• Ik blijf erbij, die kudo's zijn oneerlijk. Ik let daar nu al heel de week op. De top vijf van stories zijn steeds dezelfde. Die stories kunnen best goed zijn, dat zeg ik niet, maar ik vind het gewoon oneerlijk dat het telkens die stories zijn die in de top 5 staan. Heel wat andere mensen schrijven mooie verhalen op quizlet zonder te vragen om reacties en/of kudo's. Waarom kan dat niet gewoon een willekeurige trekking zijn die iedere dag veranderd. (suggestie?) Zo komen goeie schrijvers die amper lezers hebben ook eens in de lijst.

    Idee van Freebird.
    Idee YoYoBANAAN.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 19:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben het helemaal met je eens.

    Tja ach de meeste mensen hier (niet allemaal, dus kom niet met een domme discussie) op Q lezen alleen verhalen over gehypte celebs en seks dus logisch dat mensen daar veel kudo's aan geven.


    Today will be Girl's Day party with you~

    GD schreef:
    Tja ach de meeste mensen hier (niet allemaal, dus kom niet met een domme discussie) op Q lezen alleen verhalen over gehypte celebs en seks dus logisch dat mensen daar veel kudo's aan geven.
    Idd celebs. Niet enkel JB, want helf Q kan die niet af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind de kudo’s ook erg oneerlijk. Doe anders net zoals THH schrijver van de maand, of van de week of weet ik veel. Zorg voor een eerlijke verdeling, iedereen moet een keer de kans krijgen en niet steeds dezelfde mensen :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Anarchist schreef:
    Ik vind dit eigenlijk best wel een goed idee :Y).


    I´m nothing special.