• nou ik heb hier een paar mensen al eens horen vloeken (A) en euhm ik vond er leuke en grappige woorden/zinnen tussen zitten als jij ook zo'n grappige zin/ woord kent ga je gang...
    dus je mag eens vloeken zonder dat iemand zich daar van aantrekt voor deze ene keer dan :P

    xxx


    Muppy007: Mensen, hou het wel een beetje netjes, kanker- scheldwoorden kunnen iemand echt kwetsen!!!!
    Ik neem aan dat jullie oud genoeg zijn om te kunnen beslissen of iets kan of niet!!!

    (bericht aangepast door een moderator)

    deze is van mijn vriendin het is niet echt een scheldwoord en ze zegt het dan heel snel achter elkaar zo dat je het niet verstaat

    uitdebaarmoedergeslingerdereptielneukendetietvlieg


    Uit de baarmoeder geslingerde reptiel neukende tietvlieg?

    Die is wel heel hard. Ga ik zekers tegen iemand zeggen :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    overbeSheisstklotewannabewijf..

    opgeblazen kikker, vetgemeste pinda, Chinese haring, Uit-je-moeder-baar-gerûkte-kuwd-hôer, ijsklont en stinkende vissen kut.

    Tis soms wat grof ik vieze woorden te gebruik vind ik SOMS. dan heb ik een paar Melige.. Als je het melig noemt.

    KamelenKots
    Zak Kots
    Zak met Maden
    AnkerKop
    WalvissenScheet


    I live for the applause, you will die for it.

    oversekste, opgedirkte, lul-achterna-lopende, over het paard getilde PENISKOKER!

    [da's één scheldwoord he XD]

    beftekkel

    poliokip

    grafhoer

    klotejong


    BAM!

    beftekkel

    poliokip

    grafhoer

    klotejong


    HOEZO GROF XD

    tegen me vriendin:
    Vatsug
    als je dat omdraait is het geen scheldwoord meer (H)


    LOL XD

    mijn vriendin heeft er een bedacht: die fokking shin op je fokking muur fok!!

    [over shin vn cb xD]
    Ik scheld meestal [lees: vaak] met aho![idioot voor de 'slimme' mensjes] ook tegen leraren (A) die verstaan mij toch niet xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    uit de baarmoeder gerukt kut kind
    krijf toch de reetketelstenen
    krijg nou toch de appenpokken
    ik schrop me de vinketering

    Nah ik zeg gwn Darn :P

    xD


    Bellice

    Ow en TeringTeef en TeringBitch :P Ma das eerder vn mn vriendin XD


    Bellice

    Vraagje of de andere mods me even willen helpen dit topic netjes te houden, ik heb een paar dingen al verwijderd...

    Pot Pindakaas^^