• Ja ik moet het toch even kwijt, ik sta dus een 4 gemiddeld op wiskunde en dat is een beetje jammer want dat is gewoon erg laag. Komt die kerel, die beweerd dat hij een wiskunde leraar is, ermee aan dat we woensdag een proefwerk hebben. Niemand uit mijn klas die het wist, dus ik was het er neit echt mee eens dus ga ik ertegenin moet ik van die kerel maar naar de coördinator gaan als ik er problemen mee heb en hij voegde er aan toe dat ik er ook mocht blijven. Dus het is een lul, alleen maar omdat ik heb gezegd dat hij een proefwerk een week van te voren moet opgeven. Ik heb uiteindelijk ook bij de coördinator geen gelijk gekregen dus moet ik nu als de malle gaan leren.


    %$@$##%&&*%% dus zo voel ik me nu.
    Wie maakt dit nou ook altijd mee?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat? Waarom heeft die coödinator het opgenomen voor je leraar als hij zich niet aan de regels houdt? O.o
    Lekker dan, en van de leerlingen verwachten ze dan wel voorbeeldig gedrag. Succes met je proefwerk!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat? Waarom heeft die coödinator het opgenomen voor je leraar als hij zich niet aan de regels houdt? O.o
    Lekker dan, en van de leerlingen verwachten ze dan wel voorbeeldig gedrag. Succes met je proefwerk!

    Het bleek wel op het proefwerkrooster te staan, maar niemand maar dan ook serieus niemand kijkt daar ooit op.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vergeet het meestal op te schrijven, maar voor wiskunde hoef je bij ons niet zo veel te leren - of eigenlijk helemaal niet als je een beetje weet waar het om gaat -. Maar ik haat van die leraren. Omg, onze Engelsleraar is zó irritant! Hij doet zoiezo al een halve les om dingen op het bord te schrijven omdat hij zo sloom is - waaronder wij gewoon mogen blijven praten (in ons geval schreeuwen) en dat is wel een voordeel - en hij meteen zeurt over 'geschorst worden' terwijl je één aantekening hebt. pfft. Zoiezo sta ik maar een 5,1 omdat ik een soort dislectie voor rekenen heb. (':


    o

    Hush schreef:
    (...)
    Het bleek wel op het proefwerkrooster te staan, maar niemand maar dan ook serieus niemand kijkt daar ooit op.

    Ah, vandaar. Maar dan nog vind ik dat de leraar dat soort dingen even moet opmerken, want hij zal zelf ook wel beseffen dat niemand op zo'n rooster let. Het is voor hém ook niet voordelig als jullie niet van dat proefwerk weten, want dan worden er slechte cijfers gehaald. Eigenlijk is het gewoon heel onhandig van die docent. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hush schreef:
    (...)
    Het bleek wel op het proefwerkrooster te staan, maar niemand maar dan ook serieus niemand kijkt daar ooit op.

    Ooh juist. Ja dan hadden jullie daar op moeten kijken, geen wonder dat jullie ongelijk krijgen. Ik zit op het HBO, wij krijgen vrijwel elke week wel zo'n geintje. Zuigt hard, maar ja, het is buigen of barsten :/


    No growth of the heart is ever a waste