• >> Zie mijn nieuwe Schrijvers ID voor een up-to-date versie. ^^ <<



    Gegevens
    Naam: Square. (krul)
    Leeftijd: Geboren op 13-08-1996. 14 15 16 17 dus, op dit moment.
    Woonplaats: Een klein en sinds 2012 wereldberoemd dorpje in het Hoge Noorden van Nederland.
    Iets over mezelf: Sinds ik leerde lezen in groep drie was dat een van mijn grootste hobby's. Op een gegeven moment kon ik in de kinderafdeling van de bibliotheek hier in het dorp bijna geen boeken meer vinden die ik mee wilde nemen, want alle dingen die me leuk leken had ik al eens gelezen. Tegenwoordig kom ik bijna nooit meer in de bieb, omdat ik mijn handen vol heb aan zelf schrijven en verhalen lezen op Q. Ik lees zo ongeveer alle genres, als het verhaal me maar boeit, maar ik schrijf eigenlijk vooral een soort romantische komedies. En fluff. Vrachtwagenladingen aan fluff. :'D

    Ik ben dan wel een bèta-reader, maar dat wil nog niet zeggen dat al mijn verhalen honderd procent foutloos zijn, zeker de oudere niet. Het is altijd lastig om je eigen verhalen na te kijken, dus voel je vrij me te verbeteren als je foutjes opmerkt. Je krijgt een virtueel koekje en een kruimel eeuwige dankbaarheid.



    Als je iets specifieks zoekt, gebruik dan de zoekfunctie van je browser (meestal Ctrl + F) en typ de titel van een verhaal of een van de categorieën, zodat de pagina er direct heenspringt. (Wel eerst de tweede spoilerknop openen! ^^)


    Stories (62)

    Legenda/Inhoud
    Harry Potter (40) Algemeen (16) - Perciver (24)
    Teen Wolf (4)
    Sherlock (2)
    Merlin (2)
    Atlantis (1)
    Supernatural (1)
    Doctor Who & Torchwood (1)
    Glee (1)
    Twilight (1)
    Non-fanfics (9)

    x Beëindigd (39) - deze zijn af en ik werk er niet meer aan.
    x Lopend (6 ) - hier ben ik actief mee bezig.
    x Tijdelijk gepauzeerd (5) - deze ben ik van plan ooit nog af te maken, maar er zullen voorlopig geen nieuwe hoofdstukken bij verschijnen.
    x Standalones (12) - dit zijn stories waarin losse verhalen staan. Er kunnen nog meer bij komen, maar daar zit geen regelmaat in.

    [ - ] - dit onderdeel is niet van toepassing (zoals aantal hoofdstukken bij verzameling stand-alones).
    [ ? ] - dit staat nog niet vast (zoals woordenaantal bij lopend verhaal).
    [ drabble ] - een heel kort verhaal dat uit precies honderd woorden bestaat, al worden er ook wel eens stukjes tot zo'n vijfhonderd woorden mee beschreven.
    [ fluff ] - soort luchtig feel-good verhaaltje, meestal romantisch en grappig.
    [ angst ] - verdrietig of duister verhaal, vaak met een slecht of open einde (tenzij slechts een deel van het verhaal angst is en er ook andere genres zijn).
    Alle verhalen staan per categorie gesorteerd op aantal woorden, van het meest naar het minst, met daaronder stories waarbij het aantal woorden (nog) niet vaststaat.



