• Ik heb 5 ideeen voor een story voor school, maar welke moet ik kiezen?
    Ik zet van elke het idee online en jullie mogen stemmen op welke jullie het beste vinden

    Nummer 1
    Fleur is twaalf jaar als ze opeens spoorloos verdwijnt. twintig jaar later wordt ze teruggevonden. Alleen spreekt ze met geen woord over wat er is gebeurd. Rosa, een vriendin van haar, krijgt langzaam, maar zeker het verhaal uit haar los. Het verhaal is duizend keer erger dan ze zich had voorgesteld.

    Stemmen:19

    Nummer 2
    Lisa is op het eerste gezicht een heel normaal meisje. Maar dat is maar schijn. In het geheim is ze de leider van een grote groep magische wezens die het leven op aarde bepalen voor mensen. Als er een nieuw meisje in de klas komt, weet Lisa dat ze net zo normaal is als zij is. Maar wat is ze? Ondertussen heeft ook het nieuwe meisje iets door

    Stemmen:3

    Nummer 3
    Aylin wordt al haar hele leven mishandeld door haar moeder. Ze wordt niet alleen geslagen maar krijgt ook elke dag scheldwoorden te horen. Haar moeder houdt alles voor haar vader verborgen. Als hij er op een dag achterkomt vlucht hij samen met Aylin. Het is het begin van een nieuw leven, vol angst en gevaar. Maar gelukkig kan Aylin alles kwijt aan Jos een jongen die ze alleen via internet kent. Maar is Jop wel echt die lieve geduldige jongen waar Aylin stiekem op verliefd is?

    Stemmen:4

    Nummer 4
    Een meisje is ontvoerd en achter gelaten op een onbewoond eiland Om de week komt er een groep mannen die haar mag hebben, maar die mannen moeten erom stijden. Ze mogen alles met haar doen als ze haar te pakken krijgen. . Na een week gaan ze weer weg, in die week krijgt het meisje te eten. In de week daarna is ze vrij maar moet ze zelf voor eten zorgen

    Stemmen:2

    Nummer 5
    Het is het jaar 2345 en de derde wereldoorlog breekt uit. Omdat er nu veel modenere wapens zijn is deze oorlog het ergste wat de wereld is overkomen. Het kleine landje victoi verzint een slimme methode. ze sturen jonge meisjes, die ze eerst ontvoeren. Naar hun vijand. De jonge meisjes moeten dienen als hun slaven waar ze alles mee mogen doen, de kans is groot dat ze geheimen te horen krijgen die ze aan het land Victoi kunnen vertellen. Het verhaal zie je vanuit het gezicht van één van die meisjes

    Stemmen:12

    Oke, laten we een deal sluiten. Als jullie mijn in de top krijgen, of minimaal 20abo's. Dan schrijf ik er 3
    Ik ben al begonnen met 1
    Ik ga nu beginnen met 5
    En als jullie mijn dus in de top of 20 abo's krijgen schrijf ik er nog 1 DEal?[/b]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 14:27 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    4 & 5 XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Laat ik zeggen ik ga er 2 schrijven dan hebben jullie iets meer keuze


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De laatste, maar ik zou zeggen: schrijf waar je je zelf het prettigst bij voelt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    1 2 of 5....
    dan denk ik toch maar....
    1


    KATSU!

    Ik ga voor nummer een of vijf, maar je moet het wel zelf weten :')

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 18:54 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1 of 5 :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    tweetweetwee!! magische wezens(H)(H)(H)(H)
    Een andere naam dan lisa zou misschien wel wat beter zijn voor een leidster van magische wezens. misschien kunnen ze haar Elizabeth ofzo noemen (de wezens, haar vriendinnen dan niet) lisa komt van elizabeth, en het klinkt veel... magischer.
    verder klinken 4 en 5 ook heel leuk.
    eigenlijk klinken ze allemaal erg leuk.
    maar twee! magische wezens (H)(H)(H)(H)

    1.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    1 & 5 lijken me echt awesome!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    2 & 5


    Carry me away, I hope that you don't break.

    2D schreef:
    Nummer 1, de rest is wat erg dramatisch. D:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    5.


    We accept the love we think we deserve.

    1, 3, of 5.
    Maar 1 lijkt me het leukst.
    Maar weetje, schrijf ze allemaal maar (:

    1


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Zullen we een deal sluiten?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one