• Haay bitches x3.

    Eef(youletmeROCK) gaat een nieuwe serie beginnen met hulp van mij&daar zijn dan ook rollen voor.


    Rollen:

    -Hoofdrol+vriendin Bill

    youletmeROCK

    -BF hoofdrol+vriendin Tom

    SWEETxQUEEN

    -Vriendin Georg

    KimCupCake

    -Vriendin Gustav

    GloomyxBear

    -Vriendin hoofdrol+latere vriendin Gustav

    BILLPIRAAT

    -BF Bill

    Rawrrx3

    -BF Tom

    SEXBOMBill

    -BF Gustav

    xGusxJacQx

    -BF Georg

    iPod



    Need:

    Name:
    Age:
    Character:
    Likes:
    Dislikes:
    Picture:
    Text:


    xLIEFTJULLIE^^


    Lalalalalalalala.

    BF Gustav dan?


    Lalalalalalalala.

    aslte schat^^


    Lalalalalalalala.

    nou oke vooruit(huil) dankje lieverdje :p

    x']


    Lalalalalalalala.

    Jeuj mon verhaal ^^
    DANKJE SIHAMKAASJE <3

    Nog 1 rol in die aanbieding ^^

    & die is voor mij x']
    Rol: die nog over is
    Name: Naomi
    Age: 16
    Character: Verlegen, lief, vriendelijk, sarcastisch, grappig, bezorgd, onzeker, creatief, ...
    Likes: scene, emo, melig doen, grappen uithalen, jongen spotten, mensen plagen (maar niet te veel x'D), ...
    Dislikes: ego's, players, huppels, fake fan, ...
    Picture:
    Text:
    Uhm, hi.
    De naam is dus Naomi. Uh, ik leef al 16 jaartjes op die planeet en wil het graag nog lang zo houden. Of in ieder geval als ik al die jaloerse fans van TH overleef, want ze zijn nu eenmaal jaloers op me omdat ik de BF ven Georg ben. Uh, maar hij zegt dat zo iemand als mij daar wel tegen kan. En eigenlijk is dat ok zo, maar laat ook maar. Ik teken heel erg graag en haal graag grappen uit x'D.
    Sorry, moet je laten. Het eten staat op tafel.
    Byee x Nao

    (als ik het meot aanpassen zeg maar, want ik moet nu echt gaan eten x'D)


    What's wrong whit loving someone?

    Ikke wil die rol ^^


    Name: Annelies

    Age: 17

    Character: Spontaan, lief, soms bitchy, koppig, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar.

    Likes: IceCream, Vrienden, chocolade, CupCake's, CreamCup's, Hello Kitty an music

    Dislikes: Arrogante en irritante mensne, spinnen en insecten.

    Picture: http://images.allmoviephoto.com/2008_Step_Up_2_the_Streets/2008_step_up_2_the_street_021.jpg

    Text:

    Haaii crazy peopz <3

    Mijn naam is Annelies en ik leef al 17 jaar op deze aardbol. Jepz, that's me on tha pic! Die foto is getrokken toen ik een hiphopcontest oftewel wedstrijd had. Veel mensen zeggen dat ik een overgek kind ben maar dat valt best mee. Met z'n momenten kan ik ook erg serieus zijn ofzo. Okay wat doe ik in m'n verdere leven dan hier mijn domme praatje te komen vertellen? Wel, Annelies zit nogaltijd op school wat ik kut vind en ik doe ook aan hiphop wat ik niet kut vind! Verder, heb ik een beetje een kleine crush op Bill. Maar jah, hij is gewoon een vriend hea. Ook zeggen mensen dat ik graatmager ben doordat ik hiphop doe en ze zeggen dat ik net anorexia heb maar dat is totaal niet waar! Ik ben van mezelf zo mager. Maar peopz, ik moet gaan want ik ga eten!

    KisseZ&Love <3

    Uuhm we denken even na hoor wie die rol krijgt^^


    Lalalalalalalala.

    En ik heb wer geen rol(huil)


    *He's the one.

    Damn heb ik die rol niet. Njah what ever ^^