    Stories
    Harry Potter
    Algemeen
          x The Potters
    Beschrijving: James is blijven zitten, Albus valt voor het verkeerde meisje en Lily denkt dat ze wordt gestalkt door een Zwadderaar. Daarnaast is er ook nog het vreemde gedrag van Roos en Hugo, hangt er spanning tussen Lily's twee beste vrienden en besluit de dochter van Pulpers om de familie Potter te volgen. Dat het geen saai jaar zal worden op Zweinstein staat vast.
    Genre: Next-gen, canon, drama, romantiek, humor, actie
    Aantal hoofdstukken: 217
    Aantal woorden: 118.721
    Waarschuwingen: Wisselende pov's, slechte interpunctie in de eerste hoofdstukken
    Geschreven: Augustus 2010 tot maart 2011

          x I'm from where the Magic is
    Beschrijving: Albus heeft als enige van de drie kinderen van de Potters geen magie. Dat is niet gemakkelijk, maar daarnaast heeft hij ook nog een geheim dat hij met niemand durft te delen. Hij kan zijn ouders niet nog eens teleur stellen, zelfs al wordt het steeds moeilijker om zijn gevoelens te blijven ontkennen.
    Genre: Next-gen, humor, romantiek, drama
    Aantal hoofdstukken: 106
    Aantal woorden: 64.595
    Waarschuwingen: Kleine aanpassingen aan de canon
    Geschreven: December 2011 tot 21 september 2012

          x Teachers, Slytherins & other Criminals
    Trailer.
    Beschrijving: Tanya Aytelle is een jonge docente toverdranken op Zweinstein. Ze is getalenteerd, knap, intelligent en door en door Zwadderaar.
    Genre: Next-gen, canon, actie, romantiek
    Aantal hoofdstukken: 52
    Aantal woorden: 24.288
    Waarschuwingen: Dood van een personage
    Geschreven: April tot augustus 2011

          x At the touch of Love
    Beschrijving: Wanneer Sirius zich opeens vreemd en afstandelijk begint te gedragen, weet Remus niet precies wat hij met zijn beste vriend aan moet. Het wordt er gek genoeg echter niet beter op wanneer Sirius zich weer vol enthousiasme op hem stort, want dit gebeurt een beetje te letterlijk voor Remus' smaak.
    Genre: Romantiek, humor
    Aantal hoofdstukken: 15
    Aantal woorden: 10.920
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 2 januari 2013 tot 23 maart 2013

          x Luna, I want to take you to the moon
    Trailer.
    Beschrijving: Na de Slag om Zweinstein en de ondergang van Voldemort lijkt Marcels leven weer een beetje tot rust te komen. Hij begint zelfs gewend te raken aan zijn fanclub, maar dan zet dat ene speciale meisje zijn wereld weer op zijn kop.
    Genre: Romantiek, humor
    Aantal hoofdstukken: 16
    Aantal woorden: 8.950
    Waarschuwingen: Niet volledig volgens de canon
    Geschreven: Juli 2011

          x Magical Matchmaking in six easy Steps
    Beschrijving: Lily probeert Albus en Scorpius te koppelen, maar dat is lastiger dan ze had gedacht.
    Genre: Humor, romantiek
    Aantal hoofdstukken: 9
    Aantal woorden: 6.409
    Waarschuwingen: Personages die in een ander huis zitten dan waar JKR ze heeft geplaatst
    Geschreven: 19, 20 & 21 april 2012

          x Wie niet sterk is, moet slim zijn
    Beschrijving: Het verhaal van Christine Adams, een Death Eater, tijdens de laatste slag om Hogwarts. Het is lastig om je verleden af te schudden als het zo vastbesloten is om je niet los te laten.
    Genre: Canon, actie, angst
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal woorden: 4.093
    Waarschuwingen: Oorlog
    Geschreven: 29 oktober 2013

          x I never meant to hurt you
    Beschrijving: Ontstaan met de bedoeling de Percy waar je over leest in de boeken uit te leggen, in de hoop dat mensen hem hierna beter zullen begrijpen.
    Genre: Angst, drama, canon
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 3.724
    Waarschuwingen: Canon dood, depressie
    Geschreven: 24 tot 29 mei, 17 juni 2012

