• We hebben al een appart forum voor tokio hotel,justin bieber,harry potter,voetballers en twilight.
    Persoonlijk vind ik ook dat er een forum over de disney sterren kan komen.waarschijnlijk gaan de meeste zeggen: er zijn wel topic's over disney sterren maar toch niet zo veel? ja maar op het twilight forum zijn maar 14 berichten veel kan je dat ook niet noemen.

    Wie is er voor?

    en ja ik hou van disney channel

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 18:35 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    dan ben ik eerder voor twilight afschaffen , zo kan je voor iedereen een subforum maken.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik denk dat het bij Twilight nu gewoon rustig is omdat er niet pas iets nieuws is gebeurd, als breaking dawn uitkomt zullen er waarschijnlijk veel meer topics komen.
    En ik weet niet of disneysterren echt nodig zijn, zoveel wordt er toch niet gezegd over hen? Ook niet als er nieuwe dingen zijn?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ja! Ben ik mee eens! I love Disney.
    @ Amused: Maar als er straks bij voorbeeld een nieuwe CD van Selena of Demi of zo komt, of er een nieuwe tour, dan komt daar ook weer een boel bij..


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    Ja! Ben ik mee eens! I love Disney.
    @ Amused: Maar als er straks bij voorbeeld een nieuwe CD van Selena of Demi of zo komt, of er een nieuwe tour, dan komt daar ook weer een boel bij..
    Idd,Selena is nu een tour aan het planne en Miley ook.Joe is op dit moment bezig met een solo project en aangezien Selena een nieuwe song heeft uitgebracht die niet op haar album staat zal er een nieuw album komen ook is gaat Miley binnen kort in een horror film meespelen en zo kan je maar blijven op sommen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Canibal schreef:
    (...)Idd,Selena is nu een tour aan het planne en Miley ook.Joe is op dit moment bezig met een solo project en aangezien Selena een nieuwe song heeft uitgebracht die niet op haar album staat zal er een nieuw album komen ook is gaat Miley binnen kort in een horror film meespelen en zo kan je maar blijven op sommen



    Misschien wel maar daar zie je eigenlijk nooit topics over. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Misschien wel maar daar zie je eigenlijk nooit topics over. 8D

    *Gaat naar het artiesten forum*
    Miley Cyrus neemt foto van zichzelf in wit slipje
    Demi , why do you smile like that?
    Doodsbedreigingen Selena Gomez
    Miley Cyrus ouders gaan toch niet scheiden
    Zac Efron Tattoo?;o
    Miley Cyrus.
    Joe Jonas en Ashley Greene Break up (ok deze hoor misschin ook een beetje bij het twilight forum)

    maar zie je toch 7 topic dat is al de helft van het twilight topic...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Waarom kan dat niet gewoon bij artiesten blijven? Het zijn ook gewoon artiesten, ook al horen ze dan bij Disney. Persoonlijk vind ik het onnodig.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    Waarom kan dat niet gewoon bij artiesten blijven? Het zijn ook gewoon artiesten, ook al horen ze dan bij Disney. Persoonlijk vind ik het onnodig.
    Geld dat dan ook niet een beetje voor de andere? niet dat ik er iets tegen heb ofzo.
    Ik weet niet of het kan maar zou ene proefweek mogelijk zijn?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Gesture schreef:
    Waarom kan dat niet gewoon bij artiesten blijven? Het zijn ook gewoon artiesten, ook al horen ze dan bij Disney. Persoonlijk vind ik het onnodig.


    Maar dan kunnen de Tokio Hotel, Justin Bieber, Twilight en voetbal forums ook weg, dat zijn immers ook artiesten.


    live the life you love

    Assassin schreef:
    (...)


    Misschien wel maar daar zie je eigenlijk nooit topics over. 8D


    Daar zullen we dan wel voor zorgen. *groot Disney fan*


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    (...)

    Daar zullen we dan wel voor zorgen. *groot Disney fan*

    We bundelen onze krachten samen met alle disney fans hier (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Canibal schreef:
    (...)Geld dat dan ook niet een beetje voor de andere? niet dat ik er iets tegen heb ofzo.
    Ik weet niet of het kan maar zou ene proefweek mogelijk zijn?


    Twilight en Harry Potter zijn zowel boeken als films, en vormen naar mijn mening dus een groter samenhangend geheel dan Disney sterren. Die liggen meer apart van elkaar. Tokio Hotel was destijds immens populair, evenals Justin Bieber dat nu is, en het voetbalforum is wel handig omdat het niet echt duidelijk is bij welk ander subforum ze dan zouden moeten horen. Maar het ligt eraan of er veel mensen zijn die het wel nodig vinden.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Disney over het algemeen vind ik een beter idee dan Disney sterren.
    Ik vind het niet zó nodig, maar ik ga geen nee zeggen. ^-^


    Let the Night embrace you

    Gesture schreef:
    (...)

    Twilight en Harry Potter zijn zowel boeken als films, en vormen naar mijn mening dus een groter samenhangend geheel dan Disney sterren. Die liggen meer apart van elkaar. Tokio Hotel was destijds immens populair, evenals Justin Bieber dat nu is, en het voetbalforum is wel handig omdat het niet echt duidelijk is bij welk ander subforum ze dan zouden moeten horen. Maar het ligt eraan of er veel mensen zijn die het wel nodig vinden.


    Bij disney heb je ook films en zangers, is dan niet een beetje hetzelfde als films en boeken?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 11:43 ]


    live the life you love

    Gesture schreef:
    Waarom kan dat niet gewoon bij artiesten blijven? Het zijn ook gewoon artiesten, ook al horen ze dan bij Disney. Persoonlijk vind ik het onnodig.


    Hope goes lost but never dies.