• heey iedereen
    ik heb nogal veel vragen, en k hoopte dat jullie mij konden helpen..

    1. Ik heb op dit account en mijn ander account hier samengeteld 5 verhalen, de ene wordt meer gemaakt dan de andere maar in de uitkomsten, wil ik altijd graag iets speciaals als prentje, jeweetwel, zo van die emo prentjes, you know :D Maar ik heb op google al een hele reeks van die prentjes afgehaald, maar ik zou niet weten waar ik ze anders moet gaan halen, weten jullie sites ofzo waar je dat kunt halen?

    2. Ik zie tegenwoordig op veel profielen dat er quizzen zijn die meer dan 400 keer worden gemaakt, mijn quizzen lopen helemaal niet zo goed, maar hoe kan ik er voor zorgen dat mijn quizzen meer gemaakt worden?

    3. Ik heb dus een vriendin (waaw XD) en ik heb er ruzie mee, het komt allemaal doordat ik "teveel zaag" ik was met haar aan het chatten, en oké ik deed lastig. Ik stelde dezelfde vraag vaak opnieuw omdat ik het antwoord niet begreep. Diezelfde avond heb ik haar een mail gestuurd met een heel sorry gedoe, en daar heb ik dus nog altijd geen antwoord op gekregen, ik heb op msn ook sorry gezegt, maar ze zei niets terug, ze negeert me volkomen, ze zei zelfs dat ik een klein kind ben! oké ik ben een paar jaar jonger dan zij, en ja ik zaagde wat, maar dat geeft haar toch niet het recht omals ik men excuses aanbied, me volkomen te negeren? Ik zit er echt mee in, want ik maak niet graag ruzie, ik ben vaak gepest geweest en ik hou ervan om gewoon rustig te kunnen rondhangen met vrienden, maar daar heb e natuurlijk niets aan als je ruzie hebt! Vrienden zijn voor mij een van de belangrijkste dingen in men leven, daarom voel ik me zo rot! wat moet ik nu doen?

    4. Ik heb me gisteren ingeschreven in een school, ik ga een richting doen die ik supergraag ga doen, dat weet ik nu al! Maar men ma weet er niets van af! Men ouders zijn gescheiden, en ik woon bij men pa, ik ben dan ook met hem me gaan inschrijven. Men ma denkt nog altijd dat ik naar de school ga gaan waar men halve familie zit, maar die richtingen kan ik niet aan, allen weet zij dat niet. Ik durf haar niet te vertellen dat ik naar die andere school ga en dat ik zelfs al ingeschreven ben!

    5. Deze is wat korter :D Wat is Alto, en wat is Cyber? Het zijn 2 stijlen die ik onlangs heb gehoord, maar ik weet niet wat het is, kunnen jullie me helpen?

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen met 1 van deze problemen..(K)
    x.(H)

    1..eeujjj als je via google photobucket zoekt krijg jhu dr ook veel...mr verder week geen sites sorry

    2..geen idee hoe se da doen...men serie loopt ok ni geweldig:P

    3..t nu aan die vriendin over laten..jij hebt je best gedaan en nu mag zij komen. Ik bn ook gepest ensoww en njhaa gwn laten effe...en zagen whaha alsof zij nooit zaagt?? omg als je vragen stelt omda je antwoord wilt dna is da geen zagen...da zei te lui is om antwoord te geven is haar probleem...voor sommige vragen kun je antw. miss op internet vinden?

    4..dat is de taak vn je pa om te vertellen..praat r mee je pa ovr en laat t hem lkkr vertelle

    5..euuh keine ahnung...kzou zeggen zoek op op internet:P

    oeeh volgns mij heppie niii soveel an mn antwoorden mrjhaa

    doeggXuss


    Why don't you break my heart

    1. Ik ken enkel google =$ en als ik op google kijk typ ik Emo Girls in xD

    2. Aan heel veel vrienden vragen of ze je quizen willen maken, je quiz in de spotlight zetten of op profielen reclame maken ;)

    3. Vraag eens aan iemand anders of die met je vriendin wil praten ;)

    4. Ik zou het gewoon zeggen :$

    5. Bedoel je niet de alt toets op je toetsenbord? xD
    Nee serieus dat weet ik niet :$


    Let the Night embrace you

    1. google
    maar je kunt ook is kijken op kindertent,imonline

    2. wat ook helpt is een orginele titel
    bijv de mijne :P

    3. Doe je wel vaker zo tegen der dan ?
    als dat zo is kan je proberen gewoon wat rustiger te doen en niet de hele tijd na een woordje op enter te drukken als je snapt wat ik bedoel
    het beste is tog om gewoon in het egt tegen der te zeggen van ja sorry ik bedoelde het niet zo

    4. gewoon eerlijk zeggen
    stel dat ze er achter komt en je hebt niks gezegt dan weet ik zeker dat ze kwaad woord

    5. een alto dat is egt zo type dat van die hippy kleren draagt oftewel gewoon niks draagt wat in de mode is maar gewoon jaren 60 kleren en dat andere weet ik ook niet


    als je nu tog aan het lezen bent
    a : ik kan zo een advies collum beginnen
    b : maken jullie mijn serie ook is

    kus samantha

    3. Ik heb dus een vriendin (waaw XD) en ik heb er ruzie mee, het komt allemaal doordat ik "teveel zaag" ik was met haar aan het chatten, en oké ik deed lastig. Ik stelde dezelfde vraag vaak opnieuw omdat ik het antwoord niet begreep. Diezelfde avond heb ik haar een mail gestuurd met een heel sorry gedoe, en daar heb ik dus nog altijd geen antwoord op gekregen, ik heb op msn ook sorry gezegt, maar ze zei niets terug, ze negeert me volkomen, ze zei zelfs dat ik een klein kind ben! oké ik ben een paar jaar jonger dan zij, en ja ik zaagde wat, maar dat geeft haar toch niet het recht omals ik men excuses aanbied, me volkomen te negeren? Ik zit er echt mee in, want ik maak niet graag ruzie, ik ben vaak gepest geweest en ik hou ervan om gewoon rustig te kunnen rondhangen met vrienden, maar daar heb e natuurlijk niets aan als je ruzie hebt! Vrienden zijn voor mij een van de belangrijkste dingen in men leven, daarom voel ik me zo rot! wat moet ik nu doen?

    Ik zou eens gaan lopen vissen waarom ze je nou precies negeert, ik bedoel, ik doe ook wel eens lastig tegen mn zusje of vriendin, maar die negeren me dan niet gelijk volkomen, en als je gewoon je excuses hebt aangeboden snap ik niet waarom ze zo doet. Misschien is er meer dan alleen dat je een beetje lastig deed, problemen ofso... Maar ik denk in ieder geval dat er meer achter zit ;) Hoop dat je er wat aan hebt.

    -Xx. Christa


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.