging dat alarm af. Dus ik zat zo O_O En hij sprong half van zijn stoel, haaha. Maar, er was niks :/

    herkenbaarxD
    bij ons op de bassischool waren de kleuters pannekoeken aan het bakken, en ze wareen een béétje overenthousiast met de poedersuiker...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Bij ons gaat het brandalarm heel vaak af, het gaat al af als er even iets in de oven staat.


    Even a white rose has a black shadow.

    Hoe heb je het alarm doen stoppen? :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.