• 1. Je ziet dat de jongens kwa uiterlijk veranderen maar hoe vinden jullie het verandere kwa persoonlijk hied.

    2. Zijn er meer jongere fans of meer oudere mensen
    kijk dan na je eigen leeftijd.

    3. wat vinden jullie van de gaylords ( de tokio hotel haters )

    4. hoe ziet de perfecte vriendin van T B G G er uit

    5. jullie willen vast en zeker mijn serie wel maken


    xx

    1...Ik volg vooral het nieuws over Bill en Tom, en ik vind da ze ni Superveel veranderd zijn qua persoonlijkheid, alleen zijn ze allebei Veel volwassener, en Tom die heeft zo zn typisch eige dingetjes bij intervieuws bv. Zit em heel dn tijd iedreen te peste,en dan vooral Georg...En hij heeft zoon reputatie da hij altijd en overal over SEKS praat:P

    2.Ik denk gewoon dat de meeste fans tussen de 12 en de 16 zijn...en hier en daar een paar die ouder of jonger zijn...

    3.Ik vind dat Tokio Hotel haters gewoon zielig zijn...ik bedoel, ge kunt iets slecht vinde, maar drm moete Geen hele haatclubjes gaan oprichte...
    Als ge iets dom of Kut vind, dan geefde er GEEN aandacht aan, daz mijn menng!

    4.Ik ben Tom zijn perfecte Vriendin...Meer wil ik er niet over kwijt xD(yeah)

    5.Ik volg al superveel series...Dusjaa:P
    NO TIME SRRY!
    Xx


    everybody needs a song.

    nou 1 serie er bij kan wel :P.

    haha bedankt voor het invullen :P

    pardon ik was al de perfecte vriendin voor tom dus af:P

    1. Je ziet dat de jongens kwa uiterlijk veranderen maar hoe vinden jullie het verandere kwa persoonlijk hied.

    qua persoonlijkheid niet echt ze zijn alleen volwassener nouwja Tom nog niet echt hij praat alleen maar over SEKS en nouwja hij maakt stomme opmerkingen tegen Georg:P

    2. Zijn er meer jongere fans of meer oudere mensen.kijk dan na je eigen leeftijd.

    Ik zelf ben 12 jaar jong.Maar de meeste zijn wel rond de 14 dus ik denk meer tussen de 12 en 19 .


    3. wat vinden jullie van de gaylords ( de tokio hotel haters )

    Zielig ik vind gewoon ieder ze eigensmaak laat ons de TH-Fans toch lekker en als ze Bill een gay-lord vinden schrijf hem een brief en vertel hem daarin zelf dat hij op een wijf lijkt zou ik zeggen!



    4. hoe ziet de perfecte vriendin van T B G G er uit

    Die van Bill:1.hij valt op meisjjes met donkeren hare 2.zei mag absoluut geen nagels bijten 3.ze moet van romantish houden 4.ze moet de band tussen tom en bil accepteren 5.ze moet niet te hogen eissen stellen 6.ze mag minstens 10 cm kleiner zijn als bill .Moet ze een fan van Jullie zijn : nee da maakt niet uit - waar moet ze wonen : niet in duitsland - waar wil je haar tegenkomen : op straat - hoe zou je het aanpakken : heell rustig aan - hoe zou je met haar omgaan : Liefdevol en haar heel veel verassen op romantishe manieren ..

    Die van Tom: Lengte; niet groter dan mij Haarkleur; blond, bruin of rood Style; topjes & minirokjes (meisje mogen hun bene best laten zien) Karakter; maakt niet uit, als ze maar een beetje bitch is Armen; maakt niet uit Borsten; groot! Belangrijkste voor haar; sex Waar ze moet wonen; maakt niet uit Waar ze moet naar luisteren; Tokio Hotel Fan of geen fan; Fan Waar wil je haar ontmoeten; maakt niet uit.
    Die van Gustav:Lengte: "Maakt niet uit." Haarkleur: "Blond." Stijl: "Niet gemaakt, dus geen barbiepop." Voor haar het belangrijkste: "MIJ." Karakter: "Vredevol, heel aardig dus." Borsten: "Tussenin." Armen: "Wat maakt dat nu uit?." Muziek: "Wat zij wilt." Woonplaats: "Duitsland." Fan of niet: "Fan." Ontmoetingsplaats: "In een winkel."
    Die van Georg:Lengte: Het liefst lange benen - Style: Maakt niet uit - Karakter: Als ik haar maar kan commanderen - Borsten: Vol - Voor haar het belangrijkste: Onze band - Armen: Zacht – Waar moet ze naar luisteren: Tokio Hotel - Waar moet ze wonen: In mijn huis - Fan of niet: Fan - Waar wil je haar ontmoeten: In een mode winkel


    5. jullie willen vast en zeker mijn serie wel maken

    Zodra ik tijd heb!

    -XxXRenee.x3

    HebEenLammeHandVanHetTypen.!(A)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    sommige stukjes heb ik al wel is gelezen.
    maar wat ik nou zo dom vind he.

    hoe kun je nu zeggen ja ik val op blonde typetjes.
    want stel je ontmoet een blondje en het blijkt een enorme trut te zijn.

    en je komt een brunete tegen en dat is wel je type

    ( ik moet even opkomen voor de brunets hiero want ik ben nu zelf ook brunete )

    Haahaa (A)
    Heb je helemaal gelijk in hoor!!
    Maar ik heb het zelf een keer gelezen enzo.
    Maar ach ik was eerst blond en ben nu heel donkerbruin bijna zwart.
    Maar ik vind het zelfde hoor!!

    -XxXRenee.x3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.