• Vergeten Verleden

    Korte inhoud
    Zoey Clifford is zeventien als ze van Beauxbatons naar Hogwarts verhuist. Ze wordt al snel close met de Weasley familie,en dan vooral de tweeling. Maar als ze tijdens een Quidditch wedstrijd van haar bezem wordt geslagen,beland ze met haar hoofd op de grond. De gevolgen zijn enorm. Haar hele geheugen is verdwenen,niets blijft er over. Ze kan enkel nog praten en lopen. Beetje bij beetje moet ze alles weer leren. De simpelste dingen,zoals schrijven en lezen,zijn moeilijk voor haar. De Weasleys nemen de taak op zich om haar te helpen. Vooral Fred bekommert zich om Zoey's lot. Zal het hem lukken haar terug alles te leren? Inclusief de taal van de liefde?

    Rollen:
    - Vriendin George Weasley Eurydice
    - Beste Vriendin Fred Weasley (Verliefd op Fred,bitch tegen Zoey) Onevoice
    - Meisje dat verliefd is op Ron Weasley Caribbean
    - Beste Vriendin Zoey (Even oud als Zoey) Tranquillity

    Formulier:
    - Volledige Naam:
    - Bijnaam: (Wees origineel!)
    - Leeftijd: (17 - 18)
    - Bloedstatus:
    - Toverstok:
    - Patronus: (Foto!)
    - Afkomst: (Familie)
    - Sociale Status:
    - Karakter: (Minstens 5 zinnen!)
    - Uiterlijk: (Foto + Uitleg)
    - Liefdesrelatie: (Ontmoeting + korte beschrijving huidige situatie)
    - Afdeling: (+ Reden)
    - Quidditch Positie: (Niet Noodzakelijk)
    - Speciale Gave: (Niet Noodzakelijk Magisch! Wees Origineel!)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 21:36 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Caribbean schreef:
    (...)

    Are you crazy? Die van jou is juist goed! :9~
    Bedankt (:
    ik heb me een beetje uitgeleefd, normaal verzin ik nooit zulke lange omschrijvingen, ook niet voor mijn eigen verhalen :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Haha, thank you !
    Ik was Pirates aan het luisteren [ja, dat luister ik x) want het is een geniaal stuk<3] en toen kreeg ik spontaan inspiratie voor een lepelzwaardgevecht en dat móest er gewoon in xd
    Ik schoot trouwens heel hard in de lach bij jouw "Dat ik jou niet gezien had." :Y)

    Ik mag je nu al! Pirates is geweldig, daar luister ik ook naar ;D


    Forlife.

    Mag ik er nog eentje invullen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    Mag ik er nog eentje invullen? (:


    Doe maar gerust ;D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    MissAbrams schreef:
    Doen!
    History of my memories
    uitdelen
    Ja, ik zou zeker lezen :)


