• Sorry guys, maar ik moet het echt even van me afschrijven.
    Bijna een jaar geleden is het uitgegaan tussen mijn ex en mij (ik had geen gevoelens meer voor hem). We hebben daarna heel erg ruzie gehad (niet omdat ik het uitgemaakt heb, maar om een andere reden) en we hebben geen contact meer. Toevallig kwam ik via via op zijn hyves terecht, en ik zag dat hij nu weer een vriendin heeft. Dus ik dacht: leuk voor hem! Ik ben door gaan klikken en kwam op de hyves van zijn schoonmoeder terecht. Nu zag ik een foto van dat meisje daarop staan, waarop hij had gereageerd. Dat ik fake was en dat soort dingen! Ik ben echt zo kwaad nu! Hoe haalt hij het in zijn hoofd om met zijn schoonmoeder over me te gaan roddelen?!

    Wat zouden jullie doen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Whoa, hoe lame ook van die schoonmoeder?
    Ach, hij is het je niet waard. Je weet van jezelf dat je niet fake bent!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fake? Hij weet volgensmij niet eens wat fake is :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hij zegt op een foto van een meisje dat jij fake ben? huh.
    Dat meisje ben jij niet en et staat op zijn schoonmoeders hyves..

    Maybe dat die meisje etzelfde naam heeft?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wie roddelt nou over zijn ex met z'n schoonmoeder? O.o
    Dat is echt heel erg laag. Maar trek je er gewoon niets van aan. Die schoonmoeder kent je waarschijnlijk niet eens, en je ex is jou duidelijk niet waard.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een lul! o-0
    Dat slaat echt helemaal nergens op, maar je moet je er ook niet teveel van aantrekken. Als hij dat nu over je zegt, dan verdient hij ook geen aandacht van jou lijkt me...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Oh boy, dat is zó typisch he.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Fellatio schreef:
    Hij zegt op een foto van een meisje dat jij fake ben? huh.
    Dat meisje ben jij niet en et staat op zijn schoonmoeders hyves..

    Maybe dat die meisje etzelfde naam heeft?

    Het was een foto van zijn vriendin waar hij op gereageerd had, die schoonmoeder is dus de moeder van zijn huidige vriendin...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Square schreef:
    Wie roddelt nou over zijn ex met z'n schoonmoeder? O.o
    Dat is echt heel erg laag. Maar trek je er gewoon niets van aan. Die schoonmoeder kent je waarschijnlijk niet eens, en je ex is jou duidelijk niet waard.

    Precies dat dacht ik ook. Hij is niet goed zijn kop.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Clueless schreef:
    Whoa, hoe lame ook van die schoonmoeder?
    Ach, hij is het je niet waard. Je weet van jezelf dat je niet fake bent!


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou hem uitlachen en iets zeggen in de trant van: Voel jij je nu beter door mij zwart te maken? Vooral zo doorgaan jochie, zegt heel wat over hoe 'echt' volwassen jij wel niet bent ;) Laters.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 17:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ik zou hem uitlachen en iets zeggen in de trant van: Voel jij je nu beter door mij zwart te maken? Vooral zo doorgaan jochie, zegt heel wat over hoe 'echt' volwassen jij wel niet bent ;)


    I love you Irem

    Clueless schreef:
    Whoa, hoe lame ook van die schoonmoeder?
    Ach, hij is het je niet waard. Je weet van jezelf dat je niet fake bent!

    3AM schreef:
    (...)
    Het was een foto van zijn vriendin waar hij op gereageerd had, die schoonmoeder is dus de moeder van zijn huidige vriendin...


    Mweh volg et half maar this knap vaag dat hij met zijn schoonmoeder roddelt over zijn ex.. met zijn eigen ma ok.. maar zijn schoonma ? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Reducio schreef:
    Fake? Hij weet volgensmij niet eens wat fake is :')


    They fell in love, didn't they?

    Clueless schreef:
    Whoa, hoe lame ook van die schoonmoeder?
    Ach, hij is het je niet waard. Je weet van jezelf dat je niet fake bent!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.