• die ellendige piep in me oren! Jeetje ik hoor hem dus nog steeds kom ik achter! Dus nu ben ik in paniek want heb het nooit zo lang... Die oordopjes moeten toch werken lijkt me? Dan stond de muziek wel heeel hard:O


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik heb ook wel eens een pieptoon in mijn oren. Niks ergs hoor,gaat wel weer over.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    gaat vanzelf over als het goed is


    Don't dream your life, but live your dream!

    No worries, meestal is het morgen/overmorgen bij je wel weg. En ik gebruik die dingen niet echt, maarja, het lijkt me logisch dat ze werken

    Zo'n piep had ik ook wel eens gehad na een concert waar ze bijna 120 decibel aan muziek draaiden volgens zo'n meter. Onze techniekleraar zei dat je door die piep permanente gehoorschade kreeg. Toen gingen we een gehoortest en ik kon tot bijna 18000 Herz nog horen :'DD Like wtf. Maar als je 's ochtends weer wakker wordt na het concert is het voorbij :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou meestal is het voorbij, maar van zoiets kan je dus echt eeuwig genaaid zijn en eeuwig die piep horen (als je pech hebt) Dus naar voorlichting op school enzo ben ik die dopjes gaan halen want ik zit daar echt niet op te wachten. En dan heb ik er dus de hele dag last van! echt kut!normaal echt maar alleen snachts.. soms in de ochtend.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dan staan je oortjes veeeeeels te hard! Ik hoor dat tegenwoordig veels te vaak buiten bij die jongeren, aan de andere kant van de tram, hoor ik nog precies welk liedje iemand luistert door dr oortjes nog wel.

    Die pieptoon, is de "doodzang" van een gehoorhaartje, die groeien niet meer aan, en je krijgt er maar een paar 100 bij je geboorte. Zorg dat je dit nooit meer krijgt, het is erg slecht!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.