    I love you Irem

    Volledige Naam: Vicky Rachel Victor
    Leeftijd: Op 3 Januari is ze 18 geworden.
    Bloedstatus: Halfbloed
    Toverstok: 25 Centimeter, beukenhout met een druppel chinese-huisdraak bloed als kern. Deze toverstok is fijn bij het gebruik van spreuken als Wingardium Leviosa.
    Patronus: Een mooie vlinder is haar patronus. Deze heeft ze vanwege haar afwisselende gedrag. Zo stapt ze snel over van haar vrienden en heeft ze haar keuzes snel gemaakt. Het geeft ook haar innerlijke rust aan en haar geduld.
    Afkomst: Vicky's vader, Arnold Victor, is een tovernaar. Het is een vriendelijke, aardige en open man. Hij is al een aantal jaar geleden gescheiden van zijn vrouw, Janet Spring, een dreuzel. Zij woont nu in Ierland met haar zus, ook een dreuzel. Ze was jaloers op het feit dat haar dochter een heks was en dus veel meer met haar vader omging, dan met haarzelf. Ze was er helemaal klaar mee en wilde scheiden. Zo geregeld. Nu leven ze apart van elkaar. Vicky ziet haar moeder nooit meer.
    Sociale Status: Vicky is Fred's beste vriendin en hij is haar beste vriend. Ze doen veel met elkaar, maar zodra Fred even geen tijd voor haar heeft, is haar beste vriendin Elmyn Grace ineens goed genoeg voor haar.
    Karakter: Vicky is een rustig persoon. Iemand die haar keuzes niet gemakkelijk weet te maken en zo overstapt van de een naar de ander, zodra iemand haar niet meer bevalt. Ze is snel geirriteerd en mensen moeten haar altijd als een voorbeeld zien. Toch heeft Vicky wel iets wat mensen leuk vinden, zoals haar goede smaak van humor. Ze is niet bang om iemand voorschut te zetten met een flauwe grap. Ze houdt wel van uitdagingen.
    Uiterlijk: Wat zo mooi aan Vicky is dat je zo graag naar haar ogen wilt kijken. Ze zijn prachtig, blauw en groot. Ze zijn omringd door flinke zwarte wimpers die haar ogen nog groter doen lijken. Haar donkere haren passen goed bij haar gezicht en ze laten haar gezicht extra slank lijken. Ze heeft een lang en slank lichaam. Meestal, buiten haar schooluniform, draagt ze veel warme kleuren.
    Liefdesrelatie: Vicky is smoorverliefd op Fred, en dus niemand komt aan háár Fred. Er bestaan geen andere jongens in de wereld van Vicky, alleen maar Fred.
    Afdeling: Gek genoeg zit deze arrogante Vicky niet in Slytherin, maar in Gryffindor. Iemand zoals zij is nergens echt passend. Ze heeft zoveel verschillende eigenschappen dat ze er eentje moesten kiezen, de afdeling waar haar vader ook in heeft gezeten.
    Quidditch Positie: Vicky speelt geen Quidditch
    Speciale Gave: Vicky heeft de ''speciale gave'' om mensen alles voor haar te laten doen. Waarschijnlijk omdat ze bang zijn, heerlijk vindt ze dat. Geen genade!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij is er!
    KLIKKLIKKLIK

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 13:20 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Onevoice schreef:
    (...)
    Ik mag je nu al! Pirates is geweldig, daar luister ik ook naar ;D
    haha, super stoer (cool)

    En en. MHIIIIII. Hij is er :Y)
    Ik heb al een reactie gegeven ^^
    *realiseert zich iets* oh, kut. vergeten abo te nemen.
    *gaat abo nemen*
    Ik heb een abo genomen én een kudo gegeven :Y)
    Ben je blij of ben je blij ^^?
    [sorry,eenmanslol]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: Beste Vriendin Fred Weasley
    Volledige Naam: Orianne Solavie
    Bijnaam: Door haar vrienden wordt ze meestal O'see genoemd. De O komt natuurlijk van haar voornaam. Het vervolg er op "see", is gekomen door dat ze vaak haar zin afsluit met: "You see?"
    Leeftijd: 18 jaar
    Bloedstatus: Volbloed
    Toverstok: 26 cm lang, gesneden uit Es met als kern een haar van een eenhoorn.
    Patronus: Een reiger. Reigers zijn heel geduldige en slimme vogels. Ze wachten stil af op hun vis, hun prooi.
    Afkomst: Haar moeder, Ellisia Marricos, was een leerling aan Hogwarts die was onder gedeeld in Ravenclaw. Haar moeder is een zeer slimme vroeg en vindt altijd een oplossing voor problemen. Haar vader, Andreas Solavie, was van Spaanse afkomst en zat ook op Hogwarts. Hij zat in de afdeling Hufflepuff. Orianne haar vader was een zeer geduldig man. Hij had nooit paniek en stress. Alles kwam voor hem wel goed. Orianne haar vader is gevallen voor de charmes en het moeilijk karakter van Ellisia. Vlak na hun schooltijd waren ze in verwachting van Orianne. Na haar kwam en nog een tweeling, twee broertjes. Elias en Ciëllo. Sinds 2 jaar zijn haar ouders gescheiden. Het was een helse vecht-scheiding. Samen met haar twee broertjes heeft ze een jaar gelogeerd bij een bevriende familie tot als alles in orde was. Wat je in orde kan noemen. Orianne heeft heel erg afgezien van de scheiding van haar ouders. Ze heeft op haar 16 jaar voor haar twee broertjes, van toen 4 jaar oud, moeten zorgen. Dit slorpte veel van haar leven op. Ze had geen energie meer, geen fut en geen liefde meer. Orianne woont bij haar vader, samen met haar twee broertjes.
    Sociale Status: Orianne heeft over het algemeen voldoende vrienden. Ze praat zoveel, dat soms niet weet over wat ze heeft. Dit doet ze ook om niet stil te staan bij wat ze denkt en voelt. Sinds de scheiding van haar ouders heeft ze het heel moeilijk met gevoelens. Niemand weet hoeveel problemen ze heeft gehad door die scheiding, buiten Fred. Bij de Weasley's was ze altijd welkom toen het thuis slecht ging. Sindsdien is Fred haar beste vriend.
    Karakter: Orriane is heel hard voor zichzelf, al heeft ze dit niet door. Ze staat gekend als een kletskous, die soms wat brutaal overkomt door haar over-doing. Dit doet ze onbewust om haar gevoelens weg te cijferen. Ze zal niet snel meer dat naïf breekbaar meisje zijn. Orriane heeft ook veel geduld als het gaat bij het oplossen van oefeningen. Ze kan haar zo verdiepen in de informatie dat ze alles rond haar vergeet. Orriane zou nooit iemand kwaad doen met opzet, maar onbewust kan ze heel jaloers uit de hoek komen. Zeker tegen Zoey, nu zij in het leven van Fred gekomen is.
    Uiterlijk: Orianne heeft een lang golvend bruin haar waar ze heel fier op is. Door haar iets wat donker huid, die ze geërfd heeft van haar vader, komen haar lichte bruine ogen mooi uit. Ze is een meter 68 groot en is niet te dik of te dun. Orriane straalt voor vele zelfzekerheid uit dat het arrogant kan overkomen. Ze houdt van haar zwarte leren vestje die ze op alles kan dragen. Als ze haar schooluniform niet draagt, heeft ze meestal een simpele jeans met een strak topje en pump eronder aan.


    Liefdesrelatie: Orriane is stiekem verliefd op Fred, ook al geeft ze dit niet graag toe. Hij is de enigste jongen die haar situatie kent, die iets van haar leven weet. Ze komen ook goed overeen en Fred kan best wel lachen met het vele praten van Orriane. Nu dat Zoey in zijn leven is gekomen, heeft Fred niet veel tijd meer voor Orriane. Ze voelt hem steeds verder weggaan van haar. Dit kan ze niet uitstaan. Hij was de enigste voor haar. Zij ziet hem graag en de waarheid wilt nog niet tot haar doordringen dat Fred niets meer dan vriendschap wilt. Ze is jaloers op Zoey, op de aandacht, zorg en liefde die zij krijgt van hem. Alles wat zij niet krijgt. Ze heeft een wrok haat in haar maag als ze Zoey en Fred ziet. En dit zonder dat ze Zoey kent.
    Afdeling: Hufflepuff. Orriane werd door de sorteerhoed daar geplaatst omwille van haar geduld bij het maken van oefeningen. De hoed twijfelde tussen Hufflepuff en Slytherin. Oriiane kropt ook veel gevoelens op en dit kan leiden tot gemeen gedrag, maar de hoed zei: "Maar daar ben een te zacht eitje voor." Dus koos de hoed voor Hufflepuff.
    Quidditch Positie: Orriane gaat graag supporteren bij een Quidditch wedstrijd. Ze durft ook wel eens tijdens trainingen aan de kant te gaan zitten, terwijl er bijna nooit toeschouwers zijn dan. Ze vindt het een hele fascinerende sport, maar ze zou niet weten of zij het wel zou durven.

    Nou ik hoop dat je er wat aan hebt, je mag er gerust wat aan veranderen. Ik heb men best gedaan ;D
    <3

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 23:22 ]


    Forlife.

    heey als je wilt mag je mijn personage ook voor andere rol gebruiken ik wil ook nog best wat veranderen als dat nodig mocht zijn geef maar een gilletje
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.