          x They kept saying he was gone
    Beschrijving: George kan niet geloven dat Fred er niet meer is en dat hij voortaan alleen zal zijn. Hij weigert te accepteren dat zijn eigen broer hem in de steek heeft gelaten, maar hoe lang zal hij dit kunnen blijven ontkennen?
    Genre: Angst, drama, canon
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 3.254
    Waarschuwingen: Dood, depressie, zelfmoordgedachten
    Geschreven: Maart 2011

          x Right here where we wanna be
    Beschrijving: Sirius heeft Remus meegesleept op vakantie en nu moeten ze een bed delen. Remus is niet blij.
    Genre: Fluff, misschien een piepklein beetje angst
    Aantal hoofdstukken: 1
    Aantal woorden: 3.063
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Zomer 2013 en maart 2014

          x Rubber Duck Romance
    Beschrijving: Molly heeft een oogje op Arthur, ondanks zijn rare muggleobsessie. Arthur is al lang gevallen voor Molly, maar is te verlegen om het te laten merken. En het badeendje? Geloof het of niet, maar dat is een ongelofelijk romantisch voorwerp.
    Genre: Romantiek, humor
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 2.514
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 11 maart tot 9 augustus 2013

          x We are all prisoners
    Beschrijving: Jane en Astoria kennen elkaar niet en hebben totaal verschillende levens, maar ze hebben één ding gemeen; Draco Malfoy. Beide willen ze hem het liefst zo snel mogelijk weer uit hun levens hebben, maar ze hebben hem ook allebei nodig.
    Genre: Romantiek, drama, humor
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Augustus 2011 tot ?

          x James Potter: matchmaker, Lily expert and all round idiot
    Beschrijving: Het verhaal dat ik jullie wil vertellen begon toen Sirius de bieb binnen marcheerde, op de stoel tegenover die van Remus ging zitten en resoluut verkondigde: “Moony, wij gaan samen naar het bal.”
    Genre: Humor
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 23 augustus 2013 tot ?

          x The Eyes of a Snake
    Beschrijving: Abby is ingedeeld bij Zwadderich, maar voelt zich daar niet thuis. Ze heeft geen vrienden tot Scorpius, de meeste populaire jongen van school, opeens interesse in haar toont. Maar kan ze hem wel vertrouwen? En hoe zit het met die vreemde moorden? Hoeveel van wat haar docent Waarzeggerij beweert is waar?
    Genre: Romantiek, mysterie, canon
    Aantal hoofdstukken: 85 tot nu toe
    Aantal woorden: 51135 tot nu toe
    Waarschuwingen: Pesten, dood van bijfiguren
    Geschreven: Maart 2011 tot februari 2012, ?

          x Humans, Werewolves & other Monsters
    Beschrijving: Na de gebeurtenissen in Teachers, Slyterins & other Criminals wil Tanya wraak. Dat gaat echter niet zo gemakkelijk, zeker niet met al de onverwachte problemen die ze tegekomt.
    Genre: Next-gen, canon, actie
    Aantal hoofdstukken: 13 tot nu toe
    Aantal woorden: 5.653 tot nu toe
    Waarschuwingen: Geweld
    Geschreven: Augustus 2011 tot april 2012, ?

          x Do you believe in Magic?
    Beschrijving: Engelse Harry Potter one-shots.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Aangegeven per verhaal
    Geschreven: Vanaf juni 2012


    Perciver
          x Heart of Gold
    Beschrijving: Oliver komt langzaamaan steeds meer dingen te weten over Percy. Hij had nooit gedacht dat iemand zo veel geheim kon houden, of dat mensen zo stom konden zijn dat ze de echte Percy niet zagen.
    Genre: Romantiek, humor, fluff, drama
    Aantal hoofdstukken: 112
    Aantal woorden: 79.949
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 26 maart 2012 tot 26 maart 2013

