• Bah, ik heb even een haat aan aardrijkskunde. :(
    Volgens mij heeft die man echt een hekel aan mij, want ik heb nu alwéér een onvoldoende voor aardrijkskunde!
    Verdorie, ik wil gewoon een goed cijfer hebben, alleen dat gunt hij me niet.
    Hebben jullie ook soms het gevoel dat leraren je niet mogen?
    En wil iemand mij even opvrolijken? Want ik ben door het cijfer nu een beetje depri. :(


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uhm, van sommige leraren die mij neit moeten krijg ik voor een werkstuk of collage wel eens iets lager dan de rest.
    Maar in principe als je goed hebt geleerd moet je een voldoende kunnen halen ;x


    Me so good.

    Ik heb genoeg leraren die me niet mogen, helaas. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn aardrijkskunde leraar heeft ook de pik op mij --'
    Maar nu ga ik extra goed leren, zodat hij versteld van mij gaat staan:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hij geeft je echt geen slecht cijfer omdat hij je niet mag,dat mag hij niet eens doen. Je bent er gewoon niet zo goed in. Regel anders bijles?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    meestal mag ik leraren niet:P


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik denk dat mijn leraar geschiedenis mij niet mag. Maar ik kijk hem telkens arrogant aan, omdat zijn toetsen onmogelijk zijn. Tja. En omdat het gewoon fjdakjeriwa is. Geef mij maar wiskunde, veel makkelijker. :')
    Maar het komt wel goed met jou. (: Ga anders met je mentor of met hem praten, misschien zal hij dan de reden geven van je onvoldoendes?


    wth.

    Als ik hem vraag of ik de toets mag inkijken, dan is het opeens:
    'Ja, je hebt dat cijfer, en je krijgt heus niet hoger.'
    Dus dat heeft niet heel veel zin...
    Maar goed, hij geeft me ook altijd lager op werkstukken die ik moet maken met een andere klasgenoot. Die klasgenoot krijgt dan een 7, terwijl ik een 6,5 krijg.
    Hij zegt dan dat ik mijn best niet doe, terwijl ik er uren mee bezig ben!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat elke leraar de pest aan me heeft, maar volgens anderen is dat niet waar, omdat ik zo braaf als een banaan ben. (A)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Je maakt toch zelf je so's en pw's? Dan kan hij toch niks veranderen aan het feit dat je teveel fout hebt? En als hij daar mee rotzooit kan je naar een afdelingsleider ofzo gaan.


    Happy Birthday my Potter!