• Heee.
    Ik heb net op school echt iets gezien wat ik nooit hebben willen zien. Een jongen van mijn klas is 15 of 16 jaar en heeft een vriendin van 18 jaar, en dat meisje daar heb ik wel eens mee gepraat maar ken haar verder niet goed ofzo maar ze is hardstikke aardig en leuk om mee te praten.

    Maarja, net op school ik wil mijn boeken terug doen in mijn tas. Dus ik open de deur naar dat halletje, zie ik die jongens ineens bijna een ander meisje zoenen... Ik heb me niet verkeken, ik weet zeker dat ze gingen bijna zoenen want toen ik binnen kwam lieten ze elkaar gauw los en werden knal rood. Ik vind het echt lullig voor dat meisje die met hem heeft, en ik wou het eerst gaan vertellen maar ik denk dat het beter is dat ik me er buiten hou.

    Maar ik vind het zo gemeen van hem hé! Dat is toch gewoon dom?
    Ook wel eens zoiets meegemaakt? En wat heb je toen gedaan.


    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Nog nooit mee gemaakt, maar ik zou het wel tegen het meisje zeggen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Nog nooit mee gemaakt, maar ik zou het wel tegen het meisje zeggen.

    Maar straks krijg ik daar problemen door. Of ze gelooft me niet en denkt dat ik steukel tussen hun. Of straks zegt ze tegen die jongen van 'ja ik hoorde van H dat je bijna stond te zoenen met een ander meisje, is dat waar?' En dan heb ik problemen o.o Ze komt er vanzelf wel achter, i guess.


    Sometimes it's best not to care.

    Ja dat is echt gemeen en dom van die jongen maar slim van jou om je er niet mee te moeien

    Ja op een Slaapfeestje was er een meisje die ik totaal ni af kan heeft voor de ogen gekust met de beste vriend van haar lief
    Wij hebben het de dag erna wel gevraagd aan haar of we het mochten zeggen van haar tegen haar lief en dan was het uit


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Paradox schreef:
    (...)
    Maar straks krijg ik daar problemen door. Of ze gelooft me niet en denkt dat ik steukel tussen hun. Of straks zegt ze tegen die jongen van 'ja ik hoorde van H dat je bijna stond te zoenen met een ander meisje, is dat waar?' En dan heb ik problemen o.o Ze komt er vanzelf wel achter, i guess.


    Toch zou ik het wel zeggen. Want dan hoort ze het van iemand anders en ziet ze in wat voor een stommerd hij is om dat te doen.


    Food.

    Als ik jou was zou ik het met de jongen bespreken, het is niet aan jou om het aan het meisje te vertellen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zeg tegen die gast: 'Of jij vertelt het, of ik doe het.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Damnara schreef:
    Als ik jou was zou ik het met de jongen bespreken, het is niet aan jou om het aan het meisje te vertellen.

    Ja nou met die jongen er over praten helpt niet. Want hij is heel arrogant, en liegt altijd! Echt hij doet heel stoer over dingen, en verzint heel vaak dingen om stoer te lijken. Echt een macho. En toen ik dat halletje binnenkwam, zei ook meteen zo van : Oh hebben we vrij? Om zich er onder uit te lullen, dus ik liep gewoon naar me tas en deed net alsof ik niks gezien had. En hij ineens: Ja ik was even C aan het klieren, poken enz. Terwijl ik er niks over vroeg.. Verdacht. Maar, hij gaat mij echt niet eerlijk vertellen wat er aan de hand is, of dat met mij bespreken. Geloof me, hij is een Kl**tz*k.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou me er nier mee bemoeien als ik jou was.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ruocco schreef:
    Zeg tegen die gast: 'Of jij vertelt het, of ik doe het.'

    Maar straks wil die jongen het dan verpesten tussen mij en mijn vriend om me terug te pakken o.o want die kerel liegt alles bij elkaar en verzint van alles. Dus ik ben bang als ik me er mee bemoei, dat hij mijn leven zuur gaat maken.


    Sometimes it's best not to care.