• Hello guys!

    Iedereen is wel uitgescholden. Hoe kut het ook klinkt, let's face it, je bent vast wel eens een hoer, trut, kutwijf, bitch, slet, emo, goth, huppelkut, etc. genoemd. Toch?
    Of een ander scheldwoord.
    Vorige zomer gingen mijn zus, ik en wat vrienden met de speedboot naar Brielle. We kwamen van een vereniging af waar we allemaal met blote voeten lopen. Je draagt daar geen schoenen, dat is voor oude mensen daar.(nerd) Ik loop daar op het gras, zand, grind, asfalt, hout, etc. op met mijn blote voeten sinds ik net kon lopen/kruipen, dus dat ben ik wel gewend.
    Anyways, we hadden er dus niet aan gedacht om slippers of zo mee te nemen, dus toen we daar aankwamen moesten we op onze blote voeten lopen.
    Dus nou ja, we liepen daar allemaal gewoon relaxed en ik zag wel dat mensen raar keken haha.
    Toen was er opeens een meisje en die liep ons voorbij, en wees en riep: 'Dat zijn hippies, want ze zien er arm uit en hebben geen schoenen aan!'
    Oké, ik had gewoon een shortje met topje aan en m'n zus ook, en de jongens gewoon een zwembroek + shirt. Misschien zagen we er wat shabby uit, maar care hahaha.
    Maar we moesten zo lachen dat we als hippies werden aangezien 8D - zucht - Goede tijden..
    Wie is er ook wel eens raar 'uitgescholden'?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, faal.
    Niet uitgescholden, maar een omaatje zei tegen haar dochter dat ik van de zondag school was.
    Dat kwam door mijn scoutingbloes, maar het was niet eens zondag maar zaterdag 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Iemand niemde mij eens een robot. Omdat ik gevoelloos ben volgens die persoon.
    Oeh en ook hondje.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn vader heeft ooit iemand uitgescholden voor Pannekoek :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    8D
    Waar zijn de joints en Bob Marley?


    No growth of the heart is ever a waste

    Goudvis,omdat ik rood haar heb.Ik snap hem nog steeds niet.
    Op de basisschool ben ik een jaar lang zo genoemd, maar toen ik een keer blub blub waar is de zee zei stopte ze.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    TheBoss schreef:
    8D
    Waar zijn de joints en Bob Marley?

    Die lagen in de boot. ^^
    Oy oy oy!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hahaaa, Hippie hoe kom je erop?
    Lijkt me idd echt hilarisch..
    Uhmm.. Ik ben volgens een paar jongens uit de klas 'dat meisje dat niet kan lachen'. Maar dat ik niet kan lachen bij hun in de buurt wil niet zeggen dat ik niet kán lachen..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    HeroHUNTER schreef:
    Mijn vader heeft ooit iemand uitgescholden voor Pannekoek :Y)


    Mijn leraar noemde me pannekoek toen ik mijn gym spullen was vergeten. -_-
    Nu noemt mijn vriendin me ook steeds pannekoek. Echt irritand.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    StJimmy schreef:
    Goudvis,omdat ik rood haar heb.Ik snap hem nog steeds niet.
    Op de basisschool ben ik een jaar lang zo genoemd, maar toen ik een keer blub blub waar is de zee zei stopte ze.


    Hahaa dat is van Spongebob toch? Dat is kei lol!
    Wel vervelend dat ze je zo noemden..
    Ik was altijd 'langharige tekkel' maar weet nog steeds niet waarom..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    meheh, :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    dan moet je m'n broertje horen, die verzint dingen als vuile onderbroek...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Haha :')
    Ik ben ooit een keer gothic genoemd op een dag dat ik een wat lossere spijkerbroek aanhad en bijna geen make-up op had. Dat was ook best vaag.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben een keer vampier genoemd omdat de zon heel fel in mn oog scheen en ik auw zei. Ze geloofde echt dat ik een vampier was. :facepalm:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik ben een keer vampier genoemd omdat de zon heel fel in mn oog scheen en ik auw zei. Ze geloofde echt dat ik een vampier was. :facepalm:

    hahahahaha :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Carcass schreef:
    Ik ben een keer vampier genoemd omdat de zon heel fel in mn oog scheen en ik auw zei. Ze geloofde echt dat ik een vampier was. :facepalm:

    HAHAHAH omg is menselijk hoowr als je zegt auw als de zon in je ogen schijnt