• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -ILoveNynk
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Springfield
    -Laime
    -Serophina
    -Cayenne
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -MissBlackx3
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -DezzNuts -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -CandyFace
    -Tricia
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 2 dagen!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    Zouden de Nederlanders mij hun telefoon nummer willen geven? En de Belgen hun nummers aan Erica aka Scanal of Chiara aka Laime?
    Dat scheelt beltegoed/abonnements kosten, en mocht je je bus missen of je trein heeft vertraging, kunnen we elkaar bereiken, en eventuweel zorgen dat we elkaar op een bepaalt punt ontmoeten zodat jullie deze geweldige meeting niet hoeven te missen.
    Het is niet verplicht, natuurlijk, maar het zou wel handig zij, ook als we elkaar kwijt raken ofzo.

    xx Erica&Chiara&Sevda, Antwerpen-Meeting-Organiseerders!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:28 ]

    Antwerpen, eindelijk eens iets dichtbij =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wheeh, dat is zo ver weg... anders was ik wel gekomt (cat)

    Whoaaaaaaaa eindelijk iets waar ik bij kan zijn!
    Enkel 1 probleem: Ik ga echt niet alleen naar Antwerpen en ik kan geen vriendin meenemen want dan mag ik een hele uitleg doen... ö


    Has no one told you she's not breathing?

    Marshmellow schreef:
    Antwerpen, eindelijk eens iets dichtbij =)

    Dus je komt, misschien? :9~

    Ik kan misschien wel ja!
    Ik ga eens uitzoek wat voor dagen dat zijn ;'D

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 18:55 ]


    effort never betrays you

    Oehh, ik wil, ik wil! 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Woestynbloem schreef:
    Whoaaaaaaaa eindelijk iets waar ik bij kan zijn!
    Enkel 1 probleem: Ik ga echt niet alleen naar Antwerpen en ik kan geen vriendin meenemen want dan mag ik een hele uitleg doen... ö

    Oplossingen:
    1. Vraag je moeder of ze met je daar heen gaat, mijn mama komt ook achter me aan in de trein, omdat ik anders niet mag, maar ze blijft niet bij de meeting.
    2. Zeg gewoon: 'Liefie, ik wil mensjes meeten van een site, in Antwerpen, zullen wij daar samen heen gaan'
    3. Ken je mensen persoonlijk van Quizlet?

    Dreamwalker schreef:
    Ik kan misschien wel ja!
    Ik ga eens uitzoek wat voor dagen dat zijn ;'D

    Zaterdag en Zaterdag, ik zal even een poll maken :Y)

    IK WIL!, ik woon toch in antwerpen (;


    -

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Oplossingen:
    1. Vraag je moeder of ze met je daar heen gaat, mijn mama komt ook achter me aan in de trein, omdat ik anders niet mag, maar ze blijft niet bij de meeting.
    2. Zeg gewoon: 'Liefie, ik wil mensjes meeten van een site, in Antwerpen, zullen wij daar samen heen gaan'
    3. Ken je mensen persoonlijk van Quizlet?

    1. Mijn moeder weet geneens af van Q, die flipt als ze weet dat ik mensen ontmoet van internet.
    2. Kan ik doen, maar wat dan als ik mag uitleggen welke site? F*cking gênant.
    3. Ik ken iemand, ja. Een erg goede vriendin, woont in de buurt van Antwerpen, maar ik heb haar zelf ook nog nooit gemeet en ik wil gewoon niet alleen de trein naar Antwerpen nemen, dat is zo zielig =p
    Wat nu? (aa)


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    1. Mijn moeder weet geneens af van Q, die flipt als ze weet dat ik mensen ontmoet van internet.
    2. Kan ik doen, maar wat dan als ik mag uitleggen welke site? F*cking gênant.
    3. Ik ken iemand, ja. Een erg goede vriendin, woont in de buurt van Antwerpen, maar ik heb haar zelf ook nog nooit gemeet en ik wil gewoon niet alleen de trein naar Antwerpen nemen, dat is zo zielig =p
    Wat nu? (aa)

    Welke stad woon je? Anders kunnen mamsie en ik met je mee reizen vanaf jou stationnetje, Belgische treinen zijn immers héél goedkoop :9~

    I'm sorry, Overijssel hiero (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    En Serophina en Cayenne komen ook mee. (cat)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Waarschuw je me dan even, wanneer en om hoe laat? en waar ergens aan het centraal?


    -

    Terrence schreef:
    Waarschuw je me dan even, wanneer en om hoe laat? en waar ergens aan het centraal?

    Euh... Waar aan Centraal, goeie vraag....
    Ik ben nog nooit in Antwerpen geweest, en omdat jij er woont, weet jij iets duidelijk zichtbaars, bij het station? ;x