• Wij hebben Rollies ! Iemand zin om in 'My cinderella story " te spelen ? Niet de eerste de beste krijgt een rol , ze moet geschikt zijn voor de rol , dus zo veel mogelijk deelnemers graag. Het duurt hooguit 5 minuten om dit in te vullen.
    En het word geen serie zoals er al 100en van bestaan.
    Wat we willen weten ;
    Karakter:
    Plaatje :
    tekstje :
    Hier zijn de rollen ;
    Princess 1
    -xXPinkLadyXx
    Princess 2
    LOLLIPOPx
    Princess 3
    -KimxGeorg
    Princess 4
    -XhumanX
    Princess 5
    Princess 6
    Princess 7
    Princess 8

    Ps ;Neen , jullie zijn niet allemaal prinsessen.. :-)
    Ps 2 : Liefst niet te veel emo plaatjes/karakters ofzo . We hebben er maar 1 of 2 nodig , als er emo plaatjes/karakters zouden zijn.

    CIAOO BELLAAS !
    Made by , Bellissima en PrincesScene

    Gast...
    Ik flipte op die titel... xD
    Maar geef mij maar een rol! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Princess 4
    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;
    http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)


    -XxX- Kim

    Is een schreeuwtitel.. sorry dat mag niet.
    Ja daar ga ik weer zeik zeik.. maar dan weetje dat voor er dadelijk een mod langskomt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Is een schreeuwtitel.. sorry dat mag niet.
    Ja daar ga ik weer zeik zeik.. maar dan weetje dat voor er dadelijk een mod langskomt.


    Daar heb je wel gelijk in

    Die titel mag inderdaad niet


    ok

    Karakter:lief en verlege maar grote mond als ze aan men vriende kome
    Plaatje :http://imagica.vgc.be/hielnoise/redactie/th_kristel.jpg

    tekstje :ik ben liezel
    ik hou echt veel van men vriende ze zijn alles wat ik heb en waar ik veel om geef ik hou van th en vooral van de tweeling men tweelingzus van tom ik bill toch maar ik vind het leuk als iemand anders is die mense herken je en liege zelde en mense die liege die haat ik of ze moete nadien echt de waarheid zegge ik zie het als je liegt
    ik hou van zwart maar men haar is zart bruin geverft men tweelingzus is blond
    ik ben 16 en verder weet ik ni veel te zegge ik hou van rust maar heb graag men vriende om me heen


    rol: kies maar welke je vind die bij me past


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Oh wist ik niet , hoe verander je een titel ?
    zjn er nog mensen die willen?

    dat kan alleen een mod doen

    Titel mag niet, ik heb hem voor je aangepast. ;)

    o.O mag ik princess 1 of 2 of 3 :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    o.O mag ik princess 1 of 2 of 3 :P

    Ohja , maar moet je wel even een teksjte enzo zetten ! :-)

    Gast...
    Ik flipte op die titel... xD
    Maar geef mij maar een rol! :P

    Kan je dan even je dingen invullen ? :-)

    Karakter: Lief, verlegen, eigenwijs, nieuwschierig, bijdehand, klunzig, onzeker.

    Plaatje :http://www.aolcdn.com/tvgalleries/sexiestreality06_rrrw-diem.jpg

    tekstje :

    Heey!!

    Ik ben Mandy, ik ben 16 jaar oud.
    Ik weet niet precies wat ik jullie allemaal moet gaan vertellen, maar er komt vanzelf wel wat uit :P
    Maar ik hou van zwemmen en van paarden, en natuurlijk van shoppen met m'n vriendinnen, maar het meest hou ik nog van muziek, muziek maken of luisteren, want voor mij is het no music = no life.
    Haha, zo overdreven ook weer niet maar muziek is wel belangrijk :P
    O.o en pizza, dat is zooo verslafend, echt hoor. Het liefst zou ik elke dag pizza eten, O of chocolade (A)
    Maar ik ga weer ga zo zwemmen met m'n vriendinnen ;)

    bye bye!

    x-x-x-x

    Mandy


    rol: Princess 1,2 of 3 of een ander die goed bij me past xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik wil wel Prinsses 1 zijn of 2 ^^

    Karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Betrouwbaar, Soms eigenwijs, Koppig, Staat voor iedereen klaar, Grappig

    Plaatje : http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/volcom0493/scene%20kids/thscenehair90.jpg?o=118
    tekstje :

    Heyy Prinsessjaas <33

    Ik ben Angel en 17 jaar. Ik hou van Hello Kitty en vrijheid. Soms ben ik echt gevangen in mijn paleis en ik mag ook niet zo vaak buiten zitten, of in de stad ofzo. Dat haat ik wel verschrikkelijk. But ja koningen zijn wel bezorgd over hun prinsessen ^^. Soms vergeet ik wel dat ik 17 jaar ben. Ik heb een klein hondje (een maltezer) ze noemt Paris ^-^. Verder heb ik de schijt aan Levende Barbies en baazige Papies xD. But ik ga maar weer

    Byee Prinsessjaas <33


    Take My Hand Take A Breath ...

    NOGNOGNOG ? ^^