• -sorryalshieraleendergelijktopicvooris,maarikzaghetnergens-


    Ik wil graag opscheppen over wat ik doe nu.
    Want ik ben met mijn serieuze kookskills een quiche aan het maken, dat klinkt heel mannelijk, I know. Maar ik moet eten, en ik vond quiche altijd al lekker en zag in de reclame dat dit heel makkelijk is. Nu hoop ik dat dit ook een succes gaat worden :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik probeer een paper te schrijven voor school, maar ey, ineens zit ik op Q. Lekker bezig. :')


    Caution first, always.

    Ik ben me aan het aankleden. :') En daarna ga ik mijn zwemzak maken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik lig in bed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb net een beter plot voor Hunters bedacht en ga nu een hoofdstuk schrijven. Al probeer ik al vanaf negen uur te schrijven, maar ik laat me steeds weer afleiden. Door dit topic bijvoorbeeld. :']


    Every villain is a hero in his own mind.

    Schoenen aantrekken. Ik ga zo naar Baroeg Open Air. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het is zaterdag, en ik ben opeens voor werk bezig. The workaholic in me is te sterk, zodadelijk maar ver wegblijven van de laptop


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ben bezig met het maken van een tijdlijn over de griekse beschaving die we eigenlijk gister in moesten leveren maar waarvoor ik uitstel heb gekregen. Bwuh, en nu ga ik alle genoemde personen opspeuren op wikipedia.


    take me back to the basics and the simple life

    Lekker in bed gamen.

    EthereaI schreef:
    Ik ben bezig met het maken van een tijdlijn over de griekse beschaving die we eigenlijk gister in moesten leveren maar waarvoor ik uitstel heb gekregen. Bwuh, en nu ga ik alle genoemde personen opspeuren op wikipedia.


    Wauw dat is best interessant eigenlijk, al ben ik daar vast de enige in.
    Hippocrates, Socrates, Plato, Aristoteles. Zoveel mensen die hun tijd ver vooruit waren

    De Grieken van tegenwoordig moeten zich schamen dat ze zo achteruit zijn gegaan op het vroegere lichtpuntje van de wereld.


    Sarah = ongewoon sexy

    Wat ik nu aan het doen ben: Quizlet ^^
    Wat ik eigenlijk zou moeten doen: huiswerk :c Ik moet nog heel wat lezen voor maandag. (A)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Wauw dat is best interessant eigenlijk, al ben ik daar vast de enige in.
    Hippocrates, Socrates, Plato, Aristoteles. Zoveel mensen die hun tijd ver vooruit waren

    De Grieken van tegenwoordig moeten zich schamen dat ze zo achteruit zijn gegaan op het vroegere lichtpuntje van de wereld.


    Hahaha, naja het gaat hier vooral ook om Solon en Darius en Alexander etc. KCV struggles
    Ik kan je als ie af is de link sturen als je wilt natuurlijk?


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Hahaha, naja het gaat hier vooral ook om Solon en Darius en Alexander etc. KCV struggles
    Ik kan je als ie af is de link sturen als je wilt natuurlijk?


    Please do!


    Sarah = ongewoon sexy

    Ziek zijn in bed. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Please do!


    Komt voor elkaar ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben nog aan het bankhangen maar ik ga zo wandelen.


    26 - 02 - '16