• Dames & Heren,

    vergeet u het niet, de klok gaat een uur vooruit vannacht (van 26 maart op 27 maart) Je kan dus een uur korter slapen x)
    En over een half jaar, kan je dat pas weer inhalen =D

    En nu lekker slapen, want het is al kwart voor 1:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    noooooo!


    No regrets, just love

    Iemand vertelde me hier laatst een heel raar verhaal over met uren, maar dan kan ik beter nu gaan slapen want morgen ben ik helemaal in de war. (cat)


    Everything is worse without music.

    Neeee! (huil)


    effort never betrays you

    Blijft het tenminste langer licht buiten :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ben ik blij dat ik vanavond heb gejudood en niet morgen moet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ohja, dat is ook zo! Gelukkig hoef ik morgen niet weg, dus ik kan uitslapen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Uitslapen... Gaaaah:Y)

    Fuck, ik heb mijn wekker zojuist een uur áchteruit gezet -.-

    Nu kan ik niet meer lang slapen >.<
    &ik ga nog láaaaaang niet slapen (:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 23:49 ]


    Me so good.

    Klok gaat toch pas vooruit om 2:00? Oftewel het is nu nog bijna 0:00. (krul)


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Als jij maar niet denkt dat ik dat vergeet!
    Hier heb ik maandenlang naar uit gekeken! Eindelijk weer langer licht, hell yeah! :D Dat uurtje korter neem ik er dan ook graag bij! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Opaque schreef:
    Klok gaat toch pas vooruit om 2:00? Oftewel het is nu nog bijna 0:00. (krul)
    Ja klopt, hij moet van 2 naar 3.

    Stiekem ga ik de klok niet verzetten. Ik hou niet van korter slapen :'(.


    Wie du mir, so ich dir.

    @KirstenSnaps

    Ik deed vorig jaar niet eens mijn wekker een uur vooruit zetten. Ik gebruikte altijd mijn mobiel en wachtte gewoon weer totdat het wintertijd was. :P Nu ga ik 'm wel vooruit zetten, voordat ik naar bed ga.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Ach, het is tenminste zondag. Dan kun je nog een beetje uitslapen om eraan te wennen. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Volgensmij zet mijn laptop automatisch een uur vooruit, nu weet ik niet hoelaat het is,, x']

    Ik heb het al gedaan, gisteravond (:
    probleempje: word altijd rond 6 uur wakker; vandaag om 7 uur, maar dan is het eigenlijk nog 6 uur -.-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.