• Oké misschien een heel domme vraag maar kent iemand de achternaam van Paul uit de Twilight-Saga? Je weet wel, van uit het wolfpack.
    Ik ben namelijk een story aan het schrijven en heb echt zijn achternaam nodig.
    Ik vraag het namelijk omdat er iemand op Q hier zelfs de achternaam van Kim wist dus ik dacht misschien weet iemand die van Paul.

    Nou ja, het zou heel handig zijn als iemand die wist.


    Live life limitless.

    RosaCullen schreef:
    Ik weet het niet zeker, maar volgens het geillustreerde (wtf, hoe schrijf je dat?) twilightboek is het Lahote. Maar dat kan ik ook wel door elkaar hebben gehaald.


    ik heb ook moeite met dat woord maarja volgens mij is het wel zijn achternaam ja

    Paul Lahote.
    Zoek maar op google: Paul Lahote Twilight
    Dan vind je een Twilight Saga Wiki of zo ^^.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    i dont know, volgens mij heeft hij geen achternaam .


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    In het officiele geillustreerde boek bij de twilight saga stond dat hij Paul Lahote heet.

    xxx <3

    Soundeffect schreef:
    Die is niet bekend toch? Hij wordt in elk geval niet in de boeken genoemd en op internet is hij ook niet bekend?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Paul zijn achternaam is Lahote. Kan je hier vinden :)

    En voor degene die het ook willen weten van Jared, zijn achternaam is Cameron (ook te vinden bij de link hierboven :) )

    En het staat inderdaad ook in The Twilight Saga: The Official Illustrated Guide(of De Twilight Saga: Het Officiële Geïllustreerde Boek XD)


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Alex Meraz: Paul Kiowa

    staat ergens op een forum...maar of het waar is..tja


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    E-mail Meyer x)
    Zij kan het je vast vertellen.


    #WWED - What Would Emma Do?