• Mijn vader heeft 50 euro van me gestolen.

    Hebben jullie vaders ook wel eens zoiets gedaan? En wat moet ik doen?

    Moest die doen, dan heb je aan mij echt een verkeerde. Ik zou het terugstelen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Terugstelen, slaan, bijten, schoppen, spuggen, haren trekken. Praten kan ook.

    Ik heb geen contant geld, dus kan niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee. Mijn vader heeft nooit iets van gestolen. Deed hij dat wel, dan zou ik honderd euro terug stelen. Ik zou me wel afvragen waar hij die €50 euro voor nodig zou hebben
    (cat)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Dat zou mijn vader nooit doen tegen je moeder zeggen, naar je vader gaan en hem gaan slaan ofzow


    I love you Irem

    Ik zal maar 's met hem gaan praten dan, en als hij onkent, gewoon terugstelen. :')
    Bij mij staat al m'n geld in een boekje en als ik het wil uitgeven, betalen mijn ouders het en dan haal ik het eraf in mijn boekje. :Y)


    wth.

    Echt gestolen, of geleend? En mijn vader heeft zoiets gelukkig nog nooit gedaan, nee.
    Maar als hij gewoon van plan was het te houden zou je er eens met hem over moeten praten, want dat kan dus echt niet. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ja maar niet vijftig euro , maar ja het geld op mijn bankkaart is ook van mijn ouders , dus maakt niet uit (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja mijn ouders elk 65 euro
    ze hebben het daarna wel teruggeven

    Wat moet je doen? Vragen aan je vader dat hij het je terug geeft


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    mijn vader heeft wel eens wat van me geleent maar daarna weer teruggegeven


    Don't serch to love, love will find you.

    Busquets schreef:
    Moest die doen, dan heb je aan mij echt een verkeerde. Ik zou het terugstelen.


    We accept the love we think we deserve.

    Nee, gelukkig niet.
    Maar dat kan echt niet. Dat is jouw geld hoor O.o Ik zou me echt gaan afvragen waarom en ik zou het terugvragen. En als hij niets zegt en/of het ontkent, zou ik het gewoon terugstelen.


    To live would be an awfully big adventure