• Oké misschien een heel domme vraag maar kent iemand de achternaam van Paul uit de Twilight-Saga? Je weet wel, van uit het wolfpack.
    Ik ben namelijk een story aan het schrijven en heb echt zijn achternaam nodig.
    Ik vraag het namelijk omdat er iemand op Q hier zelfs de achternaam van Kim wist dus ik dacht misschien weet iemand die van Paul.

    Nou ja, het zou heel handig zijn als iemand die wist.


    Live life limitless.

    Paul? Geen idee eigenlijk. Sorry.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou het niet weten..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik zou het niet weten..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Die is niet bekend toch? Hij wordt in elk geval niet in de boeken genoemd en op internet is hij ook niet bekend?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Die is niet bekend toch? Hij wordt in elk geval niet in de boeken genoemd en op internet is hij ook niet bekend?


    Ik weet het echt niet. Kims achternaam is ook niet bekend en toch heeft iemand hem hier op Q gevonden, dus ik dacht dat Pauls achternaam dan ook wel bekend zou zijn.


    Live life limitless.

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik zou het niet weten..


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Op wikipedia staan echt alle achternamen behalve die van Paul en Jared! ):
    Dus sorry ik weet het ook niet (A)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Die werd nooit genoemd.

    Paul heeft geen achternaam, net zoals Jared, Colin en Brady.

    Ik doe altijd; Jared Thail, Paul Moreno. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Onbekend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Onbekend.


    Everything is worse without music.

    Nooit genoemd


    (Be)lieve in (you)rself

    nee hij wortd nooit genoemd das waar maar hij heeft er wel een als je diep zoekt op internet ik had hem laatste maar toen wist ik natuurlijk neit dat hij nodig was

    Soundeffect schreef:
    Die is niet bekend toch? Hij wordt in elk geval niet in de boeken genoemd en op internet is hij ook niet bekend?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet het niet zeker, maar volgens het geillustreerde (wtf, hoe schrijf je dat?) twilightboek is het Lahote. Maar dat kan ik ook wel door elkaar hebben gehaald.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...