• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:23 ]

    Je moet hem zeggen, dat je het niet fijn vindt hoe hij zich gedraagt. Met dat leuk vinden; wacht totdat hij je het verteld. Dan kun je hem zeggen dat je hem niet zo ziet, maar hem ook niet kwijt wilt, aangezien hij één van je beste vrienden is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als het je beste vriend is dan zou je dat toch wel gewoon kunnen vertellen? Maar goed ik had ook ooit zoiets en toen zei op msn tegen die kerel dat ik hem irritant vond :'D


    -

    Ik zou denk ik zeggen dat ik het irritant vind hoe hij zich gedraagt. Over die verliefdheid zou ik niet beginnen en gewoon wachten tot hij het zelf zegt, als het waar is.


    To live would be an awfully big adventure

    Jij denkt dat hij je missschien leuk vind? Is het nog niet duidelijk genoeg dan? :'D
    En zoals al gezegd; ik zou wachten tot hij zijn liefde aan je bekend, en dan gewoon toegeven dat je niet hetzelfde voor hem voelt. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Jij denkt dat hij je missschien leuk vind? Is het nog niet duidelijk genoeg dan? :'D
    En zoals al gezegd; ik zou wachten tot hij zijn liefde aan je bekend, en dan gewoon toegeven dat je niet hetzelfde voor hem voelt. (:

    hahah x'D
    Ja misschien is dat idd een goed idee. (: