• Voor de mensen die de film van Justin Bieber gezien hebben, wat vonden jullie het leukste stukje uit de film?

    De mijne:
    Dat Justin tegen zijn zangcoach zegt dat hij niet geschreeuwd heeft de afgelopen dagen en dan dat je dan allemaal stukjes ziet dat hij aan het schreeuwen was.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 11:30 ]


    <3

    Indian schreef:
    Oh boy, nu wil ik 'm echt heeeel graag zien!

    I have the same problem now.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zat zo maltesers te eten, toen moest ik lachen. Dat was was tijdens de hairflip van hem en door dat hoofd moest ik lachen xd.

    Dat Justin tegen zijn zangcoach zegt dat hij niet geschreeuwd heeft de afgelopen dagen en dan dat je dan allemaal stukjes ziet dat hij aan het schreeuwen was.

    Dat en het eind, als hij zegt; 'Hi, I'm Justin and I love you' aaaawh (:


    Save me from myself.

    Toen hij Down to earth ging zingen, vond ik 1 van de mooiste. Ik kreeg zelf tranen in mijn ogen.

    Ik vond gewoon heel de film leuk!!


    I love BTR and One Direction!

    Zachary schreef:
    Dat Justin tegen zijn zangcoach zegt dat hij niet geschreeuwd heeft de afgelopen dagen en dan dat je dan allemaal stukjes ziet dat hij aan het schreeuwen was.

    Dat en het eind, als hij zegt; 'Hi, I'm Justin and I love you' aaaawh (:

    haha ja geniaal. <3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Fascinate schreef:
    Dat hij zij dat hij niet had geschreeuwd, dat hij in zo'n enorm sneeuwpak het sneeuw weg probeerde te scheppen (toen 'ie klein was) en ik vond het mooi dat zijn vader&opa moesten huilen daardoor moest ik ook huilen hahah :')

    ja idd xD maarja de hele film was gewoon te gek :D

    haha ja dat was wel geniaal x'D
    Of toen hij naar de mac wou en zei tja niemand is perfect he ?
    en toen hij ging scheppen aah so cute ^^.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    nu wil ik hem stiekem ook best graag zien hehe xD
    Justin heeft best wel geniale acties xD


    I solemny swear i am up to no good

    EN OMG, ja toen ie sneeuw ging gaan scheppen. en de hairflip ! alles gewoon

    Toen over die Mario Game.Toen Scooter zei; This is Mario en you're the big Mario!
    En Justin heel droog: en als ik dan paddestoelen eet ga ik dan ook poom poom ?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Hahha dat tussenstukje, of ze nog wel goed aan het film aan het kijken waren, of je niet achter in het zaal aan het tongen was, en nog iets, ik ging PLAT.


    Look in my eyes and you see what you mean to me

    HAHA. toen ik de titel las dacht ik al meteen aan dat stukkie dat ie zo had geschreeuwd. x]

    eigenlijk vond ik alles geweldig gnagna.

    editt: en btw ook dat ze zeggen; 'Het is leuk om met Justin samen te werken.' En dan zie je hem op die apparatuur rammen. x)

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 21:52 ]


    Smile and live.

    Dat ene stukje van: Dat ze zeggen dat het leuk is om samen te werken, en dan slaat hij op het apparatuur enzo.
    En de hairflip in slomotion, en dat hij die man in slomotion een klap geeft 8D
    Dat van z'n opa vond ik heel zielig, en met dat schreeuwen was ook best grappig.
    En mn vriendin zat te smsen, en toen zeiden ze opeens: "HEEE jullie daar, achterin!' En wij zaten als enigste achterin, want de zaal was ongeveer voor een kwart vol ofzo. x'd
    Ik ben geen fan, maar ik vond de film echt gaaf. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Casuelle schreef:
    HAHA. toen ik de titel las dacht ik al meteen aan dat stukkie dat ie zo had geschreeuwd. x]

    eigenlijk vond ik alles geweldig gnagna.

    editt: en btw ook dat ze zeggen; 'Het is leuk om met Justin samen te werken.' En dan zie je hem op die apparatuur rammen. x)


    Hahaha ja ik ging plat x)

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 13:07 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for