• Ik ben al dagen op zoek naar mijn Skullcandy koptelefoon, ik kon dat ding gewoon nergens vinden. Dus nu gebruik ik al een tijdje crappy oordopjes die half kapot zijn :') Ik heb mijn hele kamer ondersteboven gehaald, maar nergens te vinden dat ding. Tot ik net naar mijn trap kijk (mijn bed staat op een slaapverdieping in mijn kamer), en daar op een houder mijn Skullcandy aan zie hangen. Ik heb er dus al die tijd tegenaan gekeken :')

    Hebben jullie ook al eens van dat soort dingen gehad?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha, ja, lag het voor me, of in me handen, ik helemaal in paniek raken omdat ik het niet kan vinden. :fail:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    haha, ja:Y)


    Me so good.

    Carcass schreef:
    Haha, ja, lag het voor me, of in me handen, ik helemaal in paniek raken omdat ik het niet kan vinden. :fail:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Haha jha dat ligt dan voor mij en dan zeggen ze Stefani tligt voor u neus


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Carcass schreef:
    Haha, ja, lag het voor me, of in me handen, ik helemaal in paniek raken omdat ik het niet kan vinden. :fail:

    Dat heb ik soms ook wel eens gehad x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    zovaak :Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    HAHA heb ik zo vaak


    I love you Irem

    Carcass schreef:
    Haha, ja, lag het voor me, of in me handen, ik helemaal in paniek raken omdat ik het niet kan vinden. :fail:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik was een keertje helemaal in paniek omdat mijn Ipod kwijt was. En ik naar boven gaan en maar zeggen dat ik niet zonder mijn Ipod weg wil. Heb ik 'm in mijn handen xd


    To live would be an awfully big adventure

    Carcass schreef:
    Haha, ja, lag het voor me, of in me handen, ik helemaal in paniek raken omdat ik het niet kan vinden. :fail:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb vaak iets in me hand terwijl ik me er rot naar loop te zoeken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Carcass schreef:
    Haha, ja, lag het voor me, of in me handen, ik helemaal in paniek raken omdat ik het niet kan vinden. :fail:


    None but ourselves can free our minds.

    Qlimax schreef:
    Ik heb vaak iets in me hand terwijl ik me er rot naar loop te zoeken.


    wth.

    Carcass schreef:
    Haha, ja, lag het voor me, of in me handen, ik helemaal in paniek raken omdat ik het niet kan vinden. :fail:


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.