          x I want it bad
    Beschrijving: Oliver is een populaire sporter en Percy is de nieuwe jongen in het leren jack met de glanzende motor. Drie keer raden hoe dit verhaal zal eindigen.
    Genre: Humor, fluff, romantiek (of zoiets), AU
    Aantal hoofdstukken: 22
    Aantal woorden: 24.370
    Waarschuwingen: Één of twee hoofdstuk die te maken hebben met pesten
    Geschreven: Midden juli tot 17 november 2013

          x Every Perciver AU you (n)ever wanted
    Beschrijving: De story waarin alle one-shots staan die zijn voortgekomen uit mijn project voor NaNoWriMo 2012, waarvoor ik om prompts had gevraagd. In de beschrijving van de story valt ook een overzicht van alle verhalen die ik hiervoor heb geschreven te vinden; Olismaug en You bug me horen hier ook bij.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: 13.601
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 5 november 2012 tot 31 december 2012

          x Smile and wave
    Beschrijving: Percy en Oliver doen alsof ze een relatie hebben, maar dat is toch lastiger dan gedacht.
    Genre: Fluff
    Aantal hoofdstukken: 10
    Aantal woorden: 7.708
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Maart 2013 tot 1 juli 2013

          x Olismaug
    Beschrijving: Olismaug is een gevaarlijke draak waar Charlie Weasley als maanden achteraan zit. Het woeste beest lijkt echter in een schoothondje te veranderen zodra hij bij Percy in de buurt is.
    Genre: Humor, AU, soort-van-maar-toch-iets-te-serieus-voor-crack
    Aantal hoofdstukken: 7
    Aantal woorden: 6.117
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 5 tot 7 november 2012

          x Breaking the Stereotype (and a few Hearts)
    Beschrijving: Penny vindt het geweldig om uit te vinden dat haar vriendje eigenlijk op jongens valt, maar Percy weet niet zeker of hij haar enorme enthousiasme wel deelt.
    Genre: Fluff, humor
    Aantal hoofdstukken: 8
    Aantal woorden: 5.013
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Begin juli 2012

          x The Art of Proposing
    Beschrijving: Percy probeert Oliver ten huwelijk te vragen, maar het blijkt moeilijker te zijn dan hij dacht.
    Genre: Fluff
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal woorden: 3.861
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 1, 2 en 5 augustus 2012

          x Heart of Chocolate
    Beschrijving: Spin-off van Heart of Gold over Wesley. Het is handig om HoG eerst te lezen als je er iets van wilt begrijpen.
    Genre: Fluff
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 3781
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 30 maart tot 1 mei 2013

          x Hello Minister, did I mention I'm resigning?
    Beschrijving: Een Perciver fanmix, met bijpassende drabbles bij ieder nummer die samen een verhaal vertellen.
    Genre: Fluff, angst, drama, songfic
    Aantal hoofdstukken: 13
    Aantal woorden: 3.562
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 15 augustus 2012 tot 2 maart 2013

          x Four weddings and another one
    Beschrijving: Na de Battle of Hogwarts zijn er een heleboel bruiloften waar Percy heen moet en iedere keer komt hij Oliver Wood weer tegen.
    Genre: Romantiek, humor
    Aantal hoofdstukken: 5
    Aantal woorden: 3.554
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Augustus 2011, 13 & 14 mei 2012

          x You bug me
    Beschrijving: Na een fikse ruzie met Hermione zoekt Ron onderdak bij Percy. Hij gedraagt zich echter niet erg netjes, hangt hele dagen op de bank en weigert een eigen woning te zoeken, waardoor Percy zijn toevlucht moet nemen tot creatievere middelen om Ron weg te krijgen.
    Aantal hoofdstukken: 3
    Genre: Humor
    Aantal woorden: 3.126
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Eind november en begin december 2012

          x He's not my boyfriend
    Beschrijving: Iedereen schijnt te denken dat Oliver Percy's vriendje is, waarmee ze de feiten uiteraard op een grove manier misinterpreteren. Toch?
    Genre: Fluff
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 3.041
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 17 tot 24 juni 2012

          x Oliver's favourite Colour
    Beschrijving: Oliver wisselt nogal vaak van lievelingskleur, maar hij begint een patroon te zien in de manier waarop hij ze uitkiest. Hij hoopt dat Percy het niet zal merken.
    Genre: Fluff
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 2.872
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Juni 2012

          x I think I'm falling for you
    Beschrijving: Oliver viel zowel letterlijk als figuurlijk op Percy.
    Genre: Fluff
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 2.812
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 12 tot 17 augustus 2012

          x From A to Z [EN][NL]
    Beschrijving: Perciver one-shots; voor iedere letter van het alfabet één. De Engelse versies zijn precies honderd woorden.
    Genre: Veel fluff, beetje angst
    Aantal hoofdstukken: 26
    Aantal woorden: Engelse versie 2.600, Nederlandse versie 2.764
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 22 juni tot 15 juli 2012

          x Here's to another year
    Beschrijving: Als verjaardagscadeau van mij aan jullie, hier tien 100-woord drabbles over een paar van Percy's verjaardagen.
    Genre: Fluff, heel lichte hint angst
    Aantal hoofdstukken: 10
    Aantal woorden: 1000
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 12 tot 16 augustus 2013

          x Keep me safe tonight
    Beschrijving: “Wat zouden ze moeten zien? Bij Merlin, dit is jouw huis. Als je hier al niet jezelf kunt zijn, waar dan wel?”
    Genre: Angst
    Aantal hoofdstukken: 1
    Aantal woorden: 983
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 6 oktober 2012

          x Hidden in plain sight
    Beschrijving: Percy trekt per ongeluk Olivers aandacht en Oliver besluit dat hij vrienden met Percy wil worden, wat meer gevolgen zal hebben dan hij zich ooit had kunnen voorstellen.
    Genre: Fluff, romantiek, humor, theelepeltje drama of angst
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Idee vanaf ongeveer eind 2011, op Q gepost van maart 2013 tot ?

          x Tangled String
    Beschrijving: Oliver en Percy proberen samen een medicijn te vinden voor Ginny en James, die leiden aan een vermoedelijk terminale ziekte. Het loopt allemaal anders dan ze verwachten.
    Genre: Angst, beetje fluff, actie
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Prompt van Jip uit november 2012, gepost van 25 november 2013 tot ?

          x Write me maybe
          in samenwerking met C0urage, Cresseyde, Festus, Parachutes, Snowmn, SPECS & Wiarda
    Beschrijving: Met Olivers hulp begint Percy aan de missie die hij zichzelf heeft opgelegd: al zijn ex-vriendjes opzoeken om te zien wat er van ze is geworden.
    Genre: Fluff, mogelijk angst, andere dingen
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 3 december 2013 tot ?

          x The Date List
    Beschrijving: Oliver vindt een lijstje en is vastbesloten Percy mee te sleuren in zijn wilde tocht om alle dingen die op de lijst staan uit te voeren.
    Genre: Fluff (vermoedelijk)
    Aantal hoofdstukken: 44 + een proloog (en eventueel epiloog)
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 9 maart 2014 tot ?

          x Glasses, Books & a lot of Quidditch
    Beschrijving: Een plek waar ik al mijn korte Percy, Oliver en Perciver verhalen kwijt kan.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Angstaanjagende hoeveelheden fluff
    Geschreven: Vanaf mei 2012

          x Heart of Gold 'verse
    Beschrijving: Hier zal ik alle korte verhalen posten die ik heb geschreven binnen de wereld van Heart of Gold en Heart of Chocolate.
    Genre: Voornamelijk fluff en humor, maar ook meer serieuze dingen
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Vanaf september 2013


    Teen Wolf
          x Thanks [EN] [NL]
    Beschrijving: Er waren geen grote gebaren nodig, maar Stiles zou een simpel bedankje echt waarderen. Haast dagelijks iemands leven redden was tenslotte vrij veel werk.
    Genre: Humor
    Aantal hoofdstukken: 3
    Aantal woorden: Engelse versie 2.690, Nederlandse versie 2.886
    Waarschuwingen: Een beetje bloed en wat verwondingen, maar het blijft erg vaag
    Geschreven: De nacht van 22 op 23 oktober 2012

          x Dude, you could have warned me
    Beschrijving: Acht drabbles over hoe Scott erachter kwam dat Stiles en Derek iets hadden.
    Genre: Fluff, humor
    Aantal hoofdstukken: 8
    Aantal woorden: 100 per drabble, 800 totaal
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 19 tot 21 augustus 2012

          x Don't be such a Sour Wolf
    Beschrijving: Engelse en Nederlandse one-shots over Teen Wolf. Voornamelijk Sterek.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Aangegeven per verhaal
    Geschreven: Sinds 7 oktober 2012


    Sherlock
          x Don't make people into heroes, John - Sherlock
    Beschrijving: John Watson is weer terug bij af; alleen, met lege dagen en zonder werk of enig vooruitzicht daarop. Want Sherlock, die binnen korte tijd zijn beste vriend was geworden, is dood - toch?
    Genre: Canon, angst
    Aantal hoofdstukken: ?
    Aantal woorden: ?
    Waarschuwingen: Depressie, zelfmoord, geweld, spoilers voor alles tot en met Reichenbach Fall (S2 E3)
    Geschreven: Januari 2012 tot ?

          x We can't giggle, it's a crime scene - BBC Sherlock drabbles
    Beschrijving: Korte verhalen over van alles en nog wat.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Aangegeven per verhaal
    Geschreven: Vanaf januari 2012


    Merlin
          x Nobody knows
    Beschrijving: Arthur ontdekt Merlins geheim, waardoor verschrikkelijk veel dingen veranderen, zonder dat iemand het merkt.
    Genre: Canon, drama
    Aantal hoofdstukken: 4
    Aantal woorden: 2.628
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: 29 juni tot 1 juli, 9 augustus 2012

          x Destiny and chicken
    Beschrijving: Al mijn Merlin (voornamelijk Merthur) one-shots.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Aangegeven per verhaal
    Geschreven: Vanaf november 2012


    Atlantis
          x Triangles & Fate
    Beschrijving: Engelse one-shots over BBC Atlantis, met heel veel Jagoras.
    Genre: Van alles, maar voornamelijk fluff
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Aangegeven per verhaal
    Geschreven: Vanaf 16 november 2013


    Supernatural
          x Saving People, Hunting Things
    Beschrijving: One-shots en drabbles over Supernatural.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Aangegeven per verhaal
    Geschreven: Vanaf juli 2013


    Doctor Who & Torchwood
          x Wibbly-wobbly timey-wimey stuff
    Beschrijving: One-shots over verschillende personages uit zowel Doctor Who als de spin-off Torchwood.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Aangegeven per verhaal
    Geschreven: Vanaf mei 2012


    Glee
          x Glee standalones
    Beschrijving: Korte Glee fanfics in zowel Engels als Nederlands.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Aangegeven per verhaal
    Geschreven: Vanaf juli 2011


    Twilight
          x Daylight - Renesmees true story
    Beschrijving: Het vinden van de ware is niet zo makkelijk als het klinkt, ook niet voor een half-vampier.
    Genre: Next-gen, canon, romantiek, drama, actie
    Aantal hoofdstukken: 60
    Aantal woorden: 24.562
    Waarschuwingen: Dit was mijn allereerste verhaal op Quizlet, dus het bevat slechte spelling, gebrekkige interpunctie en een niet bepaald geweldige schrijfstijl. Het wordt wel wat beter tegen het einde.
    Geschreven: Juni 2010 tot september 2010


    Non-fanfics
          x Catch me if you can
    Beschrijving: Marit en Simon beginnen aan een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland zonder echt te beseffen waar ze zich op inlaten. Ze proberen Elise te vinden, die spoorloos is verdwenen, maar langzamerhand lijken ze andere, grotere problemen te hebben. Geschreven voor SOTY 2013.
    Genre: Fantasy, drama, humor
    Aantal hoofdstukken: 49
    Aantal woorden: 40.595
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Februari 2013 tot 30 november 2013

          x Ladies, Bugs & Ladybugs
    Beschrijving: Jess moet de irritante, populaire Joshua biologiebijles geven, maar ze krijgen nooit veel werk gedaan. Wat allemaal aan hem ligt, natuurlijk.
    Genre: Humor, romantiek
    Aantal hoofdstukken: 75
    Aantal woorden: 37.345
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Januari 2011 tot mei 2012

          x This is War
    Beschrijving: Alexis is 16 en wereldberoemd. Dan ontmoet ze Chris, die haar dingen laat zien die doodnormaal lijken, maar compleet nieuw voor haar zijn.
    Genre: Drama, romantiek, humor
    Aantal hoofdstukken: 63
    Aantal woorden: 27.577
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Oktober 2010 tot juli 2011

          x De Snuffelaars
    Beschrijving: Evelien en haar kleine zusje Lilly zien hoe een man een klein hondje trapt. Uiteraard wil Lilly ondanks de waarschuwing van hun vader meteen detective gaan spelen om de dader op te sporen en terecht te straffen.
    Genre: Detective
    Aantal hoofdstukken: 22
    Aantal woorden: 9.276
    Waarschuwingen: Dit was een schoolopdracht en door dit verhaal ben ik voor het eerst begonnen te schrijven. Dat dit mijn allereerste keer was valt duidelijk te merken in de opzet van het verhaal en de interpunctie is ook niet altijd geweldig.
    Geschreven: September 2008 tot januari 2009

          x Once upon a time there were two princes
    Beschrijving: Twee sprookjes die zijn herschreven - het ene met twee prinsen en het andere met twee prinsessen.
    Genre: Sprookje
    Aantal hoofdstukken: 2
    Aantal woorden: 2.858
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: April 2012, 22 & 23 juni 2012

          x Dancing in the Moonlight
    Beschrijving: Sophie probeert meer te weten te komen over Cerberus en de rest van de vreemde groep mensen die in een verlaten winkelcentrum wonen, maar is dat wel een goed idee? Ondertussen is aan de andere kant van het land Matt ontvoerd en probeert hij Oz zo ver te krijgen dat hij hem vertelt wat er aan de hand is.
    Genre: Fantasy, actie, drama
    Aantal hoofdstukken: 73 tot nu toe
    Aantal woorden: 40.413 tot nu toe
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: November 2011 (NaNoWriMo), mei 2012 tot augustus 2012, ?

          x Klaprozen
    Beschrijving: Elizabeth leeft in het landelijke Engeland van 1808. Ze is getrouwd, maar dan arriveren er anonieme liefdesbrieven, die ze ondanks alles niet zomaar kan negeren.
    Genre: Romantiek, historisch
    Aantal hoofdstukken: 16 tot nu toe
    Aantal woorden: 15.793 tot nu toe
    Waarschuwingen: Geen
    Geschreven: Februari 2011 tot februari 2012, ?

          x True Smiles lead to True Friends
    Beschrijving: Verzameling korte verhalen die ik nergens anders onder kon brengen. Voornamelijk dingen die voortkwamen uit schoolopdrachten.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Verschilt per verhaal, maar over het algemeen af en toe gebrekkige spelling of interpunctie omdat er vrij oude verhalen tussen zitten
    Geschreven: Vanaf 2008

          x Schrijfwedstrijden
    Beschrijving: Verzameling van verhalen geschreven voor wedstrijden hier op Quizlet.
    Genre: Van alles
    Aantal hoofdstukken: -
    Aantal woorden: Verschilt per verhaal
    Waarschuwingen: Verschilt per verhaal
    Geschreven: Vanaf maart 2011




    Quizzen (16)
    Welk vreemd fruit ben jij?
    Hoe goed ken jij Twilight?
    Op welk ei lijk jij?
    Waar ben jij gek op?
    Twilight of Harry Potter?
    Wat heb jij dringend nodig?
    Wat voor films kijk jij graag?
    Wat is jouw lievelingskleur?
    Verveel je je?
    Wat voor persoon ben jij?
    Wie ben jij uit The Potters?
    Hoe goed ken jij de wereld van de FanFiction?
    Hoe goed ken jij mijn stories?
    Overleef jij deze quiz?
    Hoeveel weet jij van Doctor Who?
    Hoeveel weet jij van Merlin?
    Hoeveel weet jij over seksualiteit & genderidentiteit?


    De schuingedrukte quizzen zijn - naar mijn mening - van goede kwaliteit. De rest is allemaal al jaren oud en het risico op spelfouten of overdreven smileys is daar erg groot.



    Gedichten (22)
    Regen
    Computer
    Inspiratie
    Quizlet! ^^
    Het dramatische leven van een kikker (:
    Als ik een pen was.
    Haat
    Rode puntmutsen
    Zee
    Schaduw
    Zeiden ze
    Oceaan
    Leeg
    Nachtmerrie
    A poem about (not) needing
    Very Serious Love Poem
    Shakespeare's Sonnet 18 (as rewritten by a modern day student)
    Een liefdesgedicht voor (an)alfabeten
    A very short poem about interpunction
    Griezeldicht #1
    Griezeldicht #2
    Griezeldicht #3

    Onderaan staan de nieuwste gedichten, maar sommige helemaal bovenaan zijn al meer dan vier jaar oud. Ik ben bovendien geen dichter, dus lees deze verzameling op eigen risico. :'D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 12:29 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hou van jouw Harry Potter verhalen :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Ik hou van jouw Harry Potter verhalen :9~

    Ghehe, bedankt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hou van al jouw verhalen <333


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dikke aanrader van mij want het zijn geweldige verhalen. Zeker die van George!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Jou story was de beste eveaerr @ The Potters


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @ Defensive, Fides & taraluis;
    Dankjulliewel! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Al je HP-fanficts zijn/waren geweldig. Als je nog eens een verhaal begint ga je me wel waarschuwen hé? Want ik wil het liefste alles lezen van je, maar met verhalen waar je al een heel stuk verder bent ben ik meestal te lui om het helemaal bij te gaan lezen ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Serieus, je schrijft echt geweldig! Al je verhalen die ik volg zijn even mooi, spannend en gewoon te goed!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    @ Wiarda; Tuurlijk. :'D

    @ Mylintis; Bedankt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik ga je verhalen lezen uit reacties te lezen ben je heel goed
    als ik het goed, leuk of whatever vind hoop ik dat je nog heel lang door gaat
    als ik het niet goed vind hoop ik het ook xD


    xkaylee

    MissKaylee schreef:
    ik ga je verhalen lezen uit reacties te lezen ben je heel goed
    als ik het goed, leuk of whatever vind hoop ik dat je nog heel lang door gaat
    als ik het niet goed vind hoop ik het ook xD


    I´m nothing special.

    MissKaylee schreef:
    ik ga je verhalen lezen uit reacties te lezen ben je heel goed
    als ik het goed, leuk of whatever vind hoop ik dat je nog heel lang door gaat
    als ik het niet goed vind hoop ik het ook xD
    '

    Haha, bedankt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I love your HP-stories!_O_


    Love always and forever- Avril Lavigne

    RoozPotter schreef:
    I love your HP-stories!_O_


    Dankje. :'D

    Updates;
    x Nieuw verhaal. (Luna, I want to take you to the moon)
    x Aantal gedichten toegevoegd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je schrijft echt geweldig goed!


    Be a hero, kill